Şanlıurfa
şu sele işine bi çözüm bulmam lazım arkadaşlar, 100 km den sonra belim öldürüyor beni 2-3 gün acısını çekiyorum, selenin orjinalliğini de bozmak istemiyorum yok mu buna bir çözüm?
Bence şöyle yapılabilir orjinali mutlaka kalsın diyenlere.
Sele döşemesi kaldırılır, yanlardan 3 er Cm ek kumaş deri yapılır. Yanlardan 4 üstten 2 Cm sünger takviye yapılır. Eski döşeme tekrar kaplanır.
Tayfun ben seleyi pendik sanayide yatırdım. pendik sanayiye giriyosun dümdüz gidiyorsun, sanayinin dibinde, minibüsçülerin araçlarını çektiği tamirat tadilat yaptırdığı biyer var, sorsanda olur ama gitsende hemen bulursun, orda önünde birkaç eski püskü motorun olduğu bir yer var, orda sor koltuk kaplatıcam diye, koltukçu şenol var, bu arkadaş eli çabuk bi arkadaş, gözümün önünde minibus koltuklarını nasıl bir hızla kapladığını gördüm, dediği saatte de işi bitiriyor, bitti abi gel al diye arıyor. Yanlış hatırlamıyorsam orda sünger falan da kesip koyuyordu minibüs koltuklarına....ben motoruma ihtiyaç duymadığımdan sünger falan koydurmadım,ilk kez motor kapladı bana , dikişler hizzalama falan baya güzel oldu, telefondan 250R koltuk resmini bir kere gösterdim tamam yaparım ben dedi yaptı. Yani becerikli bi arkadaş bence sünger işini ona denetebilirsin. Telefonu var : Koltukçu Şenol 0536 851 99 41
2. Alternatif, maslakta sırf motosiklet koltukları kaplayan biri varmış, türe boyuta malzemeye göre fiyat değişiyormuş ve sıra varmış hep , yani seleyi verince 1 hafta falan bekliyormuşsunuz, kimdir nedir bilmiyorum ama insanlar GOLDWINGlerini falan ona götürdüğüne göre iyi iş yapıyor olmalı.
3. Alternatif Enduro market yardımcı oluyor, olay şöyle, seleyi enduro markete yolluyor yada götürüp bırakıyorsunuz, onlar bu maslakta kaplamacımız var ona yolluyoruz diyorlar, kaplanıp gelince arıyolar sizi gidip alıyorsunuz.(2. alternatifdeki aynı yer olabilir ,bilmiyorum) Bana kaplattıkları seleleri gösterdiler, siyah plastikimsi su tutmaz su geçirmez, kaydırmaz, siyah bir malzemeyle kaplamışlardı , arazi için yapmışlar uzun lafın kısası, aklımda 50 TL falan gibi bişey kaldı ama çokta emin değilim,fiyat konusunda, öte yandan sünger doldururlar mı yada farklı renkler seçebiliyormusunuz bilemiyorum. EnduroMarkette Latif bey aranabilir sorulabilir: Tel 05544242335
4. Alternatif: pek alternatif değil bu direk değişim ama Honda bayiden değişim sağlanabilir, Honda bayi sadece sele malzemesini satmıyor,direk seleyi satıyor. Haliyle sorduğumda fiyat 280-320TL gibi bişeydi, kendileride bu parayı verme götür sanayide kaplat dediler.
5. Alternatif Ebay,Amazon vs......
Engin Delipınar (18-06-2014)
Burak çok sağol verdiğin bilgiler için. Baya zaman ayırıp yazmışsın. Direksiyon işi şimdilik aynı kalacak gibi ama yükseltme işini kesin yapacağım. Yalnız bu yakıt sarfiyatı ile ilgili bir sorum var. Bu ejk kiti arazi dışında kapatabilme ( yanlışsam lütfen düzelt pek bilemdiğim bir konu) ve böylece yakıt tasarrufu sağlama şansı var mıdır.?
Kısacası arazide süper anladığım kadarı ile egzos almasak bile baya bi fark yaratıcaktır. Yalnzı arazi dışında kullanımlarda bu özelliği kapatıp motorun eskisi gibi az yakmasını sağlayızp arazide aktif etme durmu var mdıır? Öyle ise bir şekidle bu sene yurt dışına çıkış yapacağım oradan alırım gibi geliyor. Dedim ya çok bildiğim konular değil saçma sapan bir soruda sormuş oalbilirim
Yalnız bu dişli olayları kesinlikle lazıma razi için özellikle yokuşlarda baya rahatlatmıştır seni. Yakın olsaydık inan hemen atlar gelir bir tur atabilirmiyim diye kafanın etini yerdim
Sevgiler
Ne demek abicim istediğini sor,hatta bu bence çok güzel bir soru, bende inan çok anlamıyorum, ama anlayan kişiler ve bu modifikasyonları yapmış kişileri tanıyorum bide yabancı forumları okuyorum. Malesef bu EJK kit in bi on-off tuşu yok,yani hep on,ama mutlaka daha az güç üreten haliyle daha az yakıt yakan bir ayarı vardır.En kötü ihtimal bunu üretici firmaya bir mail atarak öğrenebiliriz, uzun yol için CRF250L de hangi setupları yapmak gerekir diye. Ben birazdan bu sorunu üretici firmaya mailla ileticem bakalım ne cevap verecekler?