Can Ekin (27-11-2013)
Herkese günaydın,
nc700x e Scottoiler taktıran var mı? Neresine ne şekilde taktırdı? Performansı memnuniyeti nasil? Elinde fotosu var mı?
Daha önce çok yazdık ettik ama kısaca açıklayayım.
1) Scottoiler otomatik yağlamalar içerisinde en iyisi.
2) Ama NC700X için e-system olanını takmak durumundayız. Çünkü bizim motorlarda vakum alabileceğimiz bir yer yok. (manifoldu delip yapabilirsiniz ama ben tercih etmedim.)
3) E-system geçmişte sorunluydu ama şu an çok iyi. Üstelik kumanda panelinde dış sıcaklık vs. bir sürü özellik eklediler. Ama pahalı.
4) Ucuz yöntemler arasında tutoro auto ve loobman var.
5) Ben tutoro kullanıyorum çok memnunum, loobman kullananlar var ama otomatik değil.
6) Bunların tamamında bir sıçratma olasılığı var. ama ben önemsemiyorum.
Özetle scottoiler e-system alırsan pişman olmazsın. Ama unutma 1000km de bir temizlik gene şart.
Sabit AKSU (29-11-2013),Vedat N. GÜLEN (28-11-2013)
Eski motoruma kendim otomatik yaglama yapmıştım uygun yagı ayarı bulana kada motorun canı cıkmıştı aynı sekilde sıcrama olcaksa cok ta istemem acıkcası eski motorda orta ayak yoktu zincir yaglamak temizlmeek ölüm nc de orta sehpada yaglamakta temizlemekte cok dert olmayacak sanırım 3000-5000 km lik gezilerde mutlaka büyük nimet bakalım degerlendirim ben bunu
Motorda bir yerleri delip kesmeye bende cok sıcakmıyorum üşenmeden cevap yazmışsın teşekürler bu arada ;)
düşünen olursa Manule yağmala sisteminin maliyeti 3 TL 50cc şırınga yada 250ml kucuk kola yada su şişesi akvaryum vanası bir acma kapama bir ayar birde hava ayar için boruya sekil vermek için icine sokmalık bir karış inşaat teli ucuna lolipop sapı ve yeteri kadar cırt kelepce bu sistemede en kritik nokta uygun yagı bulmak çok ey denedim en uygunu 40 numara şanzuman yağıdır Foto video yok ne yazık ki ama interneten bulabirilsiniz.
Sizinde dikkatini çekmiştir Avrupalı topcase kullanmıyor onlar genellikle sidecase kullanıyor bizde bunun tam tersi oluyor neden böyle acaba hiç düşündünüzmü bizdemi yanlışlık var onlardamı ? sizin görüşler nedir üstadlar
HAYAT ülkemde ucuz olan tek şeydir.!!!!!!!!!!!!!!
Topcase güvenlik açısından daha sakıncalı diye biliyorum. Motordan düşme anında ayrilmamizi zorlastiriyor diye. Emin değilim gerçi. Ama sidecase low side dususlerde bacaginizi koruyor. Ayrıca sürücü yalnız surdugunde sırtinin arkasında oluşan türbülans topcase e çarpıp titreme yapar. Bu yüzden sidecase tercih ediliyor.
Sertan Karamollaoğlu
Can Ekin (28-11-2013),Recai Topallar (28-11-2013)
Özelikle uzun gezilerde topcase yer kaybı ve alan işgaline sebep olur. Özelikle yedek lastikle cıkılan uzun yollarda o lastiği topcase ile baglamak işkencedir ve durmaz hiç bir sekilde özelikle o yuzden topcase sehbası seklinde platformlar kullanırlar...
Bunun gibi
Konu Sabit AKSU tarafından (28-11-2013 Saat 14:27 ) değiştirilmiştir.
Abiler,
Gözünüzü seveyim konuya bağlı kalın. Olmadı yeni başlık açın. Vallahi Başkan kızıyor.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475