Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 6 Toplam 6 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 23456
51 den 56´e kadar. Toplam 56 Sayfa bulundu
  1. #51
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Kullanım kitapçığının sonlarına doğru bir telefon numarası var 0212 li sanırsam, çözüm hattı gibi birşey, bulamazsan bakar söylerim.

  2. Can Ekin, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Aras Acer (21-05-2014)

  3. #52
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Aras Acer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün Honda servisten motoru aldım yalnız sorunu tespit edemiyoruz diye söylediler... Motorun istop etme sorununu bu adamlara nasıl kanıtlamam gerekiyor... Hiçbir fikrim yok! Ama durum bu sekilde devam ederse kotu bir hikaye beni bekliyor diye tahmin ediyorum... Belirli sabit hizdayken motor neden istop eder... Aynı şeyi yine tekrar tekrar yasarsam direkt Honda merkez ile görüşeceğim... Bu garip durum çözülmezse ılerde kafamı ağrıtacaktir...
    Benim GS de başıma gelmişti. Emergency şalter arızalıydı. Anlamsız stop ettiği için tespit edilmemiş, sadece tecrübeye istinaden değişmişti ama sorunu çözdü. Olabilir mi?
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  4. Ersan ÖZYURT güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Aras Acer (21-05-2014),Engin Delipınar (21-05-2014)

  5. #53
    Enduroist Kadim Üye Engin Delipınar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Engin Delipınar
    Üyelik tarihi
    13-03-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    451
    Motosiklet
    CBF 150 ve CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Aras Acer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün Honda servisten motoru aldım yalnız sorunu tespit edemiyoruz diye söylediler... Motorun istop etme sorununu bu adamlara nasıl kanıtlamam gerekiyor... Hiçbir fikrim yok! Ama durum bu sekilde devam ederse kotu bir hikaye beni bekliyor diye tahmin ediyorum... Belirli sabit hizdayken motor neden istop eder... Aynı şeyi yine tekrar tekrar yasarsam direkt Honda merkez ile görüşeceğim... Bu garip durum çözülmezse ılerde kafamı ağrıtacaktir...
    Aras abi daha önce Crf'lerde böyle birşey duymamıştım abi. Bence bu problem çok basit birşeyden kaynaklanıyor. Bir kırmızı stop düğmesi bir de yan ayaklık müşürü geliyor aklıma. Motoru bir kişi çalışır durumda tutarken yan ayaklığı elle sallayıp, oynatıp motorun stop edip etmemesini kontrol edebilirsin. Bir de kırmızı stop düğmesine wd-40 sıkıp toz pislik varsa temizlenmesi sağlanabilir abi.

  6. Engin Delipınar, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Aras Acer (21-05-2014)

  7. #54
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullanım kitapçığının sonlarına doğru bir telefon numarası var 0212 li sanırsam, çözüm hattı gibi birşey, bulamazsan bakar söylerim.
    Abi yolladığım dilekçeden henüz haber gelmedi. İfade ettiğin numarayı biliyorum zaten hepsi numaracı... Telefonla bildirsem bile en yakın servise götürün diye öneride bulunacaklardır. Motorun bu sorununu tespit edemediler. Ay sonunda Go pro almayı planlıyorum. Bu sorunu düşündüm ve ancak bu şekilde kanıtlama şansım var. Diğer türlü uğradığım Pendik ve Kadıköy Hasanpaşa servisi tespit konusunda yetersiz olduklarını düşünüyorum... Bakalım.
    Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
    https://www.facebook.com/yolajandam

  8. #55
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim GS de başıma gelmişti. Emergency şalter arızalıydı. Anlamsız stop ettiği için tespit edilmemiş, sadece tecrübeye istinaden değişmişti ama sorunu çözdü. Olabilir mi?
    Abi bu konuda sanırım Honda ilk defa böyle bir sorunla karşılamış ve tabi ki bizde literatüre geçtik diye düşünüyorum... Yakın zamanda dilekçeme cevap verme nezaketinde bulunurlarsa bu yazdığınız gibi notu onlara ileteceğim. Hasanpaşa servisinde çalışan eleman bana "yüksek devirde olduğunu ve normale getirdiğini" söylemişti. Acaba diyorum, ilk aldığımda ki bu devir problemi düzeltilmiş gibi bir sorundan dolayı baskı balatalarının yanmasına sebep olmuş olabilir mi? diye düşünmeden edemedim. Tabi kimsenin günahını almak istemem fakat ihtimalleri göz önünde bulundurmaya çalışıyorum. Honda servisi bana kullanımınız ile ilgili olduğunu söyledi ki bana "ilk defa mı motor kullanıyorsunuz" sorusunu yönelttiler... neyse... not alıyorum abi ve teşekkür ediyorum.
    Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
    https://www.facebook.com/yolajandam

  9. Aras Acer, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (21-05-2014)

  10. #56
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Engin Delipınar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aras abi daha önce Crf'lerde böyle birşey duymamıştım abi. Bence bu problem çok basit birşeyden kaynaklanıyor. Bir kırmızı stop düğmesi bir de yan ayaklık müşürü geliyor aklıma. Motoru bir kişi çalışır durumda tutarken yan ayaklığı elle sallayıp, oynatıp motorun stop edip etmemesini kontrol edebilirsin. Bir de kırmızı stop düğmesine wd-40 sıkıp toz pislik varsa temizlenmesi sağlanabilir abi.
    Engin gerçekten çok absürt duruma düştüm. Bunu tespit edememeleri çok ilginç geldi. Senin ifade ettiğin şekilde kontrol ettim. Normal bir hızda bunu yapmıyor 90 ile 120 Km hızda yapıyor. Ayrıca normal bir otobanda ilerlerken ve her hangi sallanma yada titreme gibi bir sorun olmadan... Bakalım yeniden mecbur çıkıp yolda kalacağız gibi görünüyor... Ama devam edeceğim... Başka türlü bir yere saklanıp duracağım yoksa...
    Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
    https://www.facebook.com/yolajandam

 

 
Sayfa 6 Toplam 6 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 23456

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •