Geçmişte bir DL 650 kullanıcısı olarak biz ona sahipleri olarak bulunmaz hint kumaşı yada çeyrek altın deriz. Sebebine gelince o kadar sevilirki hemen el değiştiriverir.
Gelelim seçimine.
Tenere, Hafif ince yapılı ve kıvrak. Ama artçılı kullanımı sele yapısının ince olması nedeni ile sıkıntılı olabilir. Bu arada stabilize yolda diğer ikisine göre +1 i vardır.
Versys, Kullanmadım, Kawasaki' nin Türkiyedeki yerine bakınca satış sonrası beni iki kere düşündürür. Diğer taraftan sanki bir SS motosikleti alıp çok az ehlileştirip genleri oynayıp boyuna boşuna endamına bir şeyler ekleyip yola salmışlar gibi. Yol motoru desem değil, enduro hiç değil, touring herhalde en yakın tanımlaması olur hatta consept motor bile diyen çıkabilir. Ama asfalt performansını çok beğenilir. Yakıtta diğerlerine nazaran daha cömert diye bilirim.
DL 650, Tek yada artçılı 1000 cc' lik motorları üzmeden aralarında süzülecek güce sahiptir, az yakar, selesi artçı ve sürücü için konforludur. Bilmeyen usta yoktur. Çok çabuk el değiştirir. Ne gatifi yok değil, ağırlık merkezi üstte olduğundan acemi için uygun olmayan bir denge yapısı vardır. Bazen virajlarda bu korkutur, ama beni hiç bırakmadı, hep doğrulup yoluna devam etti
DL ve Versys gaz açtığında güvenli bir ivme hissini tam yaşatır, ama tenere konusunda emin değilim binmedim. ama zürafa gibi uzun ince boynu ve kocaman ön tekeri bana sadece toprak yollarda bin sevmem ben asfaltı şehir hayatını der gibi bakıyor.
GS sahipleri daha iyi bilirler ama o bütçe aralığında 2005-2006 model bir GS bulursan sonraki servis ve bakım giderleri için en iyi ihtimalle 3/1 oranında bir bütçe daha ayarlaman gerekebilir. Ama GS' te candır be kardeşim
Hangi olursa olsun, hayırlı olsun kazasız belasız.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"