Alıntı halil işvarlar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Melih Abi, 47 den 45 e düşürme pek etkili bir çözüm değil gibi görünüyor benim için ancak şimdilik dişli değişimi son sıralarda . Vites oranı-dişli sayısına göre hız hesaplayan siteler vardı hatırladığım kadarı ile onlardan bi hesap yapıp bakmak lazım aslında hangi dişlide nasıl bir hız artışı oluyor diye. Ama dediğim gibi şu anki durumda dişli değişimi son sıralarda öncelik olarak.

Dün ne yaptım ?

Marş rublem geldi, görünürde çok iyi durumdaydı. Taktım. Devirdaim contalarını takmıştım. Tüm yan kapakları kapattım.
Radyatörü ve fanı söktüm kontrol amaçlı, sorun yoktu. Sadece radyatörde bir kaç taş izi vardı oları düzelttim.
Bir kaç ufak kablo izalasyonu yaptım malum eskiyen ve katlanan kablo kanalları yıpranıyor zamanla.
Debriyaj ve gaz teli kontrol edildi. Yağlandı.
Hava filtresi kutusu hariç heryeri toplandı motorun.

Şimdi yapılacak olanlar

Hava filtresi KN, yağlanacak.
Gidon sökülüp gidon rulmanları kontrol edilecek.
Arka maşa rulman-bilyaları kontrol edilip yağlanacak.
Ön camdaki kılcal çizikler zımpara+pasta ile ince bir işçilikle sıfır kondüsyonuna getirilecek.
Jantlardaki ufak korozyonlar pasta ile temizlenecek.

aslında yapacağım daha çok şey var şimdilik aklıma gelenler, bugün ya da yarın yapacaklarım bunlar.

Sanırım bu hafta sonu herşeyi bitirmiş olacağım.



rulmanlar bunlar piyasada var heryerde bulabilirsin..NSK tercih et iyidir..