Deriyajı sıktım, arka tekerde güç kayboldu, hemen sonrasında debriyajı bırakmadan normal gittiğim gazın üzerinde biraz gaz veriyorum motora ki birazdan arka tekerlekten geri dönecek güç ile aynı devire gelsin. Böylece aradaki devir farkı nedeni ile kayma riskini en aza indirdiğimi zannediyorum
Ama doğrusu, iyi planlama ile viraj içerisinde atraksiyonlara girmemek
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"[/QUOTE]
Sadık Slm ;
Bence bu yaptığın arka tekerin saliselik de olsa kilitlenmesine neden olacak ve zaten sıkıntılı olan durumu daha da sıkıntılı hale getirecektir.
En azından vitesi değiştirip debriyajı bıraktıktan sonra gazı çok çabuk açarak bir nebze de olsa motorun gücü ile devir ivmelenmesine olanak tanımak daha emniyetli olacaktır.
Bu arada benim gibi GS sürücülerine nacizane bir uyarım olacak, bu tür sıkıntılı durumlarda yapılamsı gerekenler ile kullanılması gereken teknikleri çoğumuz telelever, paralever sayesinde unuttuk yada unutmak üzereyiz.
Kendi adıma söylüyorum, hayat bu gün gelir de GS yerine başka motora binmem gerekecek olursa durum harbiden fena olacak.