Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12
11 den 15´e kadar. Toplam 15 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Katılımcı Üye BerkEr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Berk Er
    Üyelik tarihi
    08-05-2013
    Bulunduğu yer
    Sancaktepe / İSTANBUL
    Mesajlar
    212
    Motosiklet
    '02 CAPONORD
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Alıntı BaranKARAKAYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet diğer başlığı da okudum Loobman siparişi verebilirim bende, yabancı forumlarda da okudum rakipsiz gibi anlatılmış.
    Elektrikli pompa mantıklı olabilir aslında ben eski tipleri düşünmüştüm ama pille mi akü ile mi çalışıyor bilemedim, Aküyle çalışıyorsa bu BMW'lere hangi akla hizmetse saçma bir akü çıkışı koymuşlar birde onun converterından edinmem gerek sanırım...
    @Berker bey; Lastik tamir seti ile ilgilenemeyebilirim, aklımda olası bir problemde tamir spreyi kullanarak en yakın lastikçiye ulaşmak var aslında.
    Bunun dışında sizinde trikleriniz varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim..
    Benim çantada yer çok onu da taşıyorum. Ama patlayıcıdır fazla güneşte kalmasın birşeyle sarmak gerek. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...20717061/detay böyle birşey.
    TI AMO CAPONORDE

  2. #12
    Enduroist Kıdemli Üye
    Isim
    Sonat
    Üyelik tarihi
    21-06-2012
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Mesajlar
    335
    Motosiklet
    F 650 GS 04'
    Marka
    Bmw

    Standart

    ben wd40 sıkıp diş fırçası yardımı ile guzelce temizliyorum akabinde ipone zincir spreyi ile yağlıyorum 200-300 km de bir elim değmişken her seferinde balataları da wd40 ile temizliyorum baska bir diş fırcası ile orta ayakta makina kapalı vites boşte iken biraz kirleniyorum ama kirlenek guzeldir

  3. #13
    Enduroist Katılımcı Üye BerkEr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Berk Er
    Üyelik tarihi
    08-05-2013
    Bulunduğu yer
    Sancaktepe / İSTANBUL
    Mesajlar
    212
    Motosiklet
    '02 CAPONORD
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Alıntı Sonat BAŞPINAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben wd40 sıkıp diş fırçası yardımı ile guzelce temizliyorum akabinde ipone zincir spreyi ile yağlıyorum 200-300 km de bir elim değmişken her seferinde balataları da wd40 ile temizliyorum baska bir diş fırcası ile orta ayakta makina kapalı vites boşte iken biraz kirleniyorum ama kirlenek guzeldir
    Ama şöyle diyim WD40 temizleyici ve yağlayıcıdır. Zincire temas ettikten sonra üzerinde yağ tutmaz. Bir de "Kirlenmek güzeldir" diye reklam mı vardı sanki OMO nun reklamı
    TI AMO CAPONORDE

  4. #14
    Enduroist Üye GökhanSAATÇI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gökhan Nuri SAATÇI
    Üyelik tarihi
    05-06-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    8
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı BaranKARAKAYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaşlar;
    Malumunuz 2 ay önce BMW F700GS aldım, mutlu mesut yaşayıp gidiyoruz
    Rodaj bakımını 1080 km'de iken Borusan'da yaptırdım. Şuanda motorum 1600 km oldu.
    Artık zincir bakımı(temizlik-yağlama) zamanımın geldiğini düşünüyorum.
    Forumda aramama rağmen pek çok başlıkta farklı fikirler, farklı markalar, farklı öneriler olduğunu gördüm.
    Teknik bilgimin yetersiz olduğunu da düşünürsek zincir ve dişli temizliği için hangi marka ürünlere yönelmeliyim?
    Birde orta ayağa alıp 1.viteste zincir dönerken gaz yağı ile temizleyip 1 saat bekledikten sonra yağlama yapıp 1 gün beklemek dışında bir öneriniz var mıdır?
    Şimdiden teşekkür ederim,Saygılarımla.
    Selam,
    Würt 'ün temizleme ve slikonlu yağlama ürününü kullandım. Henüz motorum yeni zincir çok kirli değil ancak temizleme ürününü zincire sıktığınız zaman üstünden yağlar akıp gidiyor ve hemen kuruyor, daha sonra bir bez ile sildim tertemiz oldu. Tabi en sağlamı gaz yağı ve fırça ile temizlemek fakat gaz yağı da kolay bulunmuyor artık.
    Önerileri ve yanlış ise doğrulama almak isterim.
    Saygılar.

  5. #15
    Enduroist Üye BaranKARAKAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Baran
    Üyelik tarihi
    25-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    126
    Motosiklet
    R1200 GS '11
    Marka
    Bmw

    Standart

    Son uygulamamı sizlerle paylaşayım;
    Borusan'ın ve Anesmotor'da bulunan arkadaşlarımın fikirlerini aldım. Bu arada yaklaşık yarım litre gaz yağı temin ettim.
    Ancak sonrasında Motul Zincir temizleyici ve Motul Zincir yağı alarak deneme yapmaya karar verdim.

    Borusan servisi 90 numara yağ kullanabileceğimi ancak Würth veya Motul zincir yağlarının daha iyi netice vereceğini ancak fiyatının yüksek olduğunu söylemişti zaten. Bende bu bilgilerin ışığında zinciri önce bir fırça ve gaz yağı ile temizledim, sonrasında Motul zincir temizleyici sıkarak biraz daha detay temizliğe girişip zincirde biriken tüm kirli yağ ve partikullerden zinciri arındırıp en son eski bir tüy bırakmayan bez ile zinciri sildim. Bu noktada zincir resmen sıfır gibi pırıl pırıl oldu.
    Sonra yola çıkıp zinciri kırdım dermişim Neyse sonrasında Motul zincir yağını yaklaşık 45 derecelik açı ile zincirin iç yüzeyi,arka dişli ve yan yüzeylerine dikkatli ve yavaşça elimle de tekerleği döndürerek 10 dakika uyguladım.
    Sonrasında yaklaşık 5-6 saat motoruma hiç dokunmadım. Sonra binmeden önce çok hafifçe bir katman daha yağladım. 15-20 dakika sonra motora bindim cidden memnun kaldım ki zincir daha sessiz ve rahattı. Bilmiyorum ne kadar önerilir ama bu şekilde ilk denememi atlattım. Motul bitincede Würth denemek istiyorum ama o yağın özellikleri biraz daha farklı olduğu için emin olamadım, zamanı gelince düşünürüm.

 

 
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •