Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 226 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 126176216222223224225226227228229230236276 ... SonuncuSonuncu
2,251 den 2,260´e kadar. Toplam 3207 Sayfa bulundu
  1. #2251
    Enduroist Üye Oğuzhan Sarıtaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    oğuzhan sarıtaş
    Üyelik tarihi
    08-03-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    xt660za Tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Hasan bey dişli falan değiştirmedim. Motorumda, taktırdıgım elcik koruma dışında hiçbir değişiklik yok. Yani siz diyorsunuzki arka lastiğin 120 80 18 yerine 120 90 18 olmasında bir sakınca yok. Yinede 120 80 18 mi takmalıyım acaba, kafam karıştı

  2. #2252
    Enduroist Üye HASAN AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    HASAN AYDIN
    Üyelik tarihi
    28-10-2013
    Bulunduğu yer
    PERŞEMBE - ORDU
    Mesajlar
    51
    Motosiklet
    NC750X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı MuratBOY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hasan abi haklısın,ben sürücü devre kullanıyorum,ama sürücünün kötü bir yanı var %10 civarında ışık kaybı oluşturuyor.

    Murat %10 düşse bile bayağı bir aydınlatma yapıyor. Yoksa lambaların ömrü çok kısalacak değil mi?
    Ledler ucuz ise patladıkça değiştirilebilir.
    İki türlüde tercih edilebilir.

  3. #2253
    Enduroist Üye HASAN AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    HASAN AYDIN
    Üyelik tarihi
    28-10-2013
    Bulunduğu yer
    PERŞEMBE - ORDU
    Mesajlar
    51
    Motosiklet
    NC750X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Oğuzhan Sarıtaş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hasan bey dişli falan değiştirmedim. Motorumda, taktırdıgım elcik koruma dışında hiçbir değişiklik yok. Yani siz diyorsunuzki arka lastiğin 120 80 18 yerine 120 90 18 olmasında bir sakınca yok. Yinede 120 80 18 mi takmalıyım acaba, kafam karıştı
    Oğuzhan illaki 80 takmalısın denilecek fark yok. 70'te taksan olur 90 'da. Seni kilometre sayacın yanıltacak ancak bizler bu motoru keyifle sürmek istiyoruz, yolda kaç yaptığımıza zaten bakmayız, hele arazide hiç bakılmaz.
    Motor geometriside ortadan yarım cm gibi oynuyor. Arka amortisörü bir-iki diş sıktın mı oda tolere olur.

    Her zaman orjinal ölçüyü bulamayabiliriz. Ekonomik bir lastik seti bulduğuna göre ben olsam alırdım.

  4. #2254
    Enduroist Üye HASAN AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    HASAN AYDIN
    Üyelik tarihi
    28-10-2013
    Bulunduğu yer
    PERŞEMBE - ORDU
    Mesajlar
    51
    Motosiklet
    NC750X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı HASAN AYDIN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oğuzhan illaki 80 takmalısın denilecek fark yok. 70'te taksan olur 90 'da. Seni kilometre sayacın yanıltacak ancak bizler bu motoru keyifle sürmek istiyoruz, yolda kaç yaptığımıza zaten bakmayız, hele arazide hiç bakılmaz.
    Motor geometriside ortadan yarım cm gibi oynuyor. Arka amortisörü bir-iki diş sıktın mı oda tolere olur.

    Her zaman orjinal ölçüyü bulamayabiliriz. Ekonomik bir lastik seti bulduğuna göre ben olsam alırdım.
    DÜZELTME YAZISI

    Oğuzhan sanki yanlış hesap yapıyorum.

    % olarak farkı gösterecek güzel bir site buldum.

    http://www.12oclocklabs.com/sdrd_calc.htm

    Dişli orjinal 14 kalsın (14/48), lastik 80 yerine 90 taksan %4.8 fark olacak.

    Lastik değiştirmesen, sadece 13 dişli (13/42) taksan %6.1 fark olacak.

    Hem 13 dişli hemde 90 lastik taksan %11 fark olacak.

    Birçok kişi 13 dişli takıp %6.1 değişiklik yapıyor. Sende 90 lastik alıp %4.8 farkı gözardı edebilirsin.

    İnşallah doğru hesaplanıyordur.
    Konu HASAN AYDIN tarafından (12-03-2014 Saat 13:46 ) değiştirilmiştir.

  5. HASAN AYDIN güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Aydoğan AKIN (13-03-2014),Engin Delipınar (12-03-2014)

  6. #2255
    Enduroist Katılımcı Üye GokhanUzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    GÖKHAN UZUN
    Üyelik tarihi
    24-04-2013
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    192
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Oğuzhan Sarıtaş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel olmuş teşekkürler. Eminim asfalt kullanımı çok farketmiştir. Bende bu aralar enduro lastik alacağım. Bütce kısıtlı olduğu için Sava ya da Mitas alacağım. Yalniz şöyle bir durum var. Ikisindede ön lastik ölçüleri aynı. Fakat arka lastik Sava: 120 80 18 Mitas: 120 90 18 . Acaba farkedermi siz olsanız marka ve ölçü olarak hangisini önerirsiniz. 2side fiyat olarak çifti 320tl civarı
    Mitas hiç kullanmadım ; performansını bilmiyorum. 20.000 km dir Sava MC 24 kullanıyorum. Eğer bu lastik seçenekler arasında ise kuru zemin için bu fiyat seviyesinde iyi bir seçim olduğunu söyleyebilirim. Islak zeminde dikkatli sürmek lazım
    Bu model %70 asfalt %30 arazi kullanımı performansı sunuyor. Yani çamur , kum gibi ortamlar için çok beklenti içinde olmamak gerekir.
    Montani semper liberi ... Dağcı daima özgürdür

  7. #2256
    Enduroist Katılımcı Üye MuratBOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    murat boy
    Üyelik tarihi
    14-03-2013
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    241
    Motosiklet
    XT 660 Z Tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı HASAN AYDIN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat %10 düşse bile bayağı bir aydınlatma yapıyor. Yoksa lambaların ömrü çok kısalacak değil mi?
    Ledler ucuz ise patladıkça değiştirilebilir.
    İki türlüde tercih edilebilir.
    aydınlatması tartışılmaz,çok iyi, sürücüyle 50.000 saat sürücüsüz 20.000 saat çalışması var.Ama sürücüsüz çok ısınma gibi dezavantajı da var.Ledlerin adedi 30 tl civarı,pahalı sayılır,zırt pırt değiştirilecek değil gibi.
    Alışılmışındışındaymışım...

  8. #2257
    Enduroist Kadim Üye Engin Delipınar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Engin Delipınar
    Üyelik tarihi
    13-03-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    451
    Motosiklet
    CBF 150 ve CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Başka lastiklere bakarken bizim orjinal lastik tarzında Sava'nın lastiklerine denk geldim. Fiyatları acayip uygun geldi. Neredeyse CBF150 lastik parası;

    http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-...t-m-c#53473913

    http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-...t-m-c#53473966

    İstediğim zaman araziye de girebilmem için bu lastik bana gayet uygun geldi.

  9. Engin Delipınar güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    cemsolmaz (13-03-2014),Dogan Delipinar (12-03-2014),emre atakan (13-03-2014),GokhanUzun (13-03-2014)

  10. #2258
    Enduroist Kıdemli Üye erkan zorlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    erkan zorlu
    Üyelik tarihi
    05-05-2013
    Bulunduğu yer
    denizli
    Mesajlar
    311
    Motosiklet
    FREERIDE 250R YANINA CRF RALLY ISTER
    Marka
    Ktm

    Standart

    MRB arkadaşlar 2006 yamaha xt660r ile takas düşünen varmıdır

  11. #2259
    Enduroist Üye Oğuzhan Sarıtaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    oğuzhan sarıtaş
    Üyelik tarihi
    08-03-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    xt660za Tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart






    Cumartesi günü Bahçeşehir'den Ümraniye'ye giderek EnduroMarket'ten Sava MC24 Invader lastiklerimi aldım. Kuzgun Motorda Taylan kardeşim taktı lastikleri.
    Basınçları ne olmalı arkadaşlar %90 asfalt kullanımı var.

  12. #2260
    Enduroist Katılımcı Üye MuratBOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    murat boy
    Üyelik tarihi
    14-03-2013
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    241
    Motosiklet
    XT 660 Z Tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Oğuzhan hayırlı olsun,bir gez dolaş daha sonra performans yorumlarını bekleriz
    Alışılmışındışındaymışım...

 

 
Sayfa 226 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 126176216222223224225226227228229230236276 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •