Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 21 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345612 ... SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 208 Sayfa bulundu
  1. #11
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart


    Bunu yabancı bir forumdan buldum.Yanlış hatırlamıyorsam 8 yıldır aynı şekilde kullanıyormuş.Her halde DL nin de taşıma tablası plastiktir.Bu arkadaşın topcase i benim tasarladığımdan daha dışarı çıkık.Bu bağlamda benimkinin de taşıması lazım.
    Ama yok İşte yok.Şöyle xl 650 nin üzerinde alüminyum top case fotoğrafı.
    Konu AHMET GÖKER tarafından (31-03-2016 Saat 22:18 ) değiştirilmiştir.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  2. #12
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Fotoğraf niye gözükmüyor anlamadım.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  3. #13
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart



    Başka bir fotoğraf daha buldum.Bu da nerden baksan 15.-20 cm daha dışarda motorun ana taşıyıcısından.
    Bunların usulü böyle herhalde.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  4. #14
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart



    Arkadaşlar bu da benim şablon.Shad ın taşıyıcısı yok sayın nerdeyse yarısı dışarda kalıyor şablonun.Bunu derinliği 35 cm.Normalde 45 oluyor.O zaman 3 te 2 si dışarda olurdu.Bu fotoğrafta göstermek istediğim acaba çanta ön tarafı zorlayıp kırar mı? Gerçi bana bayağı sağlam gibi geldi ama gene de akıl akılda üstündür diye bir tabir var.Bundan dolay durumu size izah ettim.
    Son olarak TA nın taşıyıcısının üstüne 25x35 demirden bir tabla yapıp hem orjinal taşıyıcıyı desteklemek hem de alüminyum topcase i bu yapacağım demirden tablaya montajlamayı düşünüyorum.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  5. #15
    Enduroist Üye öner güleç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    öner güleç
    Üyelik tarihi
    27-07-2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    125
    Motosiklet
    r1200 gsa sulu
    Marka
    Bmw

    Standart

    Sacma gelebilir belki ama
    Tablayi biraz yuksek yapsan birazda one alip artcinin seleden biraz tirtiklasan 2 cm bile kaydirsan agirlik merkezi baya bi rahatlar

  6. öner güleç güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    AHMET GÖKER (01-04-2016),ekayaalti (03-04-2016)

  7. #16
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı öner güleç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sacma gelebilir belki ama
    Tablayi biraz yuksek yapsan birazda one alip artcinin seleden biraz tirtiklasan 2 cm bile kaydirsan agirlik merkezi baya bi rahatlar
    Hayır hiç te saçma degil. Kafamda birşeyler planladım.Tabla var olan boydan 3 cm daha az hissedecek.İlerleyen zamanlarda biraz birşeyler ortaya çıkınca bi ayarlama yapacağız.
    Ilginiz için teşekkür ederim
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  8. #17
    Enduroist Kadim Üye volkan keskin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Volkan Keskin
    Üyelik tarihi
    17-08-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    594
    Motosiklet
    R1200GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son olarak TA nın taşıyıcısının üstüne 25x35 demirden bir tabla yapıp hem orjinal taşıyıcıyı desteklemek hem de alüminyum topcase i bu yapacağım demirden tablaya montajlamayı düşünüyorum.
    Ben hala taşıyacağı kanaatindeyim ama işi garantiye almak ve topcase in montaj kolaylığı için bu fikiri de uygulayabilirsin.
    Yine merakla beklemekteyiz.

  9. #18
    Enduroist Katılımcı Üye Halil AKGUL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    halil akgul
    Üyelik tarihi
    16-06-2011
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Mesajlar
    212
    Motosiklet
    ybr 125
    Marka
    Yamaha

    Standart

    acikcasi benim yorumum isine yarar mi bilemem ama bende yaklasik ayni amaclarla, elimden bu sekilde is gelmedigi icin piyasadaki fiyat performans kriterine bakarak N750X icin hepcebecker explorer (45lt) arkacanta aldim. mecburen tasiyici demir ve tablayi ayni markadan almam gerekti.
    ben daha fazla hacimde olsa ve daha fazla yuk tasisa diye beklentilerdeyken, canta bos oldugu halde bile sanki cok sallaniyo ve demirler daha agir oldugunda tasiyamacak gibi kaygi olusturdu. yani bahsetmek istedigim benim motoruma 45 lt canta buyuk geldi. hatta bir kere yana devrildiginde canta demirleri kirildi, garantiden degistirdim ama bana yapilan yorum 5kg dan daha fazla yuk tasimama gerekliliigi oldu. zaten cantanin kendi agirligi var, icine kilit, yag, yagmurluk koysam 5kg icin kac gr kaldi diye hesaplamam gerekecek.
    ozetle beklenim buyuk hacimde bir canta kullanmak olmasina ragmen tasiyici aparatlar, motorun disina cikan belli bir agirligi ozellikle hafif offroad yollarda bile sorunsuzca tasiyacak kapasitede degiller. bu nedenle birakin TA nin orjinal tablasini ben oraya daha saglam bir tabla bile koysaniz belli bir sure sonra buyuk cantanin ve agirligin etkisi ile bu aparatlari yenilemek zorunda kalacaksiniz.
    Saygilarimla,

    Halil

  10. #19
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Halil AKGUL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acikcasi benim yorumum isine yarar mi bilemem ama bende yaklasik ayni amaclarla, elimden bu sekilde is gelmedigi icin piyasadaki fiyat performans kriterine bakarak N750X icin hepcebecker explorer (45lt) arkacanta aldim. mecburen tasiyici demir ve tablayi ayni markadan almam gerekti.
    ben daha fazla hacimde olsa ve daha fazla yuk tasisa diye beklentilerdeyken, canta bos oldugu halde bile sanki cok sallaniyo ve demirler daha agir oldugunda tasiyamacak gibi kaygi olusturdu. yani bahsetmek istedigim benim motoruma 45 lt canta buyuk geldi. hatta bir kere yana devrildiginde canta demirleri kirildi, garantiden degistirdim ama bana yapilan yorum 5kg dan daha fazla yuk tasimama gerekliliigi oldu. zaten cantanin kendi agirligi var, icine kilit, yag, yagmurluk koysam 5kg icin kac gr kaldi diye hesaplamam gerekecek.
    ozetle beklenim buyuk hacimde bir canta kullanmak olmasina ragmen tasiyici aparatlar, motorun disina cikan belli bir agirligi ozellikle hafif offroad yollarda bile sorunsuzca tasiyacak kapasitede degiller. bu nedenle birakin TA nin orjinal tablasini ben oraya daha saglam bir tabla bile koysaniz belli bir sure sonra buyuk cantanin ve agirligin etkisi ile bu aparatlari yenilemek zorunda kalacaksiniz.
    Hem de çok işe yarar.Yorumunuz çok açıklayıcı ve yol gösterici oldu.Uzun uzun açıkladığınız için teşekkür ederim.Bu sallantıların tek sebebi.Motosikletin çanta taşıma aparatının son noktasının motorun şasesine tuturulamayışıdır.Yani ağırlık motosikletin montaj noktalarından çok uzakta olmasıdır.Eski Klr ler,eski TA yani eski jenerasyon motorlarda taşıma demitlerinin son noktalarına yakın yerlerinden şaseye montaj yeleri vardı ve bu da tam ağırlıklığı ortaya binecek gibiydi. Yani ağırlık ucundan değil tam montaj noktasının üzerine basacak gibiydi.Anlaşılacağı gibi esnemeyen birşeyin de kırılma olasılığı pek olmaz.
    Bunu güncel motorlara uygulayabilir miyiz?.Eğer şaseye kendi montaj noktalarımızı yapmasak cevap Hayır olacak.
    Yani ağırlık motoruna göre taşıma demirinin şaseye civatalanmış son noktadan 30 -40 cm uzakta olacak.E tabi salınımlar da taşıma demirini daima zorlayacak.Çünkü en arkada taşıma demirine destek olacak bir montaj noktası yok.
    Eğer dediğim bu montaj noktası olursa bırakın hafif
    Offroad koşullarını ağır offroad koşullarında bile birşey olmaz.Yani iş çanta demirlerinin desteğinde bitiyor.

    Yaklaşık olarak 3 yıldır aynı çantayı aynı ağırlıkla kullanıyorum.Fakat içine extra birşey almıyor.Çünkü oval yapı gerçekten hacım kaybı için birebir.Ben, yapacağım çanta ya extradan çok fazla bir ağırlık eklemeyeceğim.Sadece yükte hafif ama hacimli birşeyler koymak için tasarlıyorum.

    Bu arada çok kafam kızarsa o plastik tasıcıyı söker yerine düşüne taşına yerine göre 30mmx5mm yerine göre 30mmx10mm lamaları diklemesine kullanarak bırakın 5 kg yi 50 kg taşıyacak sağlamlıkta taşıma demiri yaparım.
    Konu AHMET GÖKER tarafından (01-04-2016 Saat 14:42 ) değiştirilmiştir.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  11. #20
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı volkan keskin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hala taşıyacağı kanaatindeyim ama işi garantiye almak ve topcase in montaj kolaylığı için bu fikiri de uygulayabilirsin.
    Yine merakla beklemekteyiz.
    Aslında ben de merak içindeyim.Bu sefer önceden yaptığım bir şey yok.Anlık birebir yaşayarak ilerleyeceğiz.
    Bakalım ortaya ne çıkacak
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

 

 
Sayfa 2 Toplam 21 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345612 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •