Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 27 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Costa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tecrübemi paylaşayım, eğer mümkün olursa 2005 ve üstü model bakın derim. Çok ciddi bir hata olmamasına rağmen, benim eski motor dahil 3 tane 2004 F650GS de bu şahsına münasır, ilginç, elektrikle alakalı aynı hata vardı ve Borusan sebebi bulamamıştı (bulsalar zaten şaşardım).
    merakımı cezbetti neydi o elk hatası.?

  2. #12
    Enduroist Üye TamerHepsen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Tamer Hepşen
    Üyelik tarihi
    14-01-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    33
    Motosiklet
    MT-09
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Soyle anlatayim, motor soguk iken, kontagi ceviriyorsunuz, marsa basiyorsunuz, motor hemen calisiyor. Sonra, yaklasik 30 saniye sonra rolanti devri yavas yavas duzensizlesmeye basliyor ve motor stop ediyor.

    Tekrar marsa basip motoru calistiriyorsunuz, ve 30 sn. sonra tekrar stop ediyor, ve bu boyle devam ediyor, degismiyor. Ne zaman ki, bu sefer kontagi komple kapatip tekrar acip marsa basiyorsunuz, bir daha sorun cikmiyor. Ve sonrasinda motor isindiktan sonra da bir daha tekrarlamiyor.

    Sonucta her sabah duzenli olarak motoru calistirip, stop etmesini bekleyip, kontagi tekrar acip kapatip yola cikardim. 2005 ve sonrasinda buna rastlamadik.

    Borusan kac kere yazilimi guncelledi hatirlamiyorum, kablolar sigortalar ve bilumum parca degistirdiysede cozemedi. Bizim cevremizdeki 2 tane 2004 f650gs ve bir 2004 f650cs de bu sorun aynen vardi.

    Bu kucuk sorun disinda kullandigim 27.000 km boyunca tek bir sorun cikarmadi.

  3. #13
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    bildiğim kadarı ile bu sorunun tek sorumlusu ,gerçi başıma gelmedi.gaz kelebeğinin hemen önünde bulunan rolanti ayarlayıcı aynı zamanda otomatik jikledir kendisi.

  4. #14
    Enduroist Kadim Üye kayasertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertaç KAYA
    Üyelik tarihi
    08-03-2012
    Bulunduğu yer
    İskenderun/Hatay
    Mesajlar
    566
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Teşekkürler tavsiye/uyarınız için...

    2000-2004 arası modeller hakkında yorumunuz var mı acaba?

    Mesela

  5. #15
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    benim kullandığım gs 2004 model ammaa,ya çoğunlukla kendi tamiratımı kendim yaptığımdan yada benim şansıma motor temiz olduğundan ,yorumlarım seni şaşırtabilir.
    zira bi çok kullanıcı işi bilmeyen ustacıklara gidip azcık olan arıza yı daha beter hale getiriyor.yada borusanda boru hattına yerleşiyor.dolayısıyle motor sorunlu oluyor masraftan ötürü.
    daha önceki yazılarda ki birini ben yazmıştım f 650 gs alacakların muhtemekl karşılaşacakları sorunlar diye sitede ararsan bulursun azda olsa yardımcı olur sana,başına gelecekler için.ben buldum bile.

    http://www.enduroist.com/forum/showt...723#post118723
    Konu uğurkoç tarafından (15-06-2012 Saat 21:54 ) değiştirilmiştir.

  6. #16
    Enduroist Üye TamerHepsen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Tamer Hepşen
    Üyelik tarihi
    14-01-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    33
    Motosiklet
    MT-09
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı kayasertac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler tavsiye/uyarınız için...

    2000-2004 arası modeller hakkında yorumunuz var mı acaba?

    Mesela
    ilk motorum 2000 model idi 2 sene 10.000 km kadar kullandim, hic sorun cikarmamisti, sattigimda 36.000 km de idi.

  7. #17
    Enduroist Üye TamerHepsen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Tamer Hepşen
    Üyelik tarihi
    14-01-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    33
    Motosiklet
    MT-09
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı uğurkoç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bildiğim kadarı ile bu sorunun tek sorumlusu ,gerçi başıma gelmedi.gaz kelebeğinin hemen önünde bulunan rolanti ayarlayıcı aynı zamanda otomatik jikledir kendisi.
    Gayet mumkun mesela, ama o donem borusan yada gittigimiz bazi borusandan cikma ustalar bunun 1/10 u kadar bile fikir yurutememislerdi.

  8. #18
    Enduroist Üye srkntpc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    serkan topçu
    Üyelik tarihi
    24-03-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    14
    Motosiklet
    F650 GS sarı civciv
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Costa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soyle anlatayim, motor soguk iken, kontagi ceviriyorsunuz, marsa basiyorsunuz, motor hemen calisiyor. Sonra, yaklasik 30 saniye sonra rolanti devri yavas yavas duzensizlesmeye basliyor ve motor stop ediyor.

    Tekrar marsa basip motoru calistiriyorsunuz, ve 30 sn. sonra tekrar stop ediyor, ve bu boyle devam ediyor, degismiyor. Ne zaman ki, bu sefer kontagi komple kapatip tekrar acip marsa basiyorsunuz, bir daha sorun cikmiyor. Ve sonrasinda motor isindiktan sonra da bir daha tekrarlamiyor.

    Sonucta her sabah duzenli olarak motoru calistirip, stop etmesini bekleyip, kontagi tekrar acip kapatip yola cikardim. 2005 ve sonrasinda buna rastlamadik.

    Borusan kac kere yazilimi guncelledi hatirlamiyorum, kablolar sigortalar ve bilumum parca degistirdiysede cozemedi. Bizim cevremizdeki 2 tane 2004 f650gs ve bir 2004 f650cs de bu sorun aynen vardi.

    Bu kucuk sorun disinda kullandigim 27.000 km boyunca tek bir sorun cikarmadi.

    Bu sorun bıldıgım kadarı ile oksijen sensorunden kaynaklanıyo ve 2005 model ve uzerı olan 1-2 arkadasımdada var benımde arkadasımın motorunda basıma geldı bı anda 3bın devırlere cıkıp stop ettı ve dedıgınız olayı (kontagı kapatıp actım) yaptıgımda calıstı oksıjen sensorunun temızlenmesıyle sorun gıderılebılıyor imiş bilgilerinize.

  9. #19
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    oksijen sensörü,rolanti motoru,otomatik jikle: hepsi aynı aygıt zaten.

  10. #20
    Ordinaryus Enduroist ATİLLAYILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Atilla Yılmaz
    Üyelik tarihi
    09-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,613
    Motosiklet
    XT660Z TENERE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı kayasertac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler tavsiye/uyarınız için...

    2000-2004 arası modeller hakkında yorumunuz var mı acaba?

    Mesela
    Ben 2003 modele bindim geçen yıl 30000 km çok temiz bir makine idi 22000km tam bir yıl da kullandım dağ tepe hiç bir sorun çıkarmadı birkezbile yolda bırakmadı rolanti sorunu şöyle oluyordu mesela yanlışlıkla stop etti kontağı açıp kapatmadan tekrar marşa basarsan ve bunu hızlı bir şekilde yaparsan rolanti dalgalanma yapıyordu ve bazen stop ediyordu fakat kontağı kapatıp 3-5 sn bekleyip tekrar açarsan sorun kalmıyor.Ama çok güzel bir motordur tek dezavantajı parçaları biraz pahalı.ama istediğin parçayı borusandan beklemeden bulabiliyorsun..
    Atilla AB Rh- 0533 235 67 13

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •