YunusEmre bu tenere varya uzun yolda yuksek suratlarde dayak yemise cewiriyor adami..dirseklerden sonrasi uyusuk gibi.heleki ruzgar adamin bogrune bogrune vede kaskda akli basinda bir kaskki beyin zonklatiyor benden demesi abi..demedi deme..abi V tipi veya boxer bir makine daha iyi olur gibime geliyor..;)
Abi deme ya ruzgarligi yukseltsen ise yaramazmi bu olmazsa nc diyorum ama oda her yola gelmez diyorum aslında honda parça olsun ikinci elde olsun avantajlı ama tenere kadar çekmiyor en büyük korkum alıp pişman olmak
Erdoğan söylediklerinde ciddi misin? Bunlar benim CRF250L için geçerli. Tenere ise aerodinamik bir cama ve daha geniş bir göğüse sahip, üstelik 660cc o kadar rüzgar yememek lazım diye düşünüyorum. Yüksek hızdan kastın kaç km?
Yahu yunus emre bunu alıp africaya mı gideceksin yoksa sabah akşam karadeniz yayla turumu yapacaksın....tenere 660 la bu kış avrupa afrika turu yapan deniz kılıçla konuştum...(msytic routesi kurdular şu an duydun belki - Biliyorsun kafayı takmıştım bir ara tenere diye) 4000 km yol gittik 200 km de ha iyiki tenere dedim. .. ama o 200 km de her motorla şöyle böyle geçilirdi. dedi. ve gelir gelmez de sattı...peygamber devesi gibi titreşimi rüzgarı iyi değil diyor... haaa şunuda ekliyor afrikadaki tüm tur şirketleri 660 tenere almaya başlamışlar neden sağlam sorunsuz ucuz İHTİYACI GÖRECEK tek motor klasmanında...
Abi rüzgarı yüksekliği titreşimi onu bunu bırak bu motoru alıp ne yapacaksın onu netleştir kafanda ondan sonra çözüm kolay olacak senin adına ..
Abi mantık nc diyor ama gönlüm tenere
O nc dede var cami yukselt tamamdır motor firmaları aksesuarcilar ile el sıkışmış gibi malzemeden çalarak bizlere ek masraf cikariyorlar
Ruzgarla mucadele zor. Benim crossrunnera ilk sahibi givi yuksek cam takmis. Bir hafta sonra orjinalini geri taktım. Digeri takılı iken kaskımda turbulans oluyordu. Konsantrasyonum sıfırdı. Demek istedigim her on cam ve motor herkezde aynı etkiyi yapmıyor.Surucunun boyuna kalıbına da baglı.