Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 38 Sayfa bulundu
  1. #1
    Enduroist Katılımcı Üye Uğur Yönet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Uğur Yönet
    Üyelik tarihi
    16-10-2012
    Bulunduğu yer
    KOCAELİ/Karamürsel
    Mesajlar
    230
    Motosiklet
    R1200gs adv
    Marka
    Bmw

    Standart BMW R1150 GS Yardım Lütfen..

    Herkese merhaba arkadaşlar siteye yeni katıldım ve beğenerek takip ediyorum sizden ricam şudur uzun bir zamandır çok niyetlenip bir sürü aksilikten ötürü alamadığım motosikleti almama az kaldı bütçemde az bi açığım var tamamlayıp kısmetse alıcam bir enduro yalnız iki model arasında kaldım v-strom dl650 ve 1150 gs. bmw herzaman istediğim bi modeldi v-stromu sormıycam kullanma fırsatımda oldu gerçekten çok güzel bi motosiklet çokda beğendim ama bmwnin o boxer seside çok hoşuma gidiyo ve tabiki heybeti rahatlığı alırken iyi bir ekspertizle alındığı zaman beni üzermi acaba devamlı sorun yaratan bi modelmidir sürekli senkron ayarı silindir kapaklarından yağ kaçakları debriyaj balatası bitirme vs.. söyleniyo sanırım en büyük problem abs modülünün bozulması bu parçayı nasıl bozulur korumanın yolları nedir transalp xl 650 den az yaktığını duydum yakıtı nekadardır 100 kmde 6 litreye razıyım çok sordum galiba kusura bakmayın ama gerçekten önemli benim için almışken içime sinsin istiyorum yardım ederseniz çok memnun olurum herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...

  2. #2
    Kurucu Enduroist GürbüzOKATAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    gürbüz okatan
    Üyelik tarihi
    03-01-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    7,070
    Motosiklet
    R 1200 GS ADeVe
    Marka
    Bmw

    Standart

    Hoşgeldiniz.
    Tanış kaynaş bölümünün başında , Tanışma Mesajı Şablonumuzun örneği olan bir başlığımız var.
    Tüm üyelerimizden bu başlığı doldurmalarını ve Profillerinede AVATARINI DEĞİŞTİR bölümünden
    bizler gibi yüzlerinin göründüğü bir fotoğraf koymanısını istiyoruz.
    ÖRNEK: BENİMKİ GİBİ..
    Maksat ailemizde gizlimiz saklımız olmasın , ilk karşılaştığımız zamanlarda yabancılık çekmeyelim.
    Aynı zamanda Kulübümüzün olmazsa olmazlarındandır.
    Sizden de bekliyoruz


    Öncelikle forum kurallarını yerine getiriniz.
    Sonra üyelerimiz size yardımcı olacaklardır...
    o532 2965453
    "Mutluluğu Yanınızda Götürmezseniz
    Gittiğiniz Yerde Boşa Aramayın " G.O

  3. #3
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,238
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    amma sehır efsanesı var su bmw ıle ılgılı ben de alırken korkmustum ama bundan sonra boksorden baska motora bınmem dıyorum..4 yıldır fuarda hıc bır yenı modele bakmadım yan gozle... tek sıkıntısı bır daha baska motor gozunuz gormuyor.... v stromla 1150 yı karsılastırmak cok yanlıs yanı nasıl desem audi a3 ıle panzerı karsılastırmak gıbı geldı bırden. evet bmw yaglı bır motordur oıl head da derler boxer ıcın contalar saglamsa sızıntı falan yapmaz arada terleme yapar ama bı sure sonra hıc umrunuzda olmuyor bunlar. vıtes gecıslerınde okuz boynuzu kırılır gıbı ses cıkartır mesela...sureklı senkron ayarı yapmayı kım uyduruyor acaba ... 10 bınde bır bakıma gıdıyorsunuz o kadar ...kı japonlarla kıyaslayınca ıkı katı nerdeyse.... bakım masrafı cok mus gıbı gozuksede japonlarla ıkı kere bakıma gıderken bmw de 1 kere gıdıyorsunuz hemen hemen kafa kafaya gelıyor...benım makınam uzun yolda 5,5 lıtre yakıyor sehır ıcı 6 lıtre gıbı o da aragazlı cok azmalı surdugum zaqman debrıyaj balatasıı kullanıma gore 10 bınde de bıtebılır ama 100 bın cıvarında bıtıyor ortalama olarak ha 120 bınde hala balatası degısmemıs makınalar da var tamamen kullanımla alakalı ancak soyle dusunun 100 bınler herhangı bır japon makına ıcın sıkıntılı rakamlarken brakın da bmw nın debrıyaj balatası degıssın: ) 120 bınde bır v styromu hayal bıle edemıyorum mesela..... debrıyaj balatası degısımı cok zahmetlı ve bıraz pahalı bır ıs malesef. abs modulu bozulmus motorlar var .... sonucta bır modul ve bozulabılıyor her kul ıcadı gıbı motorumu ovmus gıbı oldum ama 1150 serısı bence en dogru secım olacaktır boylesıne guven hıssı veren bır makınadır bagımlı yapar kendıne 30 bınde almıstım makınamı sımdı 70 bıne gelıyor rutın bakımları dısında bır kezbuji piposu degıstı onun dısında hıcc bır masraf cıkarmadı. bence sehır efsanelerıne kulak asmayınız ... temız ıyı bakılmıs bır bmw bokser motor bence pek cok makınaya bedeldır.... yıne sorularınız olursa kullanıcısı olarak cevaplarım... en azından bu makına soyleymıs benım arkadasın kaynında var cok dandıkmıs gıbı kulaktan dolma bılgılerle degıl bırıncı agızdan eksılerını artılarını paylasabılırım

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

  4. #4
    Enduroist Kıdemli Üye Voodoochild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gökhan Köroglu
    Üyelik tarihi
    07-11-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    256
    Motosiklet
    R 1150 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Dele Neden Endüro değildir.


    Bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
    Aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. Dele de
    bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
    daha güzeldir . Ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

    Dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
    endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. Bu
    yüzden endüro değildir. Tel jant sert darbede yamulur , sökülür
    düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
    üzülürüz.

    Delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
    patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
    ama kuru aküde güzeldir . ama Endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
    yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

    Dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
    **örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
    sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
    tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
    Çünkü endürolar güzeldir.

    Dele 'de tork yerine beygire vardır . Endüro beygirden çok torku sever
    . Dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
    değiştirilir , Vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
    arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . Endüro kırılmaz , fiteside
    zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . Tork güzeldir , eğer
    güzel se demekki o endürodur. Tork bize çok faydalıdır , beygir
    yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
    çalışlır ( Tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

    Dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
    filan yoktur . Çünkü o endüro değildir . Koruma olmazsa korunamaz ,
    korunamazsa bozulur . Bozuldumu kızar tekme atarız . Tekme atarsak
    yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
    endüroo değildir.

    Dele nin lastikleri tüpsüzür. Endüro tüp vardır . Demek ki dele ye
    eksik parça koymuşlar . Parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
    yüzden dele endurö değildir. Ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
    şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
    pompa ilede şişip canta oturmaz. Yerine oturmazsa çirki gözükür , o
    zaman endürö olamaz.

    Peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . Eğer bir beyazla
    bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. Melez
    iyimidir , iyidir . Enduromudur , değildir çünkü melezdir. Peki melez
    güzel olmazmı... olur. Eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
    güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
    yapar. Ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
    enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. Çok güzeldir...

    anonim
    When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace...

    Jimi Hendrix


  5. Voodoochild, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    EU (29-03-2013)

  6. #5
    Enduroist Katılımcı Üye Uğur Yönet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Uğur Yönet
    Üyelik tarihi
    16-10-2012
    Bulunduğu yer
    KOCAELİ/Karamürsel
    Mesajlar
    230
    Motosiklet
    R1200gs adv
    Marka
    Bmw

    Standart

    Kırlangıç ve voodoochild değerli cevaplarınız için çok çok teşekkürler üşenmeyip uzun uzun yazmışsınız eyvallah çok sağolun söyledikleriniz beni 1150 gs ye bir adım daha yaklaştırdı iyi bir ekspertizle alabilirsem sanırım beni üzmiycek başka yorumda bulunan arkadaşlar olursa memnun olurum..

  7. #6
    Enduroist Kadim Üye Egemen Donat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Egemen Donat
    Üyelik tarihi
    02-04-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    947
    Motosiklet
    F650 GS 007
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Voodoochild Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dele Neden Endüro değildir.



    anonim
    Çok iyi beaaaa !!!

  8. #7
    Enduroist Kadim Üye Egemen Donat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Egemen Donat
    Üyelik tarihi
    02-04-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    947
    Motosiklet
    F650 GS 007
    Marka
    Bmw

    Standart

    Uğur kardeş, sen şu motora bi bak derim..

    http://www.enduroist.com/forum/showt...932#post138932

    sürücüsündendir belki de bilinmez ama ; geçen yaptığımız demirköy kampında birçok motora öncülük etmiş bir motordur.. Bizi alıp götürmüştür.. Gerçi sürücüsü de iyidir ama, 1150 olan bu motor da güzeldir.. Rengi sarıdır, sarı renk güzeldir.. Gazı açtın mı giderdir.. Ben F650 ile tıngır mıngır gider iken, bir boxer geçti puuuruuuuunnnn diye yanımdan.. Baktım bu sarı şeker imiş.. Vayy dedim bea abime..

    Sürücüsündendir belki bilinmez ; ama bu sarı şeker altındaysa, bir gün sen de öyle bir sürücü olabilirsin demektir..

  9. #8
    Enduroist Kıdemli Üye Voodoochild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gökhan Köroglu
    Üyelik tarihi
    07-11-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    256
    Motosiklet
    R 1150 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı EGDONAT101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğur kardeş, sen şu motora bi bak derim..

    http://www.enduroist.com/forum/showt...932#post138932

    sürücüsündendir belki de bilinmez ama ; geçen yaptığımız demirköy kampında birçok motora öncülük etmiş bir motordur.. Bizi alıp götürmüştür.. Gerçi sürücüsü de iyidir ama, 1150 olan bu motor da güzeldir.. Rengi sarıdır, sarı renk güzeldir.. Gazı açtın mı giderdir.. Ben F650 ile tıngır mıngır gider iken, bir boxer geçti puuuruuuuunnnn diye yanımdan.. Baktım bu sarı şeker imiş.. Vayy dedim bea abime..

    Sürücüsündendir belki bilinmez ; ama bu sarı şeker altındaysa, bir gün sen de öyle bir sürücü olabilirsin demektir..
    olm cok guldum lan!
    ahahhahahaha eyvallah egemen
    When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace...

    Jimi Hendrix


  10. #9
    Enduroist Kadim Üye Egemen Donat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Egemen Donat
    Üyelik tarihi
    02-04-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    947
    Motosiklet
    F650 GS 007
    Marka
    Bmw

    Standart

    Abi sen dele ile endüröyü öyle güzel yazmışsın ki .. Ben de dayanamadım ; saçmaladım biraz hatamız olduysa affola

  11. #10
    Enduroist Kıdemli Üye Volkan YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    volkan yilmaz
    Üyelik tarihi
    17-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul / gayrettepe
    Mesajlar
    1,859
    Motosiklet
    '03 R1150GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Verilen bilgilerin hepsine katilmakla beraber mümkünse 1150 2003 ve üstü olmali eğer bütçe yetiyorsa nedenmi çünkü interagral ABS bunun disinda buji atesleyicilerine mutlaka bakin silindir aralarindan su sizdigi icin acik havada duran bi motor ise korozyon yapar ve dogru ritimde atesleme yapmaz sonuçta o duydugunuz o sürekli senkron isteyen makine oluşur çifti 600 civaridir. Bunun disinda motor içinize sinse dahi ustaya göstermeden alinmaz ve ailemizin ustasi gs Moto İbrahim bey tavsiye olunur.... Biraz yakar ama siz zaten razisiniz... ABS modulu nasil korunur bilmiyorum ama 2003 model motorum ve henüz bi arizasi olmadi bundan sonrada olursa kanimca hakkidir... Bence alinasi ve binilesi bu dünyadaki 3. Motordur ve 1. Motor 1200 ADV 2. Motor 1150 ADV tabii bunlar zanlimcaa....
    Volkan YILMAZ 0 Rh+
    532 2840943

    ride to hell


 

 
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •