Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 10 Toplam 10 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 678910
91 den 100´e kadar. Toplam 100 Sayfa bulundu
  1. #91
    Enduroist Kadim Üye İsmail ASİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İsmail Asil
    Üyelik tarihi
    18-04-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Üsküdar/Burhaniye
    Mesajlar
    913
    Marka
    Ducati

    Standart

    Alıntı giotine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Narin davranmıyor olabilirmisin ? Ben motorumu insan gibi kullanmam hiç öyle birşey yaşamadım ...
    o kadar narinim ki o konuda

    bende insana yakın kullanıyorum ama anahtar ne alaka bilemedim
    Artık benim de dönen bir çift tekerim var

  2. #92
    Enduroist Üye casillas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sercan Aykut
    Üyelik tarihi
    03-04-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    35
    Motosiklet
    K6 Vstrom 650
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Benım kontakta biraz sert donuyordu içine wd40 azda zincir yağı sıktım rahatladı biraz

  3. #93
    Enduroist Kadim Üye Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Gönel
    Üyelik tarihi
    21-01-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    836
    Motosiklet
    XT 660 Rr Ciftalan-Polonez Edition
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Dün akşam 7 olan co ayarını 12 yaptım.
    2. ve 3. viteste düşük süratte giderken tekleme sorunu ortadan kalktı.
    Motorun gaz yiyişi değişti.
    Hemen arkasından şnorkeli de söktüm. Bunun performansa etkisi var mı bilmiyorum ama artık sesi çok güzel.

    Motor şimdi daha da güzel gidiyor

  4. #94
    Enduroist Kadim Üye Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Gönel
    Üyelik tarihi
    21-01-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    836
    Motosiklet
    XT 660 Rr Ciftalan-Polonez Edition
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Sabah garipçe tarafına doğru gezintiye çıktım. Uğraşsan olmaz, tam tamına 100 km yol yapmışım. Depoyu yine doldurdum, 4.5 litre yakıt harcamışım.
    Bu değer yazdığım işlemleri yapmadan öncesi ile aynı.

    Bu arada fark sadece 2 ve 3. viteslerde değil. Özellikle düşük devirlerde motor daha iyi gaz yiyor. Sürüş keyfim daha da arttı.

    Ben makinayı bu kadar çok beğeneceğimi hiç tahmin etmemiştim...

  5. #95
    Enduroist Kadim Üye İsmail ASİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İsmail Asil
    Üyelik tarihi
    18-04-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Üsküdar/Burhaniye
    Mesajlar
    913
    Marka
    Ducati

    Standart

    Alıntı Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sabah garipçe tarafına doğru gezintiye çıktım. Uğraşsan olmaz, tam tamına 100 km yol yapmışım. Depoyu yine doldurdum, 4.5 litre yakıt harcamışım.
    Bu değer yazdığım işlemleri yapmadan öncesi ile aynı.

    Bu arada fark sadece 2 ve 3. viteslerde değil. Özellikle düşük devirlerde motor daha iyi gaz yiyor. Sürüş keyfim daha da arttı.

    Ben makinayı bu kadar çok beğeneceğimi hiç tahmin etmemiştim...
    Bunların aynısını bende yaptım, düşük devirlerdeki yüksek titreşimi en aza indirgeyerek daha güzel bir kullanım gördüm.

    şnorkeli sökmeye çok niyetlendim hep vazgeçtim ama yapacağım ayrıca performansa etkisi olduğu söyleniyor, emişi daha iyi yapıyormuş
    Artık benim de dönen bir çift tekerim var

  6. #96
    Enduroist Kadim Üye Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Gönel
    Üyelik tarihi
    21-01-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    836
    Motosiklet
    XT 660 Rr Ciftalan-Polonez Edition
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Denemeleri ayrı ayrı yapamadım maalesef.
    Dün akşam maslak ta co ayarı yapıp eve geldim. Evde de şnorkeli söktüm.
    Sadece CO ayarı yapınca teklemeler ciddi şekilde azalmıştı.
    Şnorkel pek fazla farketmedi gibi.
    Toplamda performans olarak öyle çok büyük bir fark yok, fakat gazı verdiğinde biraz kararsızlık vardı, birkaç saniye sonra toparlıyordu. Şimdi gazı açar açmaz çok kararlı bir şekilde ileri atlıyor motor.

    Bir de şunu farkettim ki bu motor sıcak çalışmayı seviyor. Isındıkça performansında ciddi artış oluyor

  7. #97
    Enduroist Üye casillas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sercan Aykut
    Üyelik tarihi
    03-04-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    35
    Motosiklet
    K6 Vstrom 650
    Marka
    Suzuki

    Standart

    100 kmde 4.5litre güzel.en son 5.1litre yakmıştım şehiriçi ondan önce biraz hard kullandım 6 litre yaktım çok aşırı gazla oynamadıkça 5 litre ortalama ...
    Benim co ayarı 10'da her motor için farklılıklar gösteriyo o meret deneyerek bulmak gerek.

    Benim tek sorunum yüksek hızlarda 120den sonra otobondaki vibrasyon
    yapıştırıp gidemiyorum gidon topuzlarım yok bunlar bir etken olabilir + olarak bir toring cam almak istiyorum nerden bulurum.
    Kaan Maslaktaysan karşılaşmış olablilirz bnm işyeride orda Turuncu 660x görmüşşündür belkim...

  8. #98
    Enduroist Kadim Üye İsmail ASİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İsmail Asil
    Üyelik tarihi
    18-04-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Üsküdar/Burhaniye
    Mesajlar
    913
    Marka
    Ducati

    Standart

    Kaan seninle konuştuktan sonra bir zorla söktüm şnorkeli. Sesi bir gürül gürül geliyor gaz açtığmda
    CO ayarındaki fark hissedilir derecede oluyor ve cidden güzel.

    Sercan, senin dediğin vibrasyonu ben 140'da felan hard buluyorum ama süper. Bugün iki kişi ile 160'a kadar serinledim biraz
    Artık benim de dönen bir çift tekerim var

  9. #99
    Enduroist Kadim Üye Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Gönel
    Üyelik tarihi
    21-01-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    836
    Motosiklet
    XT 660 Rr Ciftalan-Polonez Edition
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Çok ilginç benim motor da 110 km den sonra vibrasyon biraz azalıyor sanki.

  10. #100
    Enduroist Üye casillas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sercan Aykut
    Üyelik tarihi
    03-04-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    35
    Motosiklet
    K6 Vstrom 650
    Marka
    Suzuki

    Standart

    tabi bende mutluyum onunda hemide çoook

    bugün autodrom pistinde OMM Ara control eğitimindeydim.660'ın cok dar yerlerde ayakgını hiç yere koymadan hup diye nasılda dondugunu gordum ya fenaydı

    mevzu sadece bir bakış çok ilginç.Ufak bi pist vardı dar virajları full S ahanda dedim supermoto için super böyle bir asfalt yok motoru yatırıp 1.vites gaz çekiyorum yanlamıyo Ama lastikleri baya zorladım üstleri pütür pütür oldu
    Konu casillas tarafından (31-07-2011 Saat 00:53 ) değiştirilmiştir.

 

 
Sayfa 10 Toplam 10 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 678910

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •