Teşekkür ederim adaşım.
Teşekkür ederim adaşım.
Kafasına kuş s.çtığı zaman şans oyunu oynayanlar, ağzına s.çan liderin peşinden ayrılmaz"
Engin sence bu motorda var mı bir orijinalinden farklılık?
galiba elcik koruma takılmış ta sonra sökülmüş mü, elcikler mi değişmiş öyle biri durum gördüm.
var mı başka bir göze çarpan durum ???
WR125'i çıkardım, bir tur attım sitede.
örümcekler, otlar, böcekler, toz toprak atsın istedim biraz üzerinden.
ne kadar gıcık bir sesi varmış meğersem motorun (kasksız dolaştım 10km)
neredeyse çim biçme makinası gibi devirli ve zırıltılı çalışıyor.
sanırsam benim 250cc zamanım gelmiş...
Şu anda kullandığım lastikler Sava MC24 Invader.
Takımına 260 TL ödedim. Kuru zemin performansı iyi.
Islak zemin performansı da limitleri zorlamadığınız sürece iyi.
CRF 250 almadan önce 16.000 km X City 250 kullandım.
Sürüş zevki , yakıt ekonomisi , bakım periyodu/maliyeti ve
sıkışık trafikte yol dışındaki imkanları kullanmak konularında
CRF kıyas kabul etmez. Ama X City ile en beter yağmurda bile
bir damla çamur sıçramaz üzerine.
Montani semper liberi ... Dağcı daima özgürdür
Çook crf 250 l satışta şuan,alan acaba beğenmedi mi yoksa paraya mı sıkıştılar anlamadım,o kadar da kötü değil bu motor ama...
Alışılmışındışındaymışım...
motorumu sehir icinde, kar dışında hergün kullanıyordu. bu 15-20 bin km yola denk düşüyordu.
su an kisa mesafeler icin ihtiyac duyuyorum. çamur konusu onemli...
tulumum, botlarım sandıkta biraz daha dursun...
aklın sesini dinleyelim. eyvallah
Kafasına kuş s.çtığı zaman şans oyunu oynayanlar, ağzına s.çan liderin peşinden ayrılmaz"
Motosikletinizi yağmurda kullanacaksanız üzerindeki lastikler yeterli olacaktır. Lastiğinizin üzerindeki oluklar yağmur ve toprak kullanımı içindir.
Fakat kar ve çamurda kullanmak tamamen ayrı bir kategoride lastik demektir. Bu kar ve çamur lastiklerine lastik marka model ve ebatın sonunda "M+S" ibaresi bulunmaktadır. (m=mud (çamur) , s: snow (kar)).
Lastikleriniz alırken M+S lastik alacaksanız; diğer lastiklere nazaran daha çabuk ısınacak ve soğukta yol tutuşuda fazla olacaktır. Ayrıca üzerindeki kılcal kanallar yol tutuşu daha da arttıracaktır. Tabi bu tip lastiklerin fiyatının yanı sıra en büyük dezavantajı normal lastiğe göre daha çabuk bitmesidir.
M+S lastiklerin şu anda en güçlü üreticilerinden biri Alman Heidenau markasıdır. K60 / scout modeli şu an için mecara motosikletçileri içinde yurtdışında çok beğenilmektedir. Bende burada sattığımız kullananlardan geri dönüş almaya çalıştım; hemde yolda hemde asfaltta çok iyi olduğu söyleniyor.
Ersan KARAGÖZLÜ
MuratBOY (26-09-2013)
Vede galiba pisman oldular
Alışılmışındışındaymışım...