Benım kontakta biraz sert donuyordu içine wd40 azda zincir yağı sıktım rahatladı biraz
Dün akşam 7 olan co ayarını 12 yaptım.
2. ve 3. viteste düşük süratte giderken tekleme sorunu ortadan kalktı.
Motorun gaz yiyişi değişti.
Hemen arkasından şnorkeli de söktüm. Bunun performansa etkisi var mı bilmiyorum ama artık sesi çok güzel.
Motor şimdi daha da güzel gidiyor
Sabah garipçe tarafına doğru gezintiye çıktım. Uğraşsan olmaz, tam tamına 100 km yol yapmışım. Depoyu yine doldurdum, 4.5 litre yakıt harcamışım.
Bu değer yazdığım işlemleri yapmadan öncesi ile aynı.
Bu arada fark sadece 2 ve 3. viteslerde değil. Özellikle düşük devirlerde motor daha iyi gaz yiyor. Sürüş keyfim daha da arttı.
Ben makinayı bu kadar çok beğeneceğimi hiç tahmin etmemiştim...
Artık benim de dönen bir çift tekerim var
Denemeleri ayrı ayrı yapamadım maalesef.
Dün akşam maslak ta co ayarı yapıp eve geldim. Evde de şnorkeli söktüm.
Sadece CO ayarı yapınca teklemeler ciddi şekilde azalmıştı.
Şnorkel pek fazla farketmedi gibi.
Toplamda performans olarak öyle çok büyük bir fark yok, fakat gazı verdiğinde biraz kararsızlık vardı, birkaç saniye sonra toparlıyordu. Şimdi gazı açar açmaz çok kararlı bir şekilde ileri atlıyor motor.
Bir de şunu farkettim ki bu motor sıcak çalışmayı seviyor. Isındıkça performansında ciddi artış oluyor
100 kmde 4.5litre güzel.en son 5.1litre yakmıştım şehiriçi ondan önce biraz hard kullandım 6 litre yaktım çok aşırı gazla oynamadıkça 5 litre ortalama ...
Benim co ayarı 10'da her motor için farklılıklar gösteriyo o meret deneyerek bulmak gerek.
Benim tek sorunum yüksek hızlarda 120den sonra otobondaki vibrasyon
yapıştırıp gidemiyorum gidon topuzlarım yok bunlar bir etken olabilir + olarak bir toring cam almak istiyorum nerden bulurum.
Kaan Maslaktaysan karşılaşmış olablilirz bnm işyeride orda Turuncu 660x görmüşşündür belkim...
Kaan seninle konuştuktan sonra bir zorla söktüm şnorkeli. Sesi bir gürül gürül geliyor gaz açtığmda
CO ayarındaki fark hissedilir derecede oluyor ve cidden güzel.
Sercan, senin dediğin vibrasyonu ben 140'da felan hard buluyorum ama süper. Bugün iki kişi ile 160'a kadar serinledim biraz
Artık benim de dönen bir çift tekerim var
Çok ilginç benim motor da 110 km den sonra vibrasyon biraz azalıyor sanki.
tabi bende mutluyum onunda hemide çoook
bugün autodrom pistinde OMM Ara control eğitimindeydim.660'ın cok dar yerlerde ayakgını hiç yere koymadan hup diye nasılda dondugunu gordum ya fenaydı
mevzu sadece bir bakış çok ilginç.Ufak bi pist vardı dar virajları full S ahanda dedim supermoto için super böyle bir asfalt yok motoru yatırıp 1.vites gaz çekiyorum yanlamıyo Ama lastikleri baya zorladım üstleri pütür pütür oldu
Konu casillas tarafından (31-07-2011 Saat 00:53 ) değiştirilmiştir.