Makinanın NE olduğunu anladıktan sonra NASIL olduğuna bakalım artık.

İnce yapısı, hareket kabiliyetini arttırdığından şehir içinde çok rahat. Dengeli ve kıvrak olması dar alanlarda rahat etmenizi sağlıyor.
Yüksek olması bozuk yollarda rahatlık sağlıyor.. Çekinmeden her türlü yolda ayağı kalkıp, motoru ayaklarınızla sıkıp istediğiniz hızda gidebiliyorsunuz. 21 inch ön teker ve havalı çatal sizin yerinize darbeleri sönümlüyor.

Ön tekerin büyük olması gidona sadece dokunarak sürebilmenizi sağlıyor. Önceki motorumun gidonunu dikkat etmeme rağmen daha fazla sıkmamı ve kolumun daha çabuk yorulmasını ön tekerinin 17 inch olmasına yoruyorum şimdi.

İnce ve yüksek yapı birleştiğinde ise yüksek süratlerde ve yan rüzgarlarda dezavantaja dönüşebiliyor. Fakat kesinlikle çok rahatsız edecek düzeyde değil. Düşük hızlarda rüzgardan daha çok etkileniyor. Hazır yol ve hız demişken motorun tasarımında tek beğenmedim yeri olan ön camının rüzgarı kesmekte yetersiz kaldığını söyleyeyim. Maalesef mevcut uzun cam seçeneğinin de uzun-ince olması, kelebek konma duruşu sergilediğinden pek beğenmedim. Ön cam özel bir tasarım gerektiriyor.



Çift silindir olması titreşimi azaltıyor. Tek silindirli rakiplerine göre daha akıcı bir sürüş sağlıyor. Hiçbir viteste 7000 deviri geçme gereği duymuyorsunuz. 6. vites, düz yolda titreşimi ve yakıt sarfiyatını azaltıyor.

Nispeten ince olan selesi iri yapılı sürücüleri rahatsız edebilir. Artçı selesiyse gayet rahat ve geniş.