Ersan hocam, saan da Eser'e de çok teşekkür ederim. Ufak bir parantez açmak isterim ki yanlış anlaşılma olmasın, sürüş olarak ben de biraz tutucuyumdur. hergün geçtiğim yolda,hergün aldığım virajları daha yüksek süratlerde alabilecek olmama rağmen, yolun keyfini almaya daha meyilli olduğumdan güvenliği de hep ön planda tutarak mümkün mertebe düşük hızlarla seyir ederim. Virajı okuma ile ilgili konuyu okudum,son derece eğiticiydi ve sürekli uygulama ile pratik etmeye çalışıyorum. Benim örneğim üzerinden gidilmesi konusunda içiniz rahat olsun, eminim birçok motosiklet sürücüsünün kafasının bir yerine takılmış bir sorudur, sonuçta hepimizin virajlarla ilgili yaşadığı veya yaşayabileceği ve çözüm üretmeye çalıştığı konuların başında gelen bir örnek Bu arada şunu da belirtmek isterim ki, motor devri konusundan sonra ben de motoru 5500-6000 devir aralığında kullanmaya başladım. Her ne kadar gürültüsü, titreşimi hala bir nebze rahatsız etse de,hem istediğim an gaz tepkisini alabilmenin hem de virajlardaki yol tutuş ve çekişin etkilerini hissedilir derecede tecrübe ediyorum ve motoru daha güvenli (yol tutuş, yatış,ivmelenme vs.) sürüyorum.
tekrar teşekkürler.