Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12
11 den 16´e kadar. Toplam 16 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kadim Üye muratersahins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Murat ERŞAHİN
    Üyelik tarihi
    21-08-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    422
    Motosiklet
    KTM 640 ADV
    Marka
    Ktm

    Standart

    Emre ramzyi ara onlara söle derdini kesin diğer marka modellerden sana uyan dişlileri farklı dişliler mevcuttur.Böylelikle rahatlıkla çözersin yada ön arka dişliyi sök bir kaç parcacı gez öle de uydurabilirsin ama bu zefer de yaptıgın oranlara göre zincir bakla sayın değişicek sonra zincir al. ;)
    Murat ERŞAHİN
    ''06 KTM 640
    35 KTM 08

  2. #12
    Enduroist Kadim Üye EmreCeylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Ceylan
    Üyelik tarihi
    08-01-2011
    Bulunduğu yer
    Balıkesir
    Mesajlar
    839
    Motosiklet
    Ramzey QM200GY
    Marka
    Ramzey

    Standart

    Alıntı muratersahins Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emre ramzyi ara onlara söle derdini kesin diğer marka modellerden sana uyan dişlileri farklı dişliler mevcuttur.Böylelikle rahatlıkla çözersin yada ön arka dişliyi sök bir kaç parcacı gez öle de uydurabilirsin ama bu zefer de yaptıgın oranlara göre zincir bakla sayın değişicek sonra zincir al. ;)
    iyi fikir sömestırda yapıyorum bunu

    Alıntı un compositore Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dişlinin üzerinde yazıyor kaç diş olduğu. Bir de bununla ilgili bir konu var. kirlangic'in açtığı.

    http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=3676
    konu için teşekkürler.

    Alıntı QUASAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben söyliim,yanlış olursa düzeltin lüten.
    1-Arka dişliyi sökorsun.
    2-Söktüğün dişlinin dişini!?!?! Sayorsun ve +2 yaporsun.Söztemsil:eski dişli 44 diş ise yeni dişli 46 diş olcek,bukader.
    EmreCEYLAN Arh(-)
    Ramzey QM200GY 10FV559
    554 2517406
    emreceylanblk@gmail.com
    Balıkesir/Merkez

  3. #13
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,238
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    zıncır arka dişliyi sok ... al elıne ve ara senın makınaya olan dişli nerden bulunur bılemıyorum orası sıkıntılı... on dişliyi de aynı olçude al... sadece arka dıslıyı ıkı bakla arttır ya da sadece on dişliyi tek bakla ufalt...ama ıkı dıslın de yenı olmalı yanı arkayı degıstırıp onu değiştirmezlik yapma zaten senin dişliler ninja yıldızı gibi sipsivri olmustur...zincir bakla sayısında ıkı dişli fark yuzunden bır değişiklik olmuyor... motorunun kullanma klavuzunda kaç bakla hangı numara dişli diyorsa on u alman yeterli....

    ööööf arkadas sırf bunlarla ugrasmamak için saftlı motor aldım gene ugras gene ugras gecen de arkadasımın zıncırını yağlamakk zorunda kaldım zincirden kurtulus yok...

    ve şimdi de herkese tarkan dan kır zıncırlerını ısımlı sarkıyı armağan ediyorum ...

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

  4. #14
    Enduroist Kadim Üye EmreCeylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Ceylan
    Üyelik tarihi
    08-01-2011
    Bulunduğu yer
    Balıkesir
    Mesajlar
    839
    Motosiklet
    Ramzey QM200GY
    Marka
    Ramzey

    Red face

    Alıntı kirlangic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zıncır arka dişliyi sok ... al elıne ve ara senın makınaya olan dişli nerden bulunur bılemıyorum orası sıkıntılı... on dişliyi de aynı olçude al... sadece arka dıslıyı ıkı bakla arttır ya da sadece on dişliyi tek bakla ufalt...ama ıkı dıslın de yenı olmalı yanı arkayı degıstırıp onu değiştirmezlik yapma zaten senin dişliler ninja yıldızı gibi sipsivri olmustur...zincir bakla sayısında ıkı dişli fark yuzunden bır değişiklik olmuyor... motorunun kullanma klavuzunda kaç bakla hangı numara dişli diyorsa on u alman yeterli....

    ööööf arkadas sırf bunlarla ugrasmamak için saftlı motor aldım gene ugras gene ugras gecen de arkadasımın zıncırını yağlamakk zorunda kaldım zincirden kurtulus yok...

    ve şimdi de herkese tarkan dan kır zıncırlerını ısımlı sarkıyı armağan ediyorum ...
    http://www.youtube.com/watch?v=ymSB5Frwq-0
    teşekkürler emrah abi ama işte 1000km.de motoru 2.el aldığım için kullanma kılavuzuna sahip değilim
    EmreCEYLAN Arh(-)
    Ramzey QM200GY 10FV559
    554 2517406
    emreceylanblk@gmail.com
    Balıkesir/Merkez

  5. #15
    Enduroist Kadim Üye EmreCeylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Ceylan
    Üyelik tarihi
    08-01-2011
    Bulunduğu yer
    Balıkesir
    Mesajlar
    839
    Motosiklet
    Ramzey QM200GY
    Marka
    Ramzey

    Standart



    Uploaded with ImageShack.us
    ben bu oranı görünce duramıcam galiba ya max 140 yerine 110-120 . normal gaz 100 yerine 85 giderim ama %16 tork artınca ben arazide giderken istediğim zaman tekere alabilirim motoru yada istediğim her yerde tork'un zevkini yaşayabilirim hız öldürür zaten zararlı
    EmreCEYLAN Arh(-)
    Ramzey QM200GY 10FV559
    554 2517406
    emreceylanblk@gmail.com
    Balıkesir/Merkez

  6. #16
    Enduroist Kadim Üye EmreCeylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Ceylan
    Üyelik tarihi
    08-01-2011
    Bulunduğu yer
    Balıkesir
    Mesajlar
    839
    Motosiklet
    Ramzey QM200GY
    Marka
    Ramzey

    Standart

    motorumun service manuelini ararken (aradım aradım en sonunda ramzey'in sitesinde buldum tecrübesizlik işte ) bi forumda bu yazıyla karşılaştım , motor soğukken stop etme olabiliyo bazen bunun bunlarla bi alakası varmıdır ? bide o valf ne işe yarar ?

    Eğer kros alacaksan düşünülecek bir model. Ama iki tip sorunu var. Başına gelme olasılığı en az %50 diyebilirim. Karbüratörü Japon malı yada dizaynı Mikuni marka (belkide tekdir çin krosları arasında bu özellik) motorla tam uyum sağlamıyo ölçü bazında. Forumdaki kullanıcı arkadaşlar bi tornacıya gidip hallettiler. Diğer tip sorunu da egzosa kaçan ve yazık olacak gaz-hava karışımını emme valfine geri veren bir valf yada boru gibi bir sistem var motorda, bunu iptal edince düzeliyor. Sorunların her ikisi de motorun stop etmesi şeklinde kendini gösteriyor. Biri ani gaz vermede diğeri de ani gaz bırakmada stop etmeye sebep oluyor. Ancak çözümleri var tabi dediğim gibi. Bende ani gaz bırakmadaki sorun var.


    NOT : kirlilik yapmasın diye yeni konu açmadım.. bundan sonra her türlü sorunumu bu konuda paylaşmak niyetindeyim
    Konu EmreCeylan tarafından (02-03-2011 Saat 19:25 ) değiştirilmiştir.
    EmreCEYLAN Arh(-)
    Ramzey QM200GY 10FV559
    554 2517406
    emreceylanblk@gmail.com
    Balıkesir/Merkez

 

 
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •