Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 6 Sayfadan SeçilenSeçilen 123456 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 51 Sayfa bulundu
  1. #11
    Ordinaryus Enduroist Öner BAKIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ÖNER BAKIR
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL / ÇEKMEKÖY
    Mesajlar
    1,179
    Motosiklet
    KLE 500
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    geçmiş olsun.yasağın sebebini hala çözemedim...
    Öner BAKIR - A Rh(+)
    iletişim = 0555 425 05 58


    Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...


  2. #12
    Enduroist Kadim Üye Cüneyt UMUTLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    cüneyt umutlu
    Üyelik tarihi
    28-10-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    412
    Motosiklet
    transalp XL 650
    Marka
    Honda

    Standart

    Çok geçmiş olsun öncelikle.

    Bu gibi durumlarda en guzel taktik lastiği söküp sırtlayıp
    Lastikçiye gitmek oluyor ben o şekil yapıyorum

  3. #13
    Banned
    Isim
    ME
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    2,231
    Motosiklet
    Ybr 125
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Bu tarz durumlar için çakmak çıkışından beslenen üstelik çok ufak olan elektrikli pompa airman aldım.Bende Deniz'den görmüştüm iyiki almışım çok kullanışlı

  4. #14
    Enduroist Katılımcı Üye ssari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    seçkin sarı
    Üyelik tarihi
    22-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    142
    Motosiklet
    R1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı MEGARON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lakin Seçkin Şef ime bir şey sormak isterim. BMW kullandığına göre lastik dubleks olmalı. Dublesin yolda bırakmaması lazım dı? Nasıl oldu bu ? Biraz ayrıntı alabilir miyiz ? Çivi daha önceden mi girmişti yoksa ?
    Aynen çivi onceden girmiş hatta servisin dediği oblik girdiğinden tekraradan sorun cıkarabilirmiş.

  5. #15
    Enduroist Katılımcı Üye ilker Buyukdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ilker büyükdemir
    Üyelik tarihi
    03-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    104
    Motosiklet
    R1200GS Adventure
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı MEGARON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lakin Seçkin Şef ime bir şey sormak isterim. BMW kullandığına göre lastik dubleks olmalı. Dublesin yolda bırakmaması lazım dı? Nasıl oldu bu ? Biraz ayrıntı alabilir miyiz ? Çivi daha önceden mi girmişti yoksa ?
    Sanırım iki konuyu karıştırıyorsunuz. Sizin söylediginiz run on flat lastiklerde var; sürücünün, herhangi bir lastiğin zarar görmesi durumunda belirli bir hızla belirli bir mesafede lastik içinde hava basıncı olmaksızın sürüş yapmasını mümkün hale getiren lastik sistemi.

    Bmw GS serilerinde tubeless yani iç lastik olmadan kullanılan lastik var. Bu da normal araba lastigi ile aynı.

  6. #16
    Enduroist Katılımcı Üye ssari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    seçkin sarı
    Üyelik tarihi
    22-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    142
    Motosiklet
    R1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı ozrace Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun.yasağın sebebini hala çözemedim...
    Kamyon ysağı bunlar içinde geçerliymiş

    Alıntı Empyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu tarz durumlar için çakmak çıkışından beslenen üstelik çok ufak olan elektrikli pompa airman aldım.Bende Deniz'den görmüştüm iyiki almışım çok kullanışlı
    2012 de tam bes defa lastigim patladı cakmak cıkısı bu motorumda var pompa alıcam busefer dedim ama tembellik iste

  7. #17
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı ilker_adv Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım iki konuyu karıştırıyorsunuz. Sizin söylediginiz run on flat lastiklerde var; sürücünün, herhangi bir lastiğin zarar görmesi durumunda belirli bir hızla belirli bir mesafede lastik içinde hava basıncı olmaksızın sürüş yapmasını mümkün hale getiren lastik sistemi.

    Bmw GS serilerinde tubeless yani iç lastik olmadan kullanılan lastik var. Bu da normal araba lastigi ile aynı.
    Yok yok karıştırmadım. Aslında ben konuyu biraz başka yöne kaydıracaktım. Bir kaç kez daha "günlük kontrol" üzerinde sohbet etmiştik. Sabah, kontrolü yapsaydık, yola çıkmadan görür doğru lastikciye giderdik yolda kalmazdık diyecektim. Neticede tubleks, iç lastikli olanlar gibi aniden inmeyecektir. Benim GS i, sürekli şantiyeye soktuğum için, 3-5 defa vida bulmuşluğum vardır. Hepside günlük kontrolde yakalandı, yolda kalmadım.
    Konu Ersan ÖZYURT tarafından (17-01-2013 Saat 16:22 ) değiştirilmiştir.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  8. #18
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı ssari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen çivi onceden girmiş hatta servisin dediği oblik girdiğinden tekraradan sorun cıkarabilirmiş.


    "oblik girdiğinden" ne demek?
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  9. #19
    Enduroist Kıdemli Üye EnginATASOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    engin atasoy
    Üyelik tarihi
    03-12-2010
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    309
    Motosiklet
    dl 650
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Lastik patlamalarında tubeles yani iç lastiksiz lastiklerde yanınızda 25 liralık bir lastik tamir köpüğü bulundurduğunuz takdirde 15 dakikada problemi bayağı bir öteleyebilirsiniz. Günlerce lastiği kullanabilir ve zaman bulduğunuzda sorunu çözebilirsiniz. Eğer giren parça çok büyükse yine de iş görmesine rağmen bir süre sonra iniyor. Ancak kullanılmaz hale gelmiyor. Hafif inik lastikle bir benzincide lastiği şişirmeniz yeterli. Delik ufaksa zaten sorun yok.İşin en güzel yanı köpük inmiş lastiği hem onarıyor hem şişiriyor.

  10. #20
    Enduroist Katılımcı Üye ssari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    seçkin sarı
    Üyelik tarihi
    22-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    142
    Motosiklet
    R1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı MEGARON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "oblik girdiğinden" ne demek?
    Capraz olarak lastigin dış kenarından ice dogru girmis

 

 
Sayfa 2 Toplam 6 Sayfadan SeçilenSeçilen 123456 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •