Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu
21 den 30´e kadar. Toplam 31 Sayfa bulundu
  1. #21
    Enduroist Üye Erol Koçan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Erol Koçan
    Üyelik tarihi
    23-03-2010
    Bulunduğu yer
    İzmir-Bornova
    Mesajlar
    99
    Motosiklet
    R 1200 GS (2005)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Çok soğuk havalarda (1200 gs) motor orta sehpada vites boş, debriyaj çekili motoru çalıştırdıktan hemen sonra debriyajı bırakırsanız, motor devrinin az da olsa düştüğünü motorun sesinin değiştiğini ve arka tekerleğin dönmeye çalıştığını görürsünüz (benimki öyle) hafiften dönmeye bile başlıyor, debriyajı çektimmi tekerin dönmesi duruyor. Bu anlattığım çok soğuk havalarda ve ilk çalıştırmada oluyor. Debriyajımda hiçbir sıkıntının almadığını ayarının yetkili serviste yapıldığını belirteyim.
    Bir arkadaşımın fiat tipo arabası vardı kullanma klavuzunda motoru ilk çalıştırmada mutlaka boşta ve debriyaja basılı çalıştırın yazıyordu.

    Neyse başlık kaynamaya başladı. Bosch, Yuasa, unıbat bu aküler iyidir, hangisi işine geliyorsa alabilirsin
    Konu Erol Koçan tarafından (04-01-2016 Saat 14:48 ) değiştirilmiştir.

  2. #22
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    GS lerde marş sırasında farı kapatmanın bir yolu vardı. Şifre gibi bir şeydi. 3 kere gaz ver, iki debreyaj çek, bir sellektör yap gibi karmaşık bir şeydi. Sanırım manuelde yazıyordu. Daha önce öğrenmiş kullanmıştım ama hatırlamıyorum.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  3. Ersan ÖZYURT güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Ediz Gürkan (07-01-2016),Ercan Çelen (05-01-2016)

  4. #23
    Enduroist Kadim Üye Ercan Çelen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ercan Çelen
    Üyelik tarihi
    26-04-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    622
    Motosiklet
    F 800 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GS lerde marş sırasında farı kapatmanın bir yolu vardı. Şifre gibi bir şeydi. 3 kere gaz ver, iki debreyaj çek, bir sellektör yap gibi karmaşık bir şeydi. Sanırım manuelde yazıyordu. Daha önce öğrenmiş kullanmıştım ama hatırlamıyorum.
    Cok ilginç acaba f650 icinde varmidir?

  5. #24
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Ercan Çelen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok ilginç acaba f650 icinde varmidir?
    Var diye biliyorum
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  6. Ersan ÖZYURT, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ercan Çelen (05-01-2016)

  7. #25

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GS lerde marş sırasında farı kapatmanın bir yolu vardı. Şifre gibi bir şeydi. 3 kere gaz ver, iki debreyaj çek, bir sellektör yap gibi karmaşık bir şeydi. Sanırım manuelde yazıyordu. Daha önce öğrenmiş kullanmıştım ama hatırlamıyorum.
    Hocam bu şifreyi çözene kadar akü biter zaten. 😆😆 kışın en büyük hata elcik ısıtmaları kullandıktan sonra açık unutulup kontak kapatılıyor, geri açınca da far ile birlikte elcik ısıtmalar da yüklenince bir de ilk marşta çalışmazsa vay haline. Ben bir defa sisleri ff50 ve elcik ısıtmaları hepsini aynı anda açtım ama çok koşa mesafedeydim. Hava aşırı soğuktu ve kapatıp birden içeri kaçtım, iki saat sonra dışarısı -22 dereceyi buldu. Kontağı açtım cıyk dedi. Hepsi bu kadar. Daha sesi çıkmadı. Sonra o soğuk ve buzda iterek çalıştırmak zorunda kaldım. Eve geri gelince de redresöre yapıştırdım aküyü. Taş gibi oldu. Benim pulsarda bile kontağı açıyorsun far yanmıyor marşa basınca çalışıp hemen devreye giriyor. Bu sistem sanırım yeni motosikletlerin bir çoğunda var gibi. Eğer bu özellik ecu içinde entegre değil de ayrı bir cihazsa bir tane bu cihazdan alınıp takılabilir.
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  8. #26
    Enduroist Üye Erol Koçan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Erol Koçan
    Üyelik tarihi
    23-03-2010
    Bulunduğu yer
    İzmir-Bornova
    Mesajlar
    99
    Motosiklet
    R 1200 GS (2005)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GS lerde marş sırasında farı kapatmanın bir yolu vardı. Şifre gibi bir şeydi. 3 kere gaz ver, iki debreyaj çek, bir sellektör yap gibi karmaşık bir şeydi. Sanırım manuelde yazıyordu. Daha önce öğrenmiş kullanmıştım ama hatırlamıyorum.
    Tüm GS lerde öyle mi bilmiyorum. R1200 GS lerde kontağı açtığınızda farlar yanmaz, farları kapatma diye bir şey söz konusu değil, marşa basıp motosiklet çalıştıktan sonra kendiliğinden yanar. Ben öyle biliyorum en azından benim ki öyle

  9. #27
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Erol Koçan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm GS lerde öyle mi bilmiyorum. R1200 GS lerde kontağı açtığınızda farlar yanmaz, farları kapatma diye bir şey söz konusu değil, marşa basıp motosiklet çalıştıktan sonra kendiliğinden yanar. Ben öyle biliyorum en azından benim ki öyle
    Benim hatırladığım anahtar ile enerji verildiğinde fark ve parklar yanar. Bunun vereceği yükü bazı durumlarda engellemek için bu düzenek vardır. Buzzat defalarca kullandım. Keşke hatırlayabilsem de söylesem.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  10. #28
    Enduroist Üye Erol Koçan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Erol Koçan
    Üyelik tarihi
    23-03-2010
    Bulunduğu yer
    İzmir-Bornova
    Mesajlar
    99
    Motosiklet
    R 1200 GS (2005)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim hatırladığım anahtar ile enerji verildiğinde fark ve parklar yanar. Bunun vereceği yükü bazı durumlarda engellemek için bu düzenek vardır. Buzzat defalarca kullandım. Keşke hatırlayabilsem de söylesem.
    Benim kullandığım 2005 model R1200 gs kontağı açınca sadece park lambalarını yakıyor, farlar motor çalıştıktan sonra yanıyor. Orjinali böyle.
    Daha önce kullandığım Suzuki, honda, kawasaki motorlarda kontağı açar açmaz far yanıyordu . Ancak onlarda marş esnasında farı kapatıp motor çalıştıktan sonra farı yakıyorlardı. Aralarındaki tek fark R1200 gs in farını motoru çalıştırmadan yakamazsınız...

    (1100/1150 Gs lerde durum farklı olabilir, kullanan arkadaşlar daha iyi bilir)
    Konu Erol Koçan tarafından (07-01-2016 Saat 00:13 ) değiştirilmiştir.

  11. Erol Koçan, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Arif Oral Unal (07-01-2016)

  12. #29
    Enduroist Üye gokhanizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    gökhan altun
    Üyelik tarihi
    10-11-2012
    Bulunduğu yer
    Bandırma
    Mesajlar
    11
    Motosiklet
    R1150GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    Evet yaklaşık 1 ay oldu ve bosch sulu akü aldım, sıkıntı yok dert yok tasa yok. Herkese tavsiyeleri için çok çok teşekkür ederim..
    ALtıN DeğeRiNde KuRaLLaR, ALtıN YoLLar GeTiRir...

  13. gokhanizm güzel mesajın için 3 üye sana teşekkür etti :

    ahmet yaramış (09-02-2016),Arif Oral Unal (09-02-2016),cemkucuk (09-02-2016)

  14. #30
    Ordinaryus Enduroist cemkucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Durmuş Cem KÜÇÜK
    Üyelik tarihi
    17-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,153
    Motosiklet
    Züppeer Teneke 1200
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı gokhanizm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet yaklaşık 1 ay oldu ve bosch sulu akü aldım, sıkıntı yok dert yok tasa yok. Herkese tavsiyeleri için çok çok teşekkür ederim..
    fiyat performans olarak en iyi akü 2 sene gider bakarsan

    KILIBIKRAYDIR

 

 
Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •