Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 671 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 171571621661667668669670671672673674675681721 ... SonuncuSonuncu
6,701 den 6,710´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #6701
    Enduroist Kadim Üye Coşkun SARP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Coşkun SARP
    Üyelik tarihi
    17-06-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    432
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200 ZE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Arkadaşlar zincir ve dişli çok ekstrem bir şey olmazsa öyle 20000-25000 gibi km lerde değiştirme gerekmez (siz gene Uğur ustanın fikrini alın derim). En az bi 50000 götürür. Siz yağlamayı aksatmayın yeter.

  2. Coşkun SARP, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (26-07-2015)

  3. #6702
    Moderatör Uğur Mertol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Uğur Mertol
    Üyelik tarihi
    10-09-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul / Ispartakule
    Mesajlar
    1,043
    Motosiklet
    BMW 1200 GSA / 2018
    Marka
    Bmw

    Standart

    Ben motoru 14.500 km aldım bakıma götürdüm acil zincir takımı ve lastik değiştirilmesi gerektiğini söylediler
    Uğur Mertol

    Tekerimiz Yeni Ufuklara Dönsün

  4. #6703
    Enduroist Kadim Üye UĞUR KOÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Uğur koç
    Üyelik tarihi
    18-10-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    602
    Motosiklet
    0531 781 03 69
    Marka
    Bmw

    Standart

    nc lerde 25.000 i geçebilen fabrikasyon zincire henüz rastlamadım.sanırım çoğunun ilk büyük motoru olduğundan hem zincir hem debriyaj balatası erken bitiyor.bu gün yine bir arkadaşımızın nc sinin zincir dişli setini 23,000 km de did zincir alman esjot dişli seti ile değiştim montaj dahil 450 tl.
    kaya abi karaköyden ucuz diye yıllar önce aldığım 5.20 ölçü zincir 250 cc motor da bile 5 bin dayanmayıp avcılar rampasında koptuğundan bu yana macera aramayın diyorum her arkadaşıma.kopar giderse şanslısınız ya birde ön düşliye sarılırda motor blogunu patlatırsanız.biraz kar için evdeki bulgurdan olmak var.
    Konu UĞUR KOÇ tarafından (26-07-2015 Saat 02:38 ) değiştirilmiştir.
    Motosenkron İçerenköy
    Özel BMW Motosiklet Servisi
    0531 781 03 69 - 0216 469 28 04
    www.bmwmotosikletservisi.com

  5. #6704
    Enduroist Katılımcı Üye Ozan Fidan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ozan Fidan
    Üyelik tarihi
    02-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Sanırım kullanım tarzı zincir ömrünü belirleyen önemli bir etken. Motoru aldığım ilk zamanlarda düşük devirlerde kullandığım için erken bitmiş olabilir, bilemiyorum.

    Sonuç olarak Uğur ustayla zincir ve dişlileri değiştik. Sürtünme sesi kesildi içim rahat etti

    Ayrıca bundan sonra zincir temizlemeyi bırakıyorum Arada bir yağlayıp devam.

  6. Ozan Fidan, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (26-07-2015)

  7. #6705
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Ozan Fidan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım kullanım tarzı zincir ömrünü belirleyen önemli bir etken. Motoru aldığım ilk zamanlarda düşük devirlerde kullandığım için erken bitmiş olabilir, bilemiyorum.

    Sonuç olarak Uğur ustayla zincir ve dişlileri değiştik. Sürtünme sesi kesildi içim rahat etti

    Ayrıca bundan sonra zincir temizlemeyi bırakıyorum Arada bir yağlayıp devam.
    İşte benim sözüme dönen bir delikanlı daha.
    Yine de ara sıra servise uğradıkca temizlet sen. 😂
    Dişli seti için hala erken olduğu kanaatindeyim. 30.000 lerde zincir, 60.000 ler de ise set değişimi olarak hesaplanması gerektiğini düşünüyorum.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  8. #6706
    Enduroist Kıdemli Üye Kağan Dalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kağan Dalak
    Üyelik tarihi
    11-10-2013
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    367
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Yaklasik 24000 km oldu. Zincirde herhangi bir bozulma yok. Bunda pdoiler inda etkisi olsa gerek.
    Zincir ömrü, şehir içi kullananlarda daha doğrusu çok fazla dur kalk yapanlarda kısa olabilir. Şehirler arası yolculuklarda zincir fazla yipranmaz zaten.
    Asıl önemli nokta su. Her ne kadar zincir yağı ile yağlansa da, zincir suya yanı yağmura maruz kalınca paslanıyor. Pas karşısında otomatik yağlama sistemleri daha başarılı.

  9. #6707

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ozan Fidan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Güngör Honda'da 24000 bakımını yaptırdım. İşçilik dahil 730 TL ödedim. Değişenler şöyle:

    Yağ
    Yağ filtresi
    Hava filtresi
    Bujiler
    Ön fren balataları
    Fren hidrolik sıvısı

    Arka amörtisör önyüklemesini de bir tur kadar azalttık. Hala sert meret
    Eğer bunların dışında başkaca bir işçilik veya işlem yok ise fiyat biraz fazla geldi bana. Ben az önce kendi motosikletim için hesap yaptım.

    Yağ 3lt. 70 TL
    Y.filtre 25 TL
    Hava f. 25 TL
    Buji 8 TL
    Ön balt. 90TL
    Hidrolik 10 TL( yarısı da diğer değişime artacak 5TL de denebilir.)

    Toplam: 233 TL. İşçilikler çok zor değil, fren hidroliği değişirken hava yapmamak için 2 kişi ile bilinçli şekilde hallolur. Balatayı 50 TL ye de temin edebiliriz. Bu durumda bakım maliyeti 193 TL. Ye düşer.
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  10. #6708
    Enduroist Katılımcı Üye Ozan Fidan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ozan Fidan
    Üyelik tarihi
    02-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer bunların dışında başkaca bir işçilik veya işlem yok ise fiyat biraz fazla geldi bana. Ben az önce kendi motosikletim için hesap yaptım.

    Yağ 3lt. 70 TL
    Y.filtre 25 TL
    Hava f. 25 TL
    Buji 8 TL
    Ön balt. 90TL
    Hidrolik 10 TL( yarısı da diğer değişime artacak 5TL de denebilir.)

    Toplam: 233 TL. İşçilikler çok zor değil, fren hidroliği değişirken hava yapmamak için 2 kişi ile bilinçli şekilde hallolur. Balatayı 50 TL ye de temin edebiliriz. Bu durumda bakım maliyeti 193 TL. Ye düşer.
    3 saatlik işçilik için 110 TL ödedim. Kalanı kullanılan malzeme fiyatları. Maalesef serviste fiyatlar böyle. Borusan'da ne kadar tutuyor acaba bu liste?

    Motorum 2013 model ve 2 yıl daha garantisi devam ediyor. Garanti bitene kadar en azından periyodik bakımları serviste yaptırmayı düşünüyorum.

    8 liralık bujiyi, 25 liralık hava filtresini güvenle motoruma takmak ya da taktırmak için bu işlerden çok iyi anlamam ve güvenli olduğuna ikna olmam gerek. Ama örneğin bujini yerini bu bakımda yeni öğrendim

  11. Ozan Fidan, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (27-07-2015)

  12. #6709
    Enduroist Kıdemli Üye Kağan Dalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kağan Dalak
    Üyelik tarihi
    11-10-2013
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    367
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    NC nin orijinal hava filtresi 200 kusur lira diye hatırlıyorum. En mantiklisi K&N filtre takmak bence. Bujiler ise iridyum diye hatırlıyorum ve değişim aralığı 48000km olması lazım. 24000 de neden buji değiştirdin? Diğer husus fren balataları. 12000 bakımında Honda arka fren baltası için 100 TL almıştı. Geçen gün ebc HH serisi on ve organik arka balata + değişim için 150 TL verdim.

  13. Kağan Dalak, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ediz Gürkan (27-07-2015)

  14. #6710

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart Honda NC700X

    Alıntı Ozan Fidan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 saatlik işçilik için 110 TL ödedim. Kalanı kullanılan malzeme fiyatları. Maalesef serviste fiyatlar böyle. Borusan'da ne kadar tutuyor acaba bu liste?

    Motorum 2013 model ve 2 yıl daha garantisi devam ediyor. Garanti bitene kadar en azından periyodik bakımları serviste yaptırmayı düşünüyorum.

    8 liralık bujiyi, 25 liralık hava filtresini güvenle motoruma takmak ya da taktırmak için bu işlerden çok iyi anlamam ve güvenli olduğuna ikna olmam gerek. Ama örneğin bujini yerini bu bakımda yeni öğrendim
    8 tl lik buji ngk d8ea yani servis manueldeki fabrika bujisi ile 25 tl lik hava veya yağ filtreleri bempardan aldığım orijinal ürünler. Servise de gitsem aynı orijinal ürünü takacaklar, servisin taktığı bujide BMW yazıyor bir de fiyatı 5 katı gerisi hep aynı ürün. Bu ürünler tamamen orijinal olup son derece güvenlidir. Tabiki işçilik olarak herkes her konudan anlamadığı için mecburen herkes garantili iş yaptırmak için servisi kullanıyor. Ya da garanti devam etsin diye kullanıyor.

    Hazır aklıma gelmişken sorayım servise km bakımı geldiğinde gidiyorsunuz ya siz gitmeden yağ hariç öteki bakımlarını kendiniz yapsanız örneğin balataları değiştirmek veya zincir dişli değiştirmek, ya da yağını bir defa değiştirip gitseniz, bunları yapıp servise gitseniz garanti konusunda sıkıntı yapılıyor mu?
    Konu Ali KORKMAZ tarafından (27-07-2015 Saat 00:23 ) değiştirilmiştir.
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

 

 
Sayfa 671 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 171571621661667668669670671672673674675681721 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •