Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 562 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 62462512552558559560561562563564565566572612662 ... SonuncuSonuncu
5,611 den 5,620´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #5611
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Baktırıyoruz da hala birşey bulunamadı.

  2. #5612
    Enduroist Üye İbrahimAKALIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim AKALIN
    Üyelik tarihi
    26-09-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    95
    Motosiklet
    nc700x - montofon
    Marka
    Honda

    Standart

    Can farkında mısın bilmem ama herkesin aklına sıkıntılı iki soru soktun, 1) Can'ın motorunun problemi nedir ve neden düzelmedi? 2) Aynısı benim motora da olur mu? Ben bugün ölçtüm değerleri, 380 Km neticesinde (ki çoğu şehirdışı sayılabilecek yollar) tüketim 3.8 lt/100 km çıktı.

  3. #5613
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    1. si kadran ya da şamandıra kesin arızalı.
    1.foto (benzin iş yerine giderken alındı,işten çıkarken çektim depo kapağından da kontrol ettim fotoyu çekmeden, benzin full)

    2.foto (eve geldim km farkını görebilirsiniz, benzin full lendi,göstergede.Sabahtan itibaren sadece 10km yaptım, benzin aldıktan sonra)


    Kısacası eğer gösterge arızasıysa bu elektronik bir arıza, göstergeye gelen bilgi şaşıyor birşekil de,bu ateşleme sistemi içinde gerçekleşiyor olabilir)

    Bunu ustayla birlikte benzin alarak onlara göstereceğim ama korkum gösterge değişiminin geçici çözüm olması yani ana sorunu çözecek mi?
    Çünkü gösterge neden bozuldu ve.aynı dönemde neden tüketim aşırı arttı?

  4. #5614
    Enduroist Katılımcı Üye yavuz değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    yavuz değerli
    Üyelik tarihi
    03-02-2014
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    125
    Motosiklet
    TRACER 900
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baktırıyoruz da hala birşey bulunamadı.
    Can Hocam, senin gelişmeleri takipteyiz ailecek (: ikinci filtreyide takarak 1depo harcadın servise mi uğracaksın sonraki adımda. yoksa farkli bir aksiyon almanı istediler mi. pazar günü ve dün %90 şehir dışı bir tur yaptım ölçümüm 4.0 çıktı bir yandan sevindirici haber gibi gözükebilir ama alakası yok şehir içi bu değerlerdeydi motosiklet. son zamanlar diğer başlıkta sohbetini yaptığımız devir konusuyla alakalı mı acaba diyerek uzun yol 3000-4000 devir arası denedim özellikle son depoyu. bence alakası yok devirle. Geçen depo 5.0lt/100km yaktı şehir içi. öle ahım şahımda bir dur kalk yapmıyorum şehir içi dediğime de bakmayın. Bir problem olduğu kesin, servis yolları gözükmekte. Bu arada daha önceki sayfalarda denk gelmiştim. Disk kilidi maduru sen miydin (: Sorcaklarım varda(:

  5. yavuz değerli, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Can Ekin (24-04-2014)

  6. #5615
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Evet disk kilidi mağdurluğum mevcut ancak ucuz atlatmıştım

    Yavuz senin motor Ali nin ki değil mi?
    Kaç km de?bakımı ne zaman hiç hava filtresi falan değişmiş mi?

    Ben dün biriyle konuştum, elektronik ateşlemeli araçlarda akü de bir sıkıntı varsa beynin sapıtabileceğini söyledi.
    Çünkü motorun herşeyi normal tüketim hariç.
    Bu arada yazmış mıydım hatırlamıyorum ama debriyajıda test ettiler sağlam.

    Yani benim önceden yaşadığım akü temassızlığının elektronik ateşleme beynini sapıttırmış olma ihtimali şimdi kuvvetli geliyor.
    Önce akü ve beyin değiştirerek test isteyeceğim bakalım.

  7. #5616
    Enduroist Katılımcı Üye yavuz değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    yavuz değerli
    Üyelik tarihi
    03-02-2014
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    125
    Motosiklet
    TRACER 900
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet disk kilidi mağdurluğum mevcut ancak ucuz atlatmıştım

    Yavuz senin motor Ali nin ki değil mi?
    Kaç km de?bakımı ne zaman hiç hava filtresi falan değişmiş mi?

    Ben dün biriyle konuştum, elektronik ateşlemeli araçlarda akü de bir sıkıntı varsa beynin sapıtabileceğini söyledi.
    Çünkü motorun herşeyi normal tüketim hariç.
    Bu arada yazmış mıydım hatırlamıyorum ama debriyajıda test ettiler sağlam.

    Yani benim önceden yaşadığım akü temassızlığının elektronik ateşleme beynini sapıttırmış olma ihtimali şimdi kuvvetli geliyor.
    Önce akü ve beyin değiştirerek test isteyeceğim bakalım.
    Evet Ali Ertem abinin motoruydu, 16binde aldım 6K/12K bakımları yapılmıştı. Bende 19K da bakıma soktum,şuan 20,6k civarı. bakımda yağ,arka balata ve Hava filtresi değişti. Filtrenin değişmesini istedim yakıt problemi olmaya yeni başlamıştı. Aslında temizlenerek devam edebilirdi filtre çokta kötü durumda değildi ama değiştireyim dedim. aküde problem varmı bilmiyorum ama ali abi elektrik aksamına hiç dokunmamıştı (sis,çakmaklık vs.) ekstra bişi yoktu. Ben sadece çakmaklık taktım. Oda kontağa bağlı ve usb değil bidiğimiz çakmaklık. 2-3 kere kullanmışımdır onuda. Bujiyi kontrol ettirmemiştim. aklıma takılan o var sadece.

    Disk için şunu sorcam. diski yamulttun mu sen o ekşın esnasında (: yada sonrasında ön frenleme esnasında bir farklılık oldu mu. balatada bitmek üzereydi onunla mı alakalı yoksa diskimi hafifi eğdim bilemedim.

  8. #5617
    Enduroist Üye
    Isim
    Evrim Eriş
    Üyelik tarihi
    02-07-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Selamlar ben de yaklaşık 1 senedir forumu takip ediyorum ayrıca 1 senedir de nc700x kullanıyorum, bu haftasonu serviste honda nın orjinal top case ini gördüm, hoşuma gitti. sizin de tecrübelerinizden ve düşüncelerinizden faydalanmak isterim. (bu konuda birçok sayfaya baktım ama 581 sayfanın tamamına bakamadım, daha önceden aynı konu üzerine konuşulduysa da affola)

  9. #5618
    Enduroist Katılımcı Üye Halil AKGUL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    halil akgul
    Üyelik tarihi
    16-06-2011
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Mesajlar
    212
    Motosiklet
    ybr 125
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı yavuz değerli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Disk için şunu sorcam. diski yamulttun mu sen o ekşın esnasında (: yada sonrasında ön frenleme esnasında bir farklılık oldu mu. balatada bitmek üzereydi onunla mı alakalı yoksa diskimi hafifi eğdim bilemedim.
    disk kilidi ile kotu tecrubem oldu. sonrasinda abs isigi hic sonmedi. nedenini esengulle arastirdigimizda bana delikli sacin degismesi gerektigini soylediler cunku sokuldugunde duz zemine tam oturmuyordu hafif yamukluklar vardi ve 20 gun bekleyerek 250TL (gecen seneki fiyattir) abs diskini degistirttim fakat ABS isigi yine sonmedi. sonra fark ettilerki abs diski ile on fren uzerindeki diski algilayan bolum arasinda olmasi gereken acikliktan daha ayrik aciklik kaliyor. bir dokumcude bunu duzeltiriz dediler ama sokerken o kisim komple kirildi yani on freni tutan gri alasimli metal ikiye ayrildi. gecici olarak onu kaynak yaptirip taktim, ABS isigida sondu. fakat o parcaninda yenisini 15 gun sonra getirttim ve 300TL civarinda bir tutar daha odedim. sokme takma iscilik haric. senin diski gorebilirsem daha kesin fikir verebilirim.
    Saygilarimla,

    Halil

  10. #5619
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Benim ki arka disk teydi ince masterlock tu çünkü eski motordan kalan.
    Ben diskin soğutma deliğine taktığım için deliklerden biri çok çok az büyüdü. Bir sıkıntı olmadı.

  11. #5620
    Enduroist Üye emrekadınoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    emrekadınoğlu
    Üyelik tarihi
    18-04-2013
    Bulunduğu yer
    sakarya
    Mesajlar
    34
    Motosiklet
    1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Evrim Eriş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar ben de yaklaşık 1 senedir forumu takip ediyorum ayrıca 1 senedir de nc700x kullanıyorum, bu haftasonu serviste honda nın orjinal top case ini gördüm, hoşuma gitti. sizin de tecrübelerinizden ve düşüncelerinizden faydalanmak isterim. (bu konuda birçok sayfaya baktım ama 581 sayfanın tamamına bakamadım, daha önceden aynı konu üzerine konuşulduysa da affola)
    ben GİVİ B47 blade modelini kullanıyorum kendi görüşüm orjinalden daha yakışıklı duruyor ve çift kask alması, kilit mekanizması yeni sistem çevir aç çevir kapat büyük kolaylık artı siyah ve beyaz rengi mevcut bir değerlendirin

 

 
Sayfa 562 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 62462512552558559560561562563564565566572612662 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •