Evet bilinen şeylerde olsa tekrar etmek , bilmeyenlerin konuya dikkatini çekip araştırmalarını öğrenmelerini sağlamak adına başlattım konuyu. Oysa geçen seneki Bursa düşüşünden pek farklı sebebler değil buradaki sebebler , son tahlilde eğitime gelip dayanıyor yine
Savaş abi iyi bir konuya değindin. Fakat benim olayda bu durumun etkisi yoktu. Hakkı abinin dediği yan ayak tamamen bizim CBF150'nin yan ayaklığının scooterlardan alınmış olmasından kaynaklanıyor. Genelde yüksüzken sorun olmazlar ama benimki yüksüzkende sıkıntılı zaten. Benim o günkü yüküm de gayet dengeliydi , yanlarda ağırlık yapmayan tulum ve mat vardı , asıl yük arkamda lastik üstündeydi. Lastiğin ötesine geçen arka çantayıda hacimde büyük , ağırlıkta az olan malzemelerle doldurmuştum. Yanlardaki hafif ama büyük yükler düz yolda hız arttırdığımızda rüzgarın etkisiyle hafif olduklarından yelken etkisi yapıyordu ama bu biraz da beni uzun yolda tekdüze sürüşte dikkatli olmamı sağlıyordu. Kazanın olduğu güzergahta bu yelken etkisi yoktu sürüş hızımdan dolayı.
Yinede dediğin gibi motoru yüklemek apayrı bir konu , görünüm itibariyle ne kadar komik dursada , sağlamlık ve denge açısından çok incelerim , çok titizlenirim yükleme yaparken. Tek incelemediğim aerodinamik olması o da benim hızım için bir sorun teşkil etmez normal havalarda.
Şevket bir şey söylemişti. Uygun olmayanı sürüşe almamak lazım diye. Sanırım bizim grupta bu olmaz. Biz öğrende gelden ziyade gel öğretelim tadındayız. Gün geçtikçe beraber yol yapmış üye sayımız artıyor. Her kampta herkes yeni birşeyler öğreniyor. Sende gel anlat birşeyler , mesela senin bu yazdıkların bende söyle bir his uyandırdı ;
Vaybe adamlara bak işi ne kadar ciddiye alıyorlar , demekki daha fazla öğrenmek lazım , daha ciddi olmak lazım.
Yazmaktan imtina etme yaz dostum , hem yaz hem gel anlat