Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 511 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 11411461501507508509510511512513514515521561611 ... SonuncuSonuncu
5,101 den 5,110´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #5101
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Arkadaşlar, benim vites geçişlerim çok sıkıntılı geçmeye devam ediyor. Servise gittim servisteki görevli bana Servislerden sorumlu müdürü arayıp sorunumu söyleyip, debriyajdaki sorunu garantiden değiştirmeye çalışacağını söylediler. Bugün servise gittiğimde servis görevlisinin durumu müdüre söylediğini ve garantiye sokamacağını söylemiş. Zaten 2000km den beri aynı sorun devam ediyordu, servis yağdandır diyip bakımda yağı değiştirnce düzeleceğini söylemişti ama 15000 km oldu hala aynı 2 defa yağ değiştirmeme rağmen sorun hala devam ediyor. Sizden ricam, Honda hakkında nereye mail atabilirim,
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  2. #5102
    Enduroist Kadim Üye Faruk Ortaç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Faruk Ortaç
    Üyelik tarihi
    24-02-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    515
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    İbrahim gecmis olsun. Benimki belki aynı durum degil ama ben sabahları motoru çalıştırmak için boş vitese cok rahat geçerken aksam is çıkışı cok zor boşa alabiliyorum. Tek fark gece kapalı garajda dururken gündüz açık havada bekliyor. Ama bunun böyle bir farka sebep olmasının mantıklı bir izahını bulamıyorum. Sizce neden olabilir bu durum?
    EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS

  3. #5103
    Enduroist Üye Vedat N. GÜLEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Vedat N. GÜLEN
    Üyelik tarihi
    08-11-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Maltepe
    Mesajlar
    51
    Motosiklet
    PCX, NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Ben eğer ağırlığı şanzumana vermişsem, benim de zor geçiyor. Ayaklığa yıkıp, sonra debriyajı bırakırsam, daha kolay boşa alıyorum.

    Vites geçişlerinde şöyle bir sıkıntım olmuştu. İkiden üçe iki kere atınca geçiyordu. Debriyaj telini biraz gerince sanırım geçti. gerdik mi gevşektik mi tam hatırlamıyorum

  4. #5104
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Benim yapmadığım şey kalmadı, çok uzun yolfa fazla sıkıntı yok ama şehiriçi hep sıkıntılı. Sırf sıkıntı çıkmasın diye o kadar para ver sıfır motor al, sonra da böyle sıkıntı çıksın kafayı yemek üzereyim.
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  5. #5105
    Babür Karaoğlu
    Guest

    Standart

    buradan başlayabilirsin;

    https://www.facebook.com/HondaTR

    debriyaj maneti boşluğuna bak bir de vedatın dediği gibi, kararında mı

    yağ da değişmiş

    vites pedalı darbe filan almadı değil mi...

  6. #5106
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Babür Karaoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buradan başlayabilirsin;

    https://www.facebook.com/HondaTR

    debriyaj maneti boşluğuna bak bir de vedatın dediği gibi, kararında mı

    yağ da değişmiş

    vites pedalı darbe filan almadı değil mi...
    Evet vites pedalı darbe aldı ama ondan öncede sorun devam ediyordu
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  7. #5107
    Enduroist Kadim Üye Faruk Ortaç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Faruk Ortaç
    Üyelik tarihi
    24-02-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    515
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Vedat N. GÜLEN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben eğer ağırlığı şanzumana vermişsem, benim de zor geçiyor. Ayaklığa yıkıp, sonra debriyajı bırakırsam, daha kolay boşa alıyorum.

    Vites geçişlerinde şöyle bir sıkıntım olmuştu. İkiden üçe iki kere atınca geçiyordu. Debriyaj telini biraz gerince sanırım geçti. gerdik mi gevşektik mi tam hatırlamıyorum
    Cok dogru. Evin otoparki duz zemin dolayisiyla motorun agirligi sanzimanda olmuyor ama gunduz biraktigim yer hafif egimli ve ben kaymasin diye agirligi sanzima bindirip park ediyorum. Buyuk ihtimal sebebi bu. Nasil dusunemedim ben bunu?!?
    Tesekkurler.
    EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS

  8. #5108
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Faruk Ortaç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok dogru. Evin otoparki duz zemin dolayisiyla motorun agirligi sanzimanda olmuyor ama gunduz biraktigim yer hafif egimli ve ben kaymasin diye agirligi sanzima bindirip park ediyorum. Buyuk ihtimal sebebi bu. Nasil dusunemedim ben bunu?!?
    Tesekkurler.
    Bende eğimli bir yerde bırakıyorum ama bunun sebebi bu omadığını düşünüyorum. Eğer öyle olsaydı fabrika yan ayaklı değil sehpa ile standart üretim yapardı. Düzde de olsa yan ayakta motor zaten şanjımana yük bindiriyor
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  9. #5109
    Enduroist Kadim Üye Faruk Ortaç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Faruk Ortaç
    Üyelik tarihi
    24-02-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    515
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı İbrahim DEĞERLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende eğimli bir yerde bırakıyorum ama bunun sebebi bu omadığını düşünüyorum. Eğer öyle olsaydı fabrika yan ayaklı değil sehpa ile standart üretim yapardı. Düzde de olsa yan ayakta motor zaten şanjımana yük bindiriyor
    Bendeki sorun yolda degil zaten sadece ilk basta calistirirken. O yuzden park ederken motorun agirligini vitese bindirdigim icin bu yukten kurtarmak biraz zorluyor bosa alirken. Neyse bunun gercekten boyle olup olmadigini yarin anlayacagim. Kontrollu bir deneyle bu isin sebebi cikar ortaya.
    EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS

  10. #5110
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Bugün Honda Türkiye'den aradılar yarım saatlik konuşma sonucu özetle, "bak işine kardeşim, kullanıcı hatasından arıza yapıyodur, garantiye sokamayız" demeye getirdi. Ama işin sonunu bırakmıcam.

    Bu arada NCX için yaptırdığım AP plakam çıktı, hemen bizim Waytake deki abimizi arayıp bir plakalık yapmasını rica ettim. Bugün yapıp getirdi sizlerle paylaşayım dedim. AP plaka burada resmi hale geldii orjinal mühürlü falan bunun için 30 TL. verdim. Plakalık içinde 60 TL verdim, isteyen olursa elinde hazır plakalık var + kişiye özel plakalıkda yapıyor, buyrun resimleri :

    ışıkta :

    Karanlıkta :


    Diğer plakalık modelleri için : https://www.facebook.com/waytake?fref=ts
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

 

 
Sayfa 511 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 11411461501507508509510511512513514515521561611 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •