Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 250 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 150200240246247248249250251252253254260300350 ... SonuncuSonuncu
2,491 den 2,500´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #2491
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı jakobien Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu motosikleti sonunda kullandım resmen pazarlama stretejisi harikası.

    İsminide :Enduro görünümlü commuter koydum.


    Artılar eksiler içiçe bu motorda:

    + - Yakmıyor evet doğru 5-6 litre yerine 4 litre yakıyor yakıt önemli diyenler için ideal yemişim yakıtı diyenler için bence değmez.Motosikletten çok scooter kullanıyorsun hissi var motorda scooter al 500 cc aynı duyguları hissedebilirsin ben öyle hissettim.

    + - Hondaya özgü iğrenç sele derisi bu modele özgü değil bence kötü konfor ise idare eder.

    + - Fren güzel iki kişiyken beklediğimden kötü.

    +- Endurodan çıkalım touringe geçelim oturuş pozisyonu benim fiziğime göre uygun ama rüzgar beynine geliyor o zaman touringde değil okuduğum kadarıyla camlada düzelmiyor.

    +- Plastik kalitesi idare eder boyada dalgalanmalar var.

    +- İkinci eli çok yüksek ama o fiyatlara ikinci el satılması imkansız topcase takan topcase'e 300 lira verdim o yüzden 0 fiyatıyla aynı diyor Buda motosiklet alan arkadaşların aksesuarların ikinci elde beş para etmediğini aynı fiyatta olunca +bir değer kattığını bilmeyenler olduğunu düşünüyorum satamayınca ikinci ellerinde fiyatı düşecek.İkinci el otomobil arabada kontak dönünce %10 %15 fiyat düşümüne sebep olur eğer beğendiğini iki motor var ise iki motor arasında hangisi aksesuarlıysa o alınır.

    +- Lastikleri aldığınız gibi değiştirin.O lastiklerle enduro şansınız yok eh arada derede anakee tourance gibi bişeylede gelmiyor bildiğin asfalt lastiği ile geliyor.


    Genel olarak bence pahalı satılıyor ama tr şartlarında benzin farkını önemseyenler abs olsun diyenler kaçırmasın ama ben biraz daha perfons bekledim açıkçası V-strom veya versys çok daha keyifli benim görüşlerim bunlar.

    Vstromun yenisi cin çarpmış gibi feci çirkin heralde 2-3 tane anca satmışlardır,Versys yeni kasa bununla aynı ayarda performans olarak vaad ettiğini(yol endurosu) daha iyi yapıyor gibi hissettim ama bu biraz scooter kırması gibi.

    Gs ten inenlerin ukala gülümsemelerine bakmayın onlar yaratılış olarak biraz ukala oluyorlar onlardan duyacağınız kelime sınıfına göre güzel motor bu paraya bundan iyisi şamda kayısı iyi sürüşler

    İlk zamanlar bu yazdıkalrının altına imza atardım. Lakin, zaman geçtikce yavaş yavaş bü düşünceler değişiyor. İhtiyaca göre aksesuarları özelleştirmek gerekiyor, on da haklısın.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  2. #2492
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı jakobien Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzinci konusunda 140- 150 km sabit hızla yapacağımız bir otoban sürüşünde hala gürbüzün tebessüm edeceğini düşünüyorum
    1 emin değilim.
    2 o dediğiniz senaryo, toplam yaptığımız yalun yüzde kaçına pardon binde kaçına tekabül ediyor acaba
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  3. #2493
    Enduroist Üye jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakan Güneri
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    1200 Gs
    Marka
    Bmw

    Standart

    0-18000 lira arası -----Nc 700 x 2.el
    0-16000 lira arası------Nc 700 s 2.el
    0-22000 lira arası------Versys Abs
    25000-30000 lira arası 2. el F650 Gs k8 ve üstü

    yeni motor alacaklar bu şekilde düşünebilir.

  4. #2494
    Enduroist Üye jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakan Güneri
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    1200 Gs
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı MEGARON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 emin değilim.
    2 o dediğiniz senaryo, toplam yaptığımız yalun yüzde kaçına pardon binde kaçına tekabül ediyor acaba

    %50 civarı.Bu değer benim için geçerli 12000 km yol gecen sene yaptım 6700 civarı şehir içi (şile vs) 5000 km yurt dışı biri Yunan otobanı diğeri Gürcistan karadeniz sahil yolundan.130 altına ikisindede düşmedim.

    Bu motorla bu işler o hızlarda olmaz o hedeflediğiniz şehir içi dışı yakıt tüketimine ulaşamazsınız dediğim gibi commuter ile touring motorları bir tutmayın elinizdeki gücün tamamını kullanarak elinizdeki gücün yarısını kullanarak sürmek arasında çok fark var.Ben burdan izmire 110-90 arası hızlarla gitmek istemem açıkçası bu tamamen kişisel isteğe bağlı birşey.

    Full dolu Gs ve full dolu V-strom ile Kütahya civarına vardığımızda vstrom daha fazla yakmıştı hız ortalamamız 130-140.

    Bu motorda en fazla bu hızlarda o kadar yakar veya gs e yaklaşır.Ortalama hız artarsa dahada çok yakar vstromdan

  5. #2495
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı jakobien Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %50 civarı.Bu değer benim için geçerli 12000 km yol gecen sene yaptım 6700 civarı şehir içi (şile vs) 5000 km yurt dışı biri Yunan otobanı diğeri Gürcistan karadeniz sahil yolundan.130 altına ikisindede düşmedim.

    Bu motorla bu işler o hızlarda olmaz o hedeflediğiniz şehir içi dışı yakıt tüketimine ulaşamazsınız dediğim gibi commuter ile touring motorları bir tutmayın elinizdeki gücün tamamını kullanarak elinizdeki gücün yarısını kullanarak sürmek arasında çok fark var.Ben burdan izmire 110-90 arası hızlarla gitmek istemem açıkçası bu tamamen kişisel isteğe bağlı birşey.

    Full dolu Gs ve full dolu V-strom ile Kütahya civarına vardığımızda vstrom daha fazla yakmıştı hız ortalamamız 130-140.

    Bu motorda en fazla bu hızlarda o kadar yakar veya gs e yaklaşır.Ortalama hız artarsa dahada çok yakar vstromdan

    Korkarım yine olmadı. Bahsettiğiniz hız ortalamasını 130 lara çekerseniz yine aynı durum oluşacaktır. Uzun yolda, 130 km ile 4.000-4.500 devir aralığını kullanarak gider. Bu durumda da gayet optimum yakıt harcıyor. Hatta şehşr içindeki değerlerini bile geçiyor.

    Tam kapaste motosiklet kullanımı ile iligli yorumunuza yürekten katılıyorum. Lkin inanaın, bu makinenin kullanışına alıştığınızda, aslında elinizde ne kadar çok güç olduğuna şaşıyorsunuz. Eh evet, gazı açtuğınızda 1.200 GS gibi hızlanmıyor ama çok da geri kalmıyor. Aynı makine olduğunu kimse iddia edemez değil mi?
    Eski bir GS kullanıcısı olarak yerini tutamayacağını biliyorum. Sadece fayda maliyet analizinde öne geçeceğini iddia ediyorum.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  6. Ersan ÖZYURT güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Hüseyin AVCI (19-04-2013),UzayOrdu (19-04-2013)

  7. #2496
    Enduroist Kadim Üye Eser Kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Eser Kara
    Üyelik tarihi
    12-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    903
    Motosiklet
    F800 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı jakobien Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %50 civarı.Bu değer benim için geçerli 12000 km yol gecen sene yaptım 6700 civarı şehir içi (şile vs) 5000 km yurt dışı biri Yunan otobanı diğeri Gürcistan karadeniz sahil yolundan.130 altına ikisindede düşmedim.

    Bu motorla bu işler o hızlarda olmaz o hedeflediğiniz şehir içi dışı yakıt tüketimine ulaşamazsınız dediğim gibi commuter ile touring motorları bir tutmayın elinizdeki gücün tamamını kullanarak elinizdeki gücün yarısını kullanarak sürmek arasında çok fark var.Ben burdan izmire 110-90 arası hızlarla gitmek istemem açıkçası bu tamamen kişisel isteğe bağlı birşey.

    Full dolu Gs ve full dolu V-strom ile Kütahya civarına vardığımızda vstrom daha fazla yakmıştı hız ortalamamız 130-140.

    Bu motorda en fazla bu hızlarda o kadar yakar veya gs e yaklaşır.Ortalama hız artarsa dahada çok yakar vstromdan
    Yakın bir zamanda Ankara'ya gitmeyi planlıyorum, ben de hız olarak 100-110 giden birisi değilim. Otobanda 130-140 giderim genel olarak. 4,50 lt/100km'nin üzerine hiç çıkmadım şimdiye kadar. Performans sürüş sonrası 6lt'nin yanına bile yaklaşacağını düşünmüyorum. Nihayetinde bu motosikletler arasında tercih için benzin çok da önemli bir kriter değil aslında, tabi bu benim görüşüm. BMW'de motor hacmine göre oldukça iyi bir tüketim ortalamasına sahip, bu nedenle verilecek olan ekstra 1 lt helali hoş olur benim açımdan. GV 650 tarzı motosikletlerde tüketim 10 lt/100km'yi bulabiliyor. Benzin tüketimi bu motosikletlere göre tercihte oldukça önemli bir husus olur.

    2. el fiyatlarınızı anlasam da şu an için doğru bulmuyorum. Piyasada NC700X almak isteyen birisi 2-3 ay beklemek durumunda. Bu nedenle değerinin üzerinde satılabilir, nihayetinde Honda talebe yeterli arzı veremiyor doğal olarak da 2. el fiyatları yukarı gidiyor. Ben de bu nedenle şu ara kaşınmıyor değilim, satıp BMW'ye geçiş yapsam mı acaba diyorum. Mevzu aslında 1.200GS - NC700X kıyası değil, bu kıyas zaten komik bir kıyas olur, mevzunun NC700X- 650GS kıyası olması gerekir. Gönül 1.200 istiyor ancak şu ara kasacağından 650 için de bu harekete değmez diyorum. Konuyu biraz daha farklı bir yere taşıyacağım, siz ekstra vereceğiniz parayı çok dert etmezseniz, böyle bir geçişi mantıklı bulur musunuz?

  8. #2497
    Enduroist Üye Hüseyin AVCI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hüseyin AVCI
    Üyelik tarihi
    21-09-2012
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    63
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Ersan hocamın son sözüne ilaveten, ekstra vereceğiniz para kadar ekstra keyif alamayacağınızdan emin olabilirsiniz.

  9. Hüseyin AVCI güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Ersan ÖZYURT (19-04-2013),UzayOrdu (19-04-2013)

  10. #2498
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı karaeser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın bir zamanda Ankara'ya gitmeyi planlıyorum, ben de hız olarak 100-110 giden birisi değilim. Otobanda 130-140 giderim genel olarak. 4,50 lt/100km'nin üzerine hiç çıkmadım şimdiye kadar. Performans sürüş sonrası 6lt'nin yanına bile yaklaşacağını düşünmüyorum. Nihayetinde bu motosikletler arasında tercih için benzin çok da önemli bir kriter değil aslında, tabi bu benim görüşüm. BMW'de motor hacmine göre oldukça iyi bir tüketim ortalamasına sahip, bu nedenle verilecek olan ekstra 1 lt helali hoş olur benim açımdan. GV 650 tarzı motosikletlerde tüketim 10 lt/100km'yi bulabiliyor. Benzin tüketimi bu motosikletlere göre tercihte oldukça önemli bir husus olur.

    2. el fiyatlarınızı anlasam da şu an için doğru bulmuyorum. Piyasada NC700X almak isteyen birisi 2-3 ay beklemek durumunda. Bu nedenle değerinin üzerinde satılabilir, nihayetinde Honda talebe yeterli arzı veremiyor doğal olarak da 2. el fiyatları yukarı gidiyor. Ben de bu nedenle şu ara kaşınmıyor değilim, satıp BMW'ye geçiş yapsam mı acaba diyorum. Mevzu aslında 1.200GS - NC700X kıyası değil, bu kıyas zaten komik bir kıyas olur, mevzunun NC700X- 650GS kıyası olması gerekir. Gönül 1.200 istiyor ancak şu ara kasacağından 650 için de bu harekete değmez diyorum. Konuyu biraz daha farklı bir yere taşıyacağım, siz ekstra vereceğiniz parayı çok dert etmezseniz, böyle bir geçişi mantıklı bulur musunuz?
    Fayda maliyt analizi yapmayacaksak, sinirlerimiz sağlamsa, tanıdık BMW tamircilerimiz varsa elbette BMW BMW dir.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  11. Ersan ÖZYURT, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    UzayOrdu (19-04-2013)

  12. #2499
    Enduroist Katılımcı Üye BULENT KOCOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    BULENT KOCOGLU
    Üyelik tarihi
    18-12-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    154
    Motosiklet
    NC700X+CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Sayın Jakobien,

    - Bence siz BMW nin ajanısınız. 14 mesaj yazmışsınız.10 tanesi NC700 ile ilgili -


    Tüm hayallerimizi yerle bir ettiniz.

    Motoru satmaktan ve 1200 GS almaktan başka şansımız kalmadı.

    Bunun sıfırı ne kadardı ??
    Konu BULENT KOCOGLU tarafından (19-04-2013 Saat 16:59 ) değiştirilmiştir.

  13. BULENT KOCOGLU güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Can Ekin (19-04-2013),CihanCöbek (19-04-2013)

  14. #2500
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Hakan çok feci yere vurdun. Burada laf yetiştirmek çok zor olacak. Ben kendimce düşüncemi yazayım.

    NC700X tam bir All-Around. Hiç bir şeyde en iyi motor değil ama hepsini yapıyor. Kiminde iddalı, kiminde yetersiz. Ama sadece enduro veya sadece turing özelliğini 1200GS ile kıyaslamak haksızlık olur.
    Zaten kıyaslanacak motor pek yok kendisiyle. Kullanım olarak bir çok farklı model gerek hızlanma gerek yoldaki duruşu yönünden daha iyi olabilir. Ama ben hem şehir içinde rahat kullanımı olan bir motosiklete sahip olayım, hem de uzun yola çıkabileyim derseniz, ve sizin için motorunun 250cc+ olması gerek ve az yakmasını da istiyorsanız. Alternatifi veya kıyaslayabileceğiniz bir motor yok. Öndeki yuvayı ayrıca belirtmem lazım. Ona alışan biri bir daha topcase ile uğraşmak istemeyebilir. Ama motosiklet işi tamamen zevk, ihtiyaç ve imkanlara göre belirleniyor. O yüzden herkesin seçiminin farklı olması en doğalı.

  15. Sertan Karamollaoğlu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    UzayOrdu (19-04-2013)

 

 
Sayfa 250 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 150200240246247248249250251252253254260300350 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •