Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 43 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #19
    Enduroist Kadim Üye ahmet gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ahmet Gül
    Üyelik tarihi
    08-11-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    804
    Motosiklet
    F650GS
    Marka
    Bmw

    Standart NEDEN BMW f 800 GS ALINIR YADA NEDEN ALINMAZ ??

    Alıntı Cem oruç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısınız peki kağıt üzerindeki değerler, gerçekten de fiiliyatta hissediliyor mu? Şöyle açayım; yani aradaki 20 kg lık dezavantaj, daha aşağıya konumlandırılmış bir ağırlık merkezi le avantaja çevrilemez mi? ( bu arada hangisinin ağırlık merkezi üstte altta, hakimiyeti artırıcı başka nsurlar var mı bilmiyorum)
    Cem bey bence agirlik merkezleri arasinda tek fark GS in koltuk altindaki yakit deposudur. Dusuk agirlikla birlikte direksiyon hakimiyetinde (handling) avantaj saglar gibime geliyor.

    Bir de NC750X ve R1200GS harici enduro motosikletlerde dusuk agirlik merkezi soylemleri bana cok iddiali geliyor.


    Gidon acisi, sasi, aks araligi, rake acisi falan isin icine girdigi icin aslinda net bir sey de soylenebilir mi bilmiyorum burada kisisel tecrube ve zevkler devreye girebilir.
    Konu ahmet gül tarafından (12-05-2016 Saat 16:02 ) değiştirilmiştir.

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •