Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 22 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Üye cihatnuroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihat Nuroğlu
    Üyelik tarihi
    27-06-2013
    Bulunduğu yer
    adana
    Mesajlar
    24
    Motosiklet
    Bmw F650 97
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı UĞUR KOÇ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f650 lerde okuyucu vardır,krank sensörü yerine geçer,ama bu sorun ondan değil.monifolt contasının ömrü dolmuşsert kauççuktan imal edildiğinden zamanla çatlamalar olur extra hava alır.dolayısıyla ayar tutmaz çatlar patlar karışım değişir..kısacası manifolt contası sökülüp değişecek.emme manifoldu karbüratörle silindir arasındaki malzemedir kendileri
    abi o contayı nerde buluruz?

  2. #12
    Enduroist Kadim Üye UĞUR KOÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Uğur koç
    Üyelik tarihi
    18-10-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    602
    Motosiklet
    0531 781 03 69
    Marka
    Bmw

    Standart

    4 NUMARALI PARÇA ,BORUSAN A (İSTİNYE )HAVALE İLE ÖDEME YAPAR KARGO İLE ADRESE İSTERSİN..NETTE BORUSAN İSTİNYE NUMARALARI VAR.

    Konu UĞUR KOÇ tarafından (05-12-2013 Saat 13:34 ) değiştirilmiştir.

  3. #13
    Enduroist Üye cihatnuroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihat Nuroğlu
    Üyelik tarihi
    27-06-2013
    Bulunduğu yer
    adana
    Mesajlar
    24
    Motosiklet
    Bmw F650 97
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı UĞUR KOÇ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 NUMARALI PARÇA ,BORUSAN A (İSTİNYE )HAVALE İLE ÖDEME YAPAR KARGO İLE ADRESE İSTERSİN..NETTE BORUSAN İSTİNYE NUMARALARI VAR.

    tamam abi ona bir bakalım bu hafta bu arada krank sensörü hakkında ne düşünüyorsunuz olma ihtimali varmı bu arada çat pat sesleri netleştirdik egzoz contasıymış aldım değiştirecem birkaç güne kadar

  4. #14
    Enduroist Kıdemli Üye Enes DEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    enes demir
    Üyelik tarihi
    08-09-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    329
    Motosiklet
    F650
    Marka
    Bmw

    Standart

    cihat geçmiş olsun ama eksoz contasını değiştırmen sorunu çözmicektir motorunda sadece çat pat sesi olsa tamam ama eksoz kızarması rolantide durmaması uğur abının dediği gibi manifolt contasıyla alakalı. uğur abiye kulak vermelısin bence. ( karburatörünü sökücek kişi daha işinin ehli deilse %90 contaları tornavidayla kanıttıracaktır buda senın basına daha büyük iş açar bi sonraki topiğinde manifolt contasını değiştirdim ama hala problem gitmedi dersen hiç şaşırmam. karburatörü sökerken çok dikkat edin derim inşallah kolay atlatırsın)
    0531-380-63-98

  5. Enes DEMİR, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cihatnuroglu (06-12-2013)

  6. #15
    Enduroist Katılımcı Üye Şükrü Namazcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şükrü Namazcı
    Üyelik tarihi
    16-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    195
    Motosiklet
    Motorhane R1100GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    motorun sağ tarafındaki kapağın içinde bahsi geçen krank okuyucusu ama anlattığına göre karbüratör olma riski daha yüksek krank sensöründen de böyle sorunlar yapar.. ama karbüratör daha öncelikli özellikle temizledikten sonra kısa bir sürede olsa düzeldiğini söylemişsin buna dayanarak gidersek durum böyle
    Motosiklet hakkında herşey 7/24 yollarda

    Motorhane


    A rh(-)
    Şükrü Namazcı
    0532 255 1 666

  7. Şükrü Namazcı, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cihatnuroglu (06-12-2013)

  8. #16
    Enduroist Üye cihatnuroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihat Nuroğlu
    Üyelik tarihi
    27-06-2013
    Bulunduğu yer
    adana
    Mesajlar
    24
    Motosiklet
    Bmw F650 97
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Enes DEMİR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cihat geçmiş olsun ama eksoz contasını değiştırmen sorunu çözmicektir motorunda sadece çat pat sesi olsa tamam ama eksoz kızarması rolantide durmaması uğur abının dediği gibi manifolt contasıyla alakalı. uğur abiye kulak vermelısin bence. ( karburatörünü sökücek kişi daha işinin ehli deilse %90 contaları tornavidayla kanıttıracaktır buda senın basına daha büyük iş açar bi sonraki topiğinde manifolt contasını değiştirdim ama hala problem gitmedi dersen hiç şaşırmam. karburatörü sökerken çok dikkat edin derim inşallah kolay atlatırsın)
    enes merhaba teşekkür ederim yazdıkların için uygulayacağım bunları

  9. #17
    Enduroist Üye Yunus DERVİŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Derviş
    Üyelik tarihi
    12-08-2010
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    148
    Motosiklet
    Varadero
    Marka
    Honda

    Standart

    Eski bir f650 kullnıcısı olarak bu krank okuyucusunu ben niye görmedim acaba?
    2000 öncesi f650lerde krank sensörü yoktur önce bunu bir belirteyim,
    varsada services manuel üzerinde bana da gösteribilirseniz bende sevinirim
    Cihat öteki forumdan da yazmıştım sana zaten,
    öncelikle depou sökmelisin karburatöre erişmek için ardından da hava filtresine giden kısmı söküp motor bloğuna giden kısmı zorlamadan karburatörleri sökmelisin,
    iki karburatör de birbirine bağlıdır tek tek sökemezsin,
    söktükten sonra karburatörün şamandıra kısmını açıp temizle(karburatörün alt kısmı) ve hazır sökmüşken manifold boğaz lastiğini zorlamadan söküp önce göz yordamıyla ardından da
    bi tarafını kapatığ ağzına dayayarak kaçak olup olmadığını kontrol etmelisin zira çok kılcal çatlaklar olabiliyor ve gözle görülemiyor,
    ama ordaki emiş çok kuvvetli olduğu için motor sapıtabiliyor,
    ha unutmadan bu parça en son hatırladığım 85€+kdv civarı idi,
    eğerki manifolda çatlak var ise geçici olarak silikonlayıp kullanabilirsin ama dediğim gibi geçici bir çözüm bu yenisini 3 bilemedin 5 ay sonra yine almak zorunda kalacaksın,
    baktın manifoldda da bir problem yok karburatörün diyafram kısmını aç ama aman deyim çok dikkat!
    açtıktan sonra yerine oturturken tam yuvasına oturtmalısın diyaframları zira ordan hava alırsa bu sefer belirli bir deviri geçmez motorun,
    diyaframları kontrol et..
    olmadı bana özelden ulaş bir durum olduğnda telefon ile irtibata geçebiliriz..
    şimdiden kolay gelsin...

  10. Yunus DERVİŞ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cihatnuroglu (09-12-2013)

  11. #18
    Enduroist Üye FIRAT BUYRUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Fırat Buyruk
    Üyelik tarihi
    10-02-2013
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    7
    Motosiklet
    R1150GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Cihat merhaba, F650 2 yıl kadar kullandığım bir motor, bahsettiğin belirtiler konjektör arızasına benziyor, eğer konjektördense sanel marka konjektörle değiştirerek sorunu çözebilirsin... karbüratörü sökmek biraz meşekkatlidir çncesinde motor/konjektör ısındıktan sonra sarj akımını ölç lütfen,forumlarda aratırsan modelini de bulabilirsin...

  12. FIRAT BUYRUK, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cihatnuroglu (09-12-2013)

  13. #19
    Enduroist Katılımcı Üye Şükrü Namazcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şükrü Namazcı
    Üyelik tarihi
    16-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    195
    Motosiklet
    Motorhane R1100GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Yunus DERVİŞ krank sensörü yoksa ateşlemeyi nasıl yapıyor bu motor ?? meksefemi var ? görmediysen tarif ettim yerini tekrar bir bak istersen dostum

    hatta sana bir resim ile göstereyim


    2 numaralı parçadır kendisi krank ın üst ölü noktasını okur ve motor kontrol ünitesine (ECU) bir pals gönderir.. bu üniteden de ateşleme sinyali çıkar.. kısacası krank sensörü var bu motorda ama arkadaşın sorunu onun yapacağı sorunlara pek benzemiyor.. ;)
    Motosiklet hakkında herşey 7/24 yollarda

    Motorhane


    A rh(-)
    Şükrü Namazcı
    0532 255 1 666

  14. Şükrü Namazcı, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cihatnuroglu (09-12-2013)

  15. #20
    Enduroist Üye cihatnuroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihat Nuroğlu
    Üyelik tarihi
    27-06-2013
    Bulunduğu yer
    adana
    Mesajlar
    24
    Motosiklet
    Bmw F650 97
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Yunus DERVİŞ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski bir f650 kullnıcısı olarak bu krank okuyucusunu ben niye görmedim acaba?
    2000 öncesi f650lerde krank sensörü yoktur önce bunu bir belirteyim,
    varsada services manuel üzerinde bana da gösteribilirseniz bende sevinirim
    Cihat öteki forumdan da yazmıştım sana zaten,
    öncelikle depou sökmelisin karburatöre erişmek için ardından da hava filtresine giden kısmı söküp motor bloğuna giden kısmı zorlamadan karburatörleri sökmelisin,
    iki karburatör de birbirine bağlıdır tek tek sökemezsin,
    söktükten sonra karburatörün şamandıra kısmını açıp temizle(karburatörün alt kısmı) ve hazır sökmüşken manifold boğaz lastiğini zorlamadan söküp önce göz yordamıyla ardından da
    bi tarafını kapatığ ağzına dayayarak kaçak olup olmadığını kontrol etmelisin zira çok kılcal çatlaklar olabiliyor ve gözle görülemiyor,
    ama ordaki emiş çok kuvvetli olduğu için motor sapıtabiliyor,
    ha unutmadan bu parça en son hatırladığım 85€+kdv civarı idi,
    eğerki manifolda çatlak var ise geçici olarak silikonlayıp kullanabilirsin ama dediğim gibi geçici bir çözüm bu yenisini 3 bilemedin 5 ay sonra yine almak zorunda kalacaksın,
    baktın manifoldda da bir problem yok karburatörün diyafram kısmını aç ama aman deyim çok dikkat!
    açtıktan sonra yerine oturturken tam yuvasına oturtmalısın diyaframları zira ordan hava alırsa bu sefer belirli bir deviri geçmez motorun,
    diyaframları kontrol et..
    olmadı bana özelden ulaş bir durum olduğnda telefon ile irtibata geçebiliriz..
    şimdiden kolay gelsin...
    çok teşekkür ederim kontrol ettim 3 gündür yazamadım yolda kaldım yine göz gezdirerek çalıştırdım büyük bir patlama ile bir baktım manifolt kelepçesinden yarın tur çıkmış bana bakıyor hemen onu halletik çat pat sesler kesildi arkadaşlar ama manifold contalarını değişteceğim sağlam olsun diye 2.cisi egzostu söktüm oda ne conta yok?? adamlar tamir yaparken contayı takmayı unutmuşlar bende diyorumki bu motor niye bukadar sesli çalışıyor şimdi akü zayıf toparlasın kendini şarj ediyoruz çalıştırıp dinleyeceğiz biz manifoldu yaptıktan sonra rolanti çok düzeldi fakat yine yolda kaldım gazı yine kesti benzin bittiğini düşünüyorum20 tllik benzinle 50 km yol yaptım tabi bunun yanı sıra tahliye ve manifoldun çıktığını düşünütsek normalmi bu? bide bu makinalar 10 tllik benzinle çalışmıyor sanırım benzin musluğunda on konumuna getirdiğimde benzin akmıyor res e çekip öyle çalıştırmak zorunda kalıyorum benzin filtresi çok yukardamı kalıyor yoksa musluktamı sorun var acaba?
    Konu cihatnuroglu tarafından (09-12-2013 Saat 02:54 ) değiştirilmiştir.

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •