Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 540 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 40440490530536537538539540541542543544550590640 ... SonuncuSonuncu
5,391 den 5,400´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #5391
    Eğitim Koordinatörü Berkay İnal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Berkay İnal
    Üyelik tarihi
    14-09-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Anadolu yakası
    Mesajlar
    824
    Motosiklet
    F700 GS '16
    Marka
    Bmw

    Standart

    Tamam haber veririm sana.

  2. #5392
    Enduroist Üye Mesut Acar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Mesut Acar
    Üyelik tarihi
    08-03-2014
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    65
    Motosiklet
    NC750XA
    Marka
    Honda

    Standart

    Merhaba arkadaslar,

    Kullanan herkes memnun oldugu icin gidon yukseltme aldim ben de, 30mm olanindan. Yarin elimde olur muhtemelen, bunun takilmasi zahmetli bir islem mi? Daha onceden hic girismedim boyle bir ise, elimde kalir mi ya da hic ugrasmayip bir motosikletciye mi gotursem taktirmak icin?

  3. #5393
    Enduroist Üye emrekadınoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    emrekadınoğlu
    Üyelik tarihi
    18-04-2013
    Bulunduğu yer
    sakarya
    Mesajlar
    34
    Motosiklet
    1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Takması çok kolay 12-14 anahtar ile takarsınız.. aldığınız model bilmiyorum ama bizde orijinal üst Honda kapağı da duruyor...

  4. emrekadınoğlu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Mesut Acar (26-03-2014)

  5. #5394
    Enduroist Üye Mesut Acar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Mesut Acar
    Üyelik tarihi
    08-03-2014
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    65
    Motosiklet
    NC750XA
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı emrekadınoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Takması çok kolay 12-14 anahtar ile takarsınız.. aldığınız model bilmiyorum ama bizde orijinal üst Honda kapağı da duruyor...
    Farkli modelleri oldugunu bilmiyordum, facebook'ta waytake diye bir sayfa var, ordan gorup aldim, Sakarya'dan gondereceklermis.

  6. #5395
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alyen anahtar da bulundurursan yanında kolaylıkla yaparsın.

  7. Can Ekin, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Mesut Acar (26-03-2014)

  8. #5396
    Enduroist Üye emrekadınoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    emrekadınoğlu
    Üyelik tarihi
    18-04-2013
    Bulunduğu yer
    sakarya
    Mesajlar
    34
    Motosiklet
    1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı doksan4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Farkli modelleri oldugunu bilmiyordum, facebook'ta waytake diye bir sayfa var, ordan gorup aldim, Sakarya'dan gondereceklermis.
    ben de aynı ürün var kapak kullanıldığı için saplamalar ona göre imal edildi, Can'ın dediği gibi saplamalar paslanmaz alyen baş olduğundan, alyen anahtarla da sıkabilirsin..

  9. emrekadınoğlu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Mesut Acar (26-03-2014)

  10. #5397
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Devir başlığı altına yazıyordum ancak vazgeçtim. Teknik bilgi olması açısından şimdi buraya koyuyorum.

    Öteki başlık ta feraha erince oraya da koyarım


    İşte NC nin Max torku 4750 de olsa bile çizgisi çok düz.
    Dyno verisine bakarsak 4000-5000arası oldukça ideal aslında 5000 üzerinde çok fazla bir getiri yok nc için.
    Aynı şekilde dişli oranlarından ötürü her viteste 4000 in altına düşülmediği sürece ideal devir aralığı korunmuş oluyor.

    Konu Can Ekin tarafından (30-03-2014 Saat 22:59 ) değiştirilmiştir.

  11. Can Ekin, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    UzayOrdu (29-03-2014)

  12. #5398
    Enduroist Kadim Üye CihanCöbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihan Cöbek
    Üyelik tarihi
    06-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    430
    Motosiklet
    NC700 X Gümüş
    Marka
    Honda

    Standart

    Tork 3000-4000 arasında da gayet düz ve yeterli olduğu için ekonomik sürüş 3500 devirde (tahmini 27 bg) gerçekleşebilir.

  13. CihanCöbek, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Can Ekin (28-03-2014)

  14. #5399
    Enduroist Üye Mesut Acar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Mesut Acar
    Üyelik tarihi
    08-03-2014
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    65
    Motosiklet
    NC750XA
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı emrekadınoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de aynı ürün var kapak kullanıldığı için saplamalar ona göre imal edildi, Can'ın dediği gibi saplamalar paslanmaz alyen baş olduğundan, alyen anahtarla da sıkabilirsin..
    Bugun gidon yukselticim geldi, haftasonu takmakla ugrasacagim yalniz az once bir bakmaya indim; nerdeyse hic yerinden hareket etmeyen kablolar/hortumlar var?

    Gidon yukselticiyi takarken kablo tutuculari ya da baska bir seyi kesiyor muyuz?

  15. #5400
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Uzun, rahat açık yol için, evet.
    Verimli güç ve tork dağılımı, yeterli motor freni,etkili bir gaz tepkisi için 4000 in altı pek yarar sağlamıyor.

 

 
Sayfa 540 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 40440490530536537538539540541542543544550590640 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •