Güzel görünüyor ya fiyatı ?
0 bundan 28 bin falansa 2. el 1200 daha çekici olmamı
Güzel görünüyor ya fiyatı ?
0 bundan 28 bin falansa 2. el 1200 daha çekici olmamı
İsmail Atatekin
A rh +
0532 257 81 01
-----------------------
2007 oncesi f650gs lere ne kadar benziyor... Selesi, egzostları, topcase baglanti yeri, on gagasi, benzin deposu, camurluk, arka stop lambasi tamamen 2007 öncesi ile ayni. 2008 den sonra kasayi baya degistirmislerdi ama bana geri donmusler gibi geliyor.
görüntüsü ne kadar güzel olursa olsun eğer tercih BMW olacaksa (bence) boxer motordan şaşmamak lazım.
Erdem SAHIN
evet tasarım olarak eski f650 gs leri andırıyor. çok ortada kalmış bence tasarım olarak.
BMW Sapıttı iyice boş boş modellerle uğraşıyor son zamanlarda
Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
34 UCD 60
gv650
Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
Çap: 81.5 mm
Strok: 62.0 mm
Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
Silindir hacmi: 647 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
Vites kutusu: 5 ileri vites
Vites oranları: 1. : 2,46
2. : 1,78
3. : 1,38
4. : 1,13
5. : 0,96
Ön çatal açısı: 35 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 120/70 ZR 18
Arka lastik: 180/55 ZR 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,430 mm
Genişlik: 840 mm
Yükseklik: 1,155 mm
Aks aralığı: 1,700 mm
Yerden yükseklik: 160 mm
Sele yüksekliği: 675 mm
Kuru ağırlık: 220 Kg
Yakıt deposu: 17 litre
Motor: Su soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli motor
Hacim: 652 cc
gs650
Motor gücü: 48 hp @ 6500 rpm
Azami tork: 60 Nm @ 5000 rpm
Lastikler, ön/arka: 110/80 R19 / 140/80 R17
Tekerlek aralığı: 147 cm
Sele yüksekliği: 82 cm
Toplam uzunluğu: 216 cm
Aynalar ile Genişlik: 91 cm
Kullanılabilen depo kapasitesi : 14,0 lt
ikiside aynı hacim olmasına ragmen güç ve hız farkı baya bir fark var ancak gs nin abs ve kalitesi tartışılmaz ancak motor verimi tek silindir oluşu titreşimi düşündürüyor bu motorun yerine boxser motoru koysalar tadından yenmezdi
Olay budur işte abi ya çok güzel,paylaşım için teşekkürler.
İyi hoş da elcik koruma yok (rüzgar koruması bile yok), tel jant yok, karter koruma yok. Titreşim hala var belli ki. Borusan zaten hep var. Fiyatı emsallerinden yüksek...
Rakipleri göz önüne alındığında bence BMW, F650'yi ısıtıp ısıtıp tüketicinin önüne sürmek yerine ya üretimden kaldırmalı ya da adam gibi bir donanımla piyasaya sunmalı.
XL700 veya DL650 yerine G650 GS'yi tercih etmek için tek bir sebep gösterin (alçak selesi ve BMW olması dışında)!
BMW sonunda japon sinyal düğmesi kullanmaya başlamış hadi hayırlı olsun bakalım..
Gürkan Elma A RH + 0532 783 27 67 ADEVE Tokatlıyoruz...
eski kasalar daha oturaklı sanki...bu biraz cross a kaçmış çıplak duruyor...
Öner BAKIR - A Rh(+)
iletişim = 0555 425 05 58
Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...