Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 50 Toplam 130 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 4046474849505152535460100 ... SonuncuSonuncu
491 den 500´e kadar. Toplam 1300 Sayfa bulundu
  1. #491
    Enduroist Üye semihyontem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Semih YÖNTEM
    Üyelik tarihi
    28-01-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    76
    Motosiklet
    CRF 1000L Africa Twin DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Bayağı bir alternatif üretilmiş , daha motor piyasa satışına sunulmadan (en azından avrupa'da) bu kadar çok markanın üretim yapmış olması, pazar beklentisinin büyük olduğunu gösteriyor. Kısa zamanda advanturer gibi markalarda uygun bağlantılar üretir sanırım. Çok da uygun çantalar olur görünüyor.
    Bu aslında diğer parçalara da yansır. Sanırım

  2. #492
    Moderatör Arif Oral Unal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Arif Oral Unal
    Üyelik tarihi
    05-10-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,367
    Motosiklet
    R1250 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı ERDIM ELITEZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dunlop lastikler hakkında bir fikir 3.12 dk bakınız
    https://www.youtube.com/watch?v=QInnT0NHGhc

    Erdim çok kötü yahu

  3. #493
    Enduroist Kadim Üye ERDIM ELITEZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERDIM ELITEZ
    Üyelik tarihi
    17-09-2015
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL
    Mesajlar
    988
    Motosiklet
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Arif Oral Unal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erdim çok kötü yahu
    Niye kaç gündür lastik mastik diye ortalarda dolanıyom anladın mı baba? Dunlop 610 u gördüğüm an bunun olacağını hisettim ben. Aptala malum olurmuş durumu benimki. Ha bir de o yollar burdaki gibi de değil. Hani daha iyi yani. Orda bnu yapan lastik burada ne yapar varın siz hesap edin.

  4. #494

    Trakya
    Bölge Sorumlusu

    SONAY YÜKSEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    SONAY YÜKSEL
    Üyelik tarihi
    23-01-2016
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    582
    Motosiklet
    R 1250 GS ADV + XMAX 300
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı ERDIM ELITEZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Niye kaç gündür lastik mastik diye ortalarda dolanıyom anladın mı baba? Dunlop 610 u gördüğüm an bunun olacağını hisettim ben. Aptala malum olurmuş durumu benimki. Ha bir de o yollar burdaki gibi de değil. Hani daha iyi yani. Orda bnu yapan lastik burada ne yapar varın siz hesap edin.
    Bizim AT ler Fabrika çıkışı bu Lastikten ( Dunlop) değil di mi ?

  5. #495
    Enduroist Kadim Üye ERDIM ELITEZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERDIM ELITEZ
    Üyelik tarihi
    17-09-2015
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL
    Mesajlar
    988
    Motosiklet
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı SONAY YÜKSEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim AT ler Fabrika çıkışı bu Lastikten ( Dunlop) değil di mi ?
    Tabiki başka türlüsü mümkün mü ?

  6. #496

    Trakya
    Bölge Sorumlusu

    SONAY YÜKSEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    SONAY YÜKSEL
    Üyelik tarihi
    23-01-2016
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    582
    Motosiklet
    R 1250 GS ADV + XMAX 300
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı ERDIM ELITEZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabiki başka türlüsü mümkün mü ?
    Niye ama yaa yine mi lastik değiştireceğiz izlediğim bir kaç test video sunda Lastikler fena değil , geç ısınyor ama ısındıktan sonra güzel yol tutuyor falan diyorlardı , biraz umutlanmıştım ..

  7. #497
    Enduroist Üye semihyontem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Semih YÖNTEM
    Üyelik tarihi
    28-01-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    76
    Motosiklet
    CRF 1000L Africa Twin DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Son aldığım duyumlara göre AT ler Nart sounu teslim gibi bişey var
    Haziran fiyatlarıda 50 K gibi birşey...

  8. #498
    Moderatör Arif Oral Unal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Arif Oral Unal
    Üyelik tarihi
    05-10-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,367
    Motosiklet
    R1250 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı semihyontem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son aldığım duyumlara göre AT ler Nart sounu teslim gibi bişey var
    Haziran fiyatlarıda 50 K gibi birşey...
    Bugün bende sağlam bir kaynaktan öğrendim

  9. #499
    Enduroist Kıdemli Üye Ediz Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ediz Gürkan
    Üyelik tarihi
    26-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,884
    Motosiklet
    1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Ya ben de katılmıyım diyorum ama dayanamayacağım sanırım
    1- BMW savunucularına kızarken acaba fazla mı AT savunucusu oluyoruz bazen, neden bir bekleyelim görelim beraberce diyemiyoruz?
    2- R1200GS ile karşılaştırılmak bir adventure için kaçınılmaz son zaten. Yalnız fiyatını, DCT sini artı sayarken neden 200 cc hacmi, bilmemkaç beygir gücü saymıyoruz??
    3- Herkesin kendine ait bir fikri var neden kendimizin fikrinin doğru olduğunu kanıtlamaya çalışıyoruz. Ben tek bir doğru biliyorum o da motosiklet kullanırken uyguladığımız sistemi %100 doğru kabul ediyorum (ki onu bile kabul etmeyenler var!) geri kalan marka model üstünlük vs kişiye göre değişir bence. Ben daha hiç kimse AT filan demeden daha GS almamışken AT'yi dergilerden araştırıp arkadaş çok iyi motor bu beklesemmi acaba diyordum. Buna forumdan en az 5 arkadaşım da şahittir. Şu anda da çok beğeniyorum AT'yi. Mesela bir arkadaşımız gücü daha az diye GS yerine AT tercih etti saygı duyuyorum, duyuyoruz. Tüm arkadaşlarıma motorlarıyla zevkli keyifli geziler dilerim, marka model ne olursa olsun tekerimiz düz bassın arkadaşlar.
    Son olarak AT tricolor ve kırmızı daha güzeellll :dans

  10. Ediz Gürkan güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    Arif Oral Unal (30-01-2016),Berkay İnal (31-01-2016),Erdi Şenkaya (04-02-2016),Gürol Kıvırcık (30-01-2016)

  11. #500
    Enduroist Kadim Üye ERDIM ELITEZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERDIM ELITEZ
    Üyelik tarihi
    17-09-2015
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL
    Mesajlar
    988
    Motosiklet
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ediz Gürkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya ben de katılmıyım diyorum ama dayanamayacağım sanırım
    1- BMW savunucularına kızarken acaba fazla mı AT savunucusu oluyoruz bazen, neden bir bekleyelim görelim beraberce diyemiyoruz?
    2- R1200GS ile karşılaştırılmak bir adventure için kaçınılmaz son zaten. Yalnız fiyatını, DCT sini artı sayarken neden 200 cc hacmi, bilmemkaç beygir gücü saymıyoruz??
    3- Herkesin kendine ait bir fikri var neden kendimizin fikrinin doğru olduğunu kanıtlamaya çalışıyoruz. Ben tek bir doğru biliyorum o da motosiklet kullanırken uyguladığımız sistemi %100 doğru kabul ediyorum (ki onu bile kabul etmeyenler var!) geri kalan marka model üstünlük vs kişiye göre değişir bence. Ben daha hiç kimse AT filan demeden daha GS almamışken AT'yi dergilerden araştırıp arkadaş çok iyi motor bu beklesemmi acaba diyordum. Buna forumdan en az 5 arkadaşım da şahittir. Şu anda da çok beğeniyorum AT'yi. Mesela bir arkadaşımız gücü daha az diye GS yerine AT tercih etti saygı duyuyorum, duyuyoruz. Tüm arkadaşlarıma motorlarıyla zevkli keyifli geziler dilerim, marka model ne olursa olsun tekerimiz düz bassın arkadaşlar.
    Son olarak AT tricolor ve kırmızı daha güzeellll :dans

    Ehehehe yollu bu yollu Bir tur attımı dı tamamdır Dedim herkesi AT li yapacam.

    Şakası bir yana bugun bora ile karşılaştığımızda da benzer muhabbet geçti aramızda. Kendi adıma sanırım en sıkı AT ci benim (o nedenle üzerime aldım yazını edizim). Ancak boraya da söylediğim gibi motor bir muamma idi. Sorabileceğimiz kimse yok. Fikir alışverişi yapabileceğimiz bir done yok. Tek yapabildiğimiz internetten kullanan insanların yorumlarını ağzımız sulanarak okumak-izlemek. Almaya karar verdiğimde benim sebeblerim şunlardı. Birincisi MTV madem aynı vergiyi ödeyeceğim niye daha düşük kapasiteli motora bineyimdi. İkinci sebebim motoru gördüğümde beğendim. Uçüncü sebebim motorun honda markası altında olması diğer alternatiflere gore çok daha uygun ve bol servis-bakım maliyetleri olması idi.

    Bu arada ben yukarıdaki sebeplerden tercih yaparken birinci jenerasyon AT nin efsanesi geri geliyor reklamından tut da aklınıza gelen gelecek her türlü varyasyon üretildi. Ancak bence değil efsane tırnağı bile olamayacak. Neden derseniz ilk AT nin efsane olmasında ki yegane temel 4 defa Dakar'ı kazanmış olmasıydı. Yeni nesil AT bu yarışa giremiyeceği için efsaneyi devam ettirmesi mümkün görünmüyor. Öte yandan hondanın pazarlama teknikleri, reklamları, kullanıcı yorumları çerçevesinde 1000cc klasmanında off-road/on-road özelliklerine sahip başka bir motor olmaması hasebiyle (Tenere-GS-KTM katmıyorum çünkü edizin dediği gibi arada cc farkı var) piyasada belki satış adedi olarak efsane olabilir. O da anca peynir ekmek gibi satma şartıyla.

    Birde Türk kullanıcısının değişik huyları var misal kawasakinin bir modeli yurt dışında yok satarken bizde yüzüne bakılmıyor. Bu demek değil ki motor başarısız. Burada fiyatından dolayı çok satılmayan bir AT yurt dışında satış rekoru kırabilir, bu da onu efsane yapmaya yeter de artar bile...

    Tabiki zevkler ve renkler konusu apayrı bir konu belki pembe AT olsa onu bilen alan (hatun) olabilir. Ben nedense taşıt seçimimde tercihimi hep siyahtan yana kullanıyorum. Pisliği toz tutması vb sıkıntıları olsa da siyahın asaleti her araca yakışıyor. İsterse 124 olsun.

  12. ERDIM ELITEZ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ediz Gürkan (31-01-2016)

 

 
Sayfa 50 Toplam 130 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 4046474849505152535460100 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •