Baran;
Konfor sele
Baran;
Konfor sele
Dostlar geçen sene benim motorun seleside çok rahatsız ettiği için bende yeniledim, Avrupa yakasında Eski döşemecilerden Selim usta var: 05436361759. çok uygun fiyata istediğiniz model renk vs. süngerde yapıyor. fiyatı da çok makuldü. bu ay içinde 2700 km den geldim, ve çok rahattım. Tavsiye niyeliğindedir. ;)
Honda CBF 150
Aprilla Pegaso F 650
BMW 1150 GS
Buğra ÇALIŞKANTÜRK 532 404 2887 AB +
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Konu Ersan ÖZYURT tarafından (17-07-2013 Saat 00:40 ) değiştirilmiştir.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Ersan durum biraz umutsuz
Bugün yaptığım görüşme sonunda, Selenin yumuşatılabileceğini ancak bunun orjinal formunu kaybederek mumkun olabilecgi sonucuna vardik. İlave sunger ve katkiyla veim alamayacagimizida soyledi.
Geriye Erden'in minderinden baska bisey kalmadi
Sevgiyle kalın,
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
34 DU 0415
AB Rh+
alierdenizertem@gmail.com
Ersan ÖZYURT (17-07-2013)
Selam Millet; Ben konuyu düşünmeye devam ediyorum.
Şimdi son aklıma gelen zihni sinir fikrimi paylaşayım sizinle.
1) Ebay'de satılan 25*25 boyutunda farklı kalınlıklarda yumuşak sünger malzemeler satılıyor, jel değil ama jelden daha iyi olduğu söylenmiş.
Bunlardan iki tane 4 cm kalınlığında, 2 adet 2,5 cm kalınlığında ve 1 adet 1,5 cm kalınlığında olanlardan almayı düşünüyorum, toplam maliyet 34 euro oluyor.
Sonrasında orjinal döşemeyi sökmeden üzerine bally ile yapıştırrahatlık sağlasam sizce mak sureti ile artçının olduğu kısmı 4 cm'lik malzeme ile kaplayıp benim oturduğum düz bölgede 2.5cm'lik malzemeyi kullanıp tam eğimli bölgeye 1 cm lik malzeme ile kaplatıp üzerine orjinal döşeme ile yeniden kaplatsam, hem kendime bel desteği yaratsam, hem orjinal seleye zarar vermemiş olsam, hemde konforu arttırsam sizce işe yaramaz mı? Yani resmen sinirleniyorum, bir çözüm bulmam şart.
Belki çok iyi markalı bir oto döşemecisinde bu çözüme uğraşsam pres yapma şansları da olur, böylece uzun süre selenin formasyonu bozulmadan kullanabilirim.
Ben tekrar airhawk'ın mükemmel bir opsiyon olduğunu hatırlatayım. Ayrıca Airhawk'un iç yapısına bakarak ona benzer şeylerde üretmek mümkün. Airhawk'un rahat olmasının sebebi yumuşaklığı değil. İçindeki kare kesitler sayesinde arada hava dolaşması ve pantolon ile kaba etimizin pişmemesi ile bu konforu sağlıyor. Elektronik cihazların sarıldığı köpüklerin büyükleri ile çakma airhawk yapanlar olduğunu bana motoplus'taki arkadaşlar söyledi. İlla bu kadar iptidai olması şart değil ama bir şeyler yapılabilir bence.
Haklısın da Sertan Kardeşim, sinir bozucu derecede pahalı.
Bu durumda Beyler, bir araya gelip bisiklet iç lastiği senaryosunu, deneme üretimine almayı tavsiye ediyorum. 35 mm yüksekliğinde, artcı selesi boyutlarında (tercihem iki yandan 15 er mm. büyük, bir kenarı fermuarlı bir kese yaptırabilecek olan var ? Altına daha sonra seleden kaymasın diye kaymaz ped ve yere düşmesin diye selenin altına dolaşacak lastik yaptıracağız.
İçindeki iç lastik düzeneği benim kafama çoktan yattı.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Fikir vermesi açısından birkaç link paylaşıyorum. Bunlar veya benzerleri bence uygulanabilir.
http://www.horizonsunlimited.com/hub...ernative-34941
http://www.aliexpress.com/item/New-U...882565812.html
http://urun.gittigidiyor.com/ev-deko...inder-89312405
http://www.pozitifist.com/index.php?...oduct_id=18075
http://www.patikaoutdoor.com/?urun-1...urma-Mati.html
http://www.balikmarketim.com/?urun-6...a-minderi.html
http://www.andoutdoor.com/store/Prod...roductid=95330
Konu Sertan Karamollaoğlu tarafından (17-07-2013 Saat 14:20 ) değiştirilmiştir.