Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu
21 den 30´e kadar. Toplam 35 Sayfa bulundu
  1. #21
    Enduroist Kadim Üye atatekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ismail Atatekin
    Üyelik tarihi
    18-10-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    595
    Motosiklet
    Piaggio x7
    Marka
    Diger

    Standart

    Güzel görünüyor ya fiyatı ?
    0 bundan 28 bin falansa 2. el 1200 daha çekici olmamı
    İsmail Atatekin
    A rh +
    0532 257 81 01

    -----------------------

  2. #22
    Enduroist Üye
    Isim
    baris
    Üyelik tarihi
    12-11-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    52
    Marka
    Aprillia

    Standart

    2007 oncesi f650gs lere ne kadar benziyor... Selesi, egzostları, topcase baglanti yeri, on gagasi, benzin deposu, camurluk, arka stop lambasi tamamen 2007 öncesi ile ayni. 2008 den sonra kasayi baya degistirmislerdi ama bana geri donmusler gibi geliyor.





  3. #23
    Enduroist Katılımcı Üye fenerdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Erdem ŞAHİN
    Üyelik tarihi
    13-10-2010
    Bulunduğu yer
    Beyoğlu-İstanbul
    Mesajlar
    182
    Marka
    Diger

    Standart

    görüntüsü ne kadar güzel olursa olsun eğer tercih BMW olacaksa (bence) boxer motordan şaşmamak lazım.
    Erdem SAHIN

  4. #24
    Banned
    Isim
    murat akar
    Üyelik tarihi
    20-04-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    607
    Motosiklet
    XT660Z TENERE abs
    Marka
    Yamaha

    Standart

    evet tasarım olarak eski f650 gs leri andırıyor. çok ortada kalmış bence tasarım olarak.

  5. #25
    Ordinaryus Enduroist Barış Sekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Barış Sekin
    Üyelik tarihi
    10-12-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Maltepe
    Mesajlar
    1,013
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    BMW Sapıttı iyice boş boş modellerle uğraşıyor son zamanlarda
    Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
    34 UCD 60

  6. #26
    Ordinaryus Enduroist HALİDUN KAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    h.kaya
    Üyelik tarihi
    10-04-2010
    Bulunduğu yer
    İST/HAREM/GARAJ
    Mesajlar
    1,099
    Motosiklet
    gv 650
    Marka
    Hyosung

    Standart

    gv650
    Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
    Vites kutusu: 5 ileri vites
    Vites oranları: 1. : 2,46
    2. : 1,78
    3. : 1,38
    4. : 1,13
    5. : 0,96
    Ön çatal açısı: 35 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 18
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,430 mm
    Genişlik: 840 mm
    Yükseklik: 1,155 mm
    Aks aralığı: 1,700 mm
    Yerden yükseklik: 160 mm
    Sele yüksekliği: 675 mm
    Kuru ağırlık: 220 Kg
    Yakıt deposu: 17 litre
    Motor: Su soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli motor
    Hacim: 652 cc


    gs650
    Motor gücü: 48 hp @ 6500 rpm
    Azami tork: 60 Nm @ 5000 rpm
    Lastikler, ön/arka: 110/80 R19 / 140/80 R17
    Tekerlek aralığı: 147 cm
    Sele yüksekliği: 82 cm
    Toplam uzunluğu: 216 cm
    Aynalar ile Genişlik: 91 cm
    Kullanılabilen depo kapasitesi : 14,0 lt

    ikiside aynı hacim olmasına ragmen güç ve hız farkı baya bir fark var ancak gs nin abs ve kalitesi tartışılmaz ancak motor verimi tek silindir oluşu titreşimi düşündürüyor bu motorun yerine boxser motoru koysalar tadından yenmezdi

  7. #27
    Enduroist Üye
    Isim
    Ferhat Sevinc
    Üyelik tarihi
    28-11-2010
    Bulunduğu yer
    kayseri
    Mesajlar
    17
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Olay budur işte abi ya çok güzel,paylaşım için teşekkürler.

  8. #28
    Enduroist Kıdemli Üye Emre Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Tekin
    Üyelik tarihi
    23-04-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    336
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    İyi hoş da elcik koruma yok (rüzgar koruması bile yok), tel jant yok, karter koruma yok. Titreşim hala var belli ki. Borusan zaten hep var. Fiyatı emsallerinden yüksek...

    Rakipleri göz önüne alındığında bence BMW, F650'yi ısıtıp ısıtıp tüketicinin önüne sürmek yerine ya üretimden kaldırmalı ya da adam gibi bir donanımla piyasaya sunmalı.

    XL700 veya DL650 yerine G650 GS'yi tercih etmek için tek bir sebep gösterin (alçak selesi ve BMW olması dışında)!

  9. #29
    Enduroist Katılımcı Üye gurkane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gürkan Elma
    Üyelik tarihi
    13-03-2010
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    246
    Motosiklet
    XT660 R
    Marka
    Yamaha

    Standart

    BMW sonunda japon sinyal düğmesi kullanmaya başlamış hadi hayırlı olsun bakalım..
    Gürkan Elma A RH + 0532 783 27 67 ADEVE Tokatlıyoruz...

  10. #30
    Ordinaryus Enduroist Öner BAKIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ÖNER BAKIR
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL / ÇEKMEKÖY
    Mesajlar
    1,179
    Motosiklet
    KLE 500
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    eski kasalar daha oturaklı sanki...bu biraz cross a kaçmış çıplak duruyor...
    Öner BAKIR - A Rh(+)
    iletişim = 0555 425 05 58


    Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...


 

 
Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •