Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 12 Sayfadan SeçilenSeçilen 123456 ... SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 118 Sayfa bulundu

Hybrid View

  1. #1
    Moderatör Serdar ZIMBA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Serdar ZIMBA
    Üyelik tarihi
    17-05-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,091
    Motosiklet
    1250 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Africanın üzerinde gelen stok lastik Dunlop Trailmax D610/F sert hamurlu, geç ısınan kuruda sıkıntı yaratmayan özellikle ısındıktan sonra tutuşu yerinde olan ama ıslak performansında da memnun kalmadığım bir lastik di, ama lastik konusu Edizin de söylediği gibi kullanıcısına göre tecrübe farklılığı yaratan bir konu örneğin Dunlopları Africa da 15bin yapan da var ilk 500 de değişen de ,ben de ilk Africam da 10bin de değişmiştim, Pirelli Scorpion MT90 a geçtiğim de işte bu demiştim,Dunloplarla tedirginlik yaşadığım hiç bir yol koşulun da beni üzmemişti ,fiyatları bir ara 2400 lere kadar tırmamıştı,şimdi biraz daha normale dönmüş,TKC 70 i de bu motor da çok beğeniyorlar henüz kullanmadığım için kıyaslama yapamam ama şu an kullandığım A.T. adv.sport da yaklaşık 7000 km oldu üzerin de yine Dunlop (ama hamuru ile oynanmış) kullanıyorum,yakın bir zaman da MT90 yada TKC70 e bu motor da geçmeyi düşünüyorum.

  2. #2
    Enduroist Katılımcı Üye
    Isim
    Yılmaz yılmaz
    Üyelik tarihi
    08-06-2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    433
    Motosiklet
    Vespa
    Marka
    Vespa

    Standart

    19.02.2019 tarihinde KTM 1290 a Karoo Street MEtzeler lastik taktırdım Serkan Bayır la beraber. Görüntü hoş lastik V hız indekse sahip kullandıkça yorum yaparım.İncelemelerde başarılı görünüyor.
    Boş teneke çok ses çıkartır.

  3. #3
    Enduroist Kadim Üye halil yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Halil Yılmaz
    Üyelik tarihi
    12-05-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    502
    Motosiklet
    R1200GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı burak yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    19.02.2019 tarihinde KTM 1290 a Karoo Street MEtzeler lastik taktırdım Serkan Bayır la beraber. Görüntü hoş lastik V hız indekse sahip kullandıkça yorum yaparım.İncelemelerde başarılı görünüyor.
    Gülerek kullan kardeşim, ben de merak ediyorum bu lastiği, yorumlarınızı bekliyorum.
    Yaşamak içîn çalışıyorsan, neden kendini çalışarak öldürüyorsun...

  4. halil yılmaz, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    yılmaz yılmaz (21-02-2019)

  5. #4
    Moderatör Emir ÇELTEK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emir Çeltek
    Üyelik tarihi
    23-01-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    962
    Motosiklet
    R 1250 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı burak yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    19.02.2019 tarihinde KTM 1290 a Karoo Street MEtzeler lastik taktırdım Serkan Bayır la beraber. Görüntü hoş lastik V hız indekse sahip kullandıkça yorum yaparım.İncelemelerde başarılı görünüyor.
    200 ustu nasil olacak onu merak ediyorum


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  6. #5
    Enduroist Üye İskender Gönül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İskender Gönül
    Üyelik tarihi
    29-03-2016
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    53
    Motosiklet
    crf 1100 adv
    Marka
    Honda

    Standart

    11000 km dir, metzeler roadtec 01 kullanıyorum. Yeni lastik almayı düşünen arkadaşlar bu modelinde araştırmasını yapsınlar.

    SM-T550 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #6
    Enduroist Kadim Üye Güven Çifçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Güven Çifçi
    Üyelik tarihi
    24-08-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul-Kadıköy
    Mesajlar
    830
    Motosiklet
    R 1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı İskender Gönül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    11000 km dir, metzeler roadtec 01 kullanıyorum. Yeni lastik almayı düşünen arkadaşlar bu modelinde araştırmasını yapsınlar.

    SM-T550 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Senin tecrübe ve yorumlarını bekliyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    www.kadikoykizogrenciyurdu.com

    Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla severim.
    Olur ya; kalp durur, akıl unutur
    Ben dostlarımı ruhumla severim.
    O ne durur, ne unutur.

    MEVLANA

  8. #7
    Moderatör alper ozbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    alper özbaş
    Üyelik tarihi
    09-05-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,515
    Motosiklet
    1200 ADV Rally
    Marka
    Bmw

    Standart

    (ben özellikle pilot road serisi için görüşleri merak ediyorum. Olumlu yorumlar olursa pilot road serisine geçmeyi düşünüyorum.)

    Sevgili katılımcı üyemiz Barış Gürcüoğlu konunun ilk sayfasındada 2 kişi pilot road lar için güzel yorumlar yapmışlar ,görüş belirtmişlerdir.Dikkatinizden kaçmış olabilir...

  9. #8
    Enduroist Kadim Üye alperiynem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Alper İynem
    Üyelik tarihi
    29-03-2013
    Bulunduğu yer
    Safranbolu
    Mesajlar
    509
    Motosiklet
    R 1200 GSA & CRF 250 L
    Marka
    Bmw

    Standart

    NC'de PR4 kullanmıştım...Önce ki yorumlara hemfikirim...Islak asfaltta devleşiyor. Toz çakıl da cüce
    1200GS'te aldığımda bridgstone vardı..Hiç sevmedim..Roadtech 01 ile Alpler ( yağmurlu) yaptım...Nokta atışı bir lastik oldu. Alternatif olarak PR5 trail denenebilir.
    PR4 , RT01'e göre daha çabuk sırt yapmıştı..

    TKC 70 ise aklımı çelen bir lastik.

  10. #9
    Moderatör alper ozbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    alper özbaş
    Üyelik tarihi
    09-05-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,515
    Motosiklet
    1200 ADV Rally
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı alperiynem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    PR4 , RT01'e göre daha çabuk sırt yapmıştı..
    Benim de yazmayı unuttuğum noktaya değinmişsin,pilot roadlar çok güzeller ama belkide en büyük dezavantajı 8000 km de dümdüz oluyorlar.kendi ağırlığım, adv nin ve çantalarınki birleşince de özellikle arka teker uzun turlardan sonra peynir gibi eriyor.Micheline lastiklerin yol tutuşunu arttıran yumuşak hamuru maalesef lastikleri çabuk bitiriyor....

  11. alper ozbas, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ali KORKMAZ (24-02-2019)

  12. #10
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Tenere 660 da Anlaş CapraX kullandım, harika bir lastik, uzun yolda çok keyifli. Arazide ve Asfaltta gayet başarılı. Lastik sanki nereye girdiğini anlıyor gibi Tek handikapı erken bitiyor. 10,000 km.de epey erimişti, sattığım arkadaş bir 10,000 daha kullandı. (Ben kullanmazdım)
    Afrikaya Heidenau K60 Scout aldım, geçen yaz Orta Asya turunda 15,000 km. kullnadım gayet güzeldi. Ön lastik iyi durumda ama bu sene i.in arka lasiği değiştireceğim. Büyük bir ihtimal Anlas alacağım ama. Bu lastiklerin tek handikapı da ön lastikten gelen tırrrr sesi. Onun haricinde güzel lastik.
    Sonuç Anlas ile bence aynı. Fiyat olarak da Anlas daha hesaplı
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

 

 
Sayfa 2 Toplam 12 Sayfadan SeçilenSeçilen 123456 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •