Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 36 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Üye Gurhan ozdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gurhan ozdem
    Üyelik tarihi
    19-04-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    11
    Motosiklet
    Vfr800x
    Marka
    Honda

    Standart

    İki gün evvel bu tarz bir konu ile ilgili Honda Türkiye'ye ve japonya'ya (japonca)mail attım. Bugün Türkiye dönüş yaptı ve servisteki şikayetlerle ilgili mail attıgım için teşekkür ettiler. Ben bu tarz sorunların duyarlı olmamız ile çözülecegine inananlardanım. Madem ki dünya markaları motosiklete biniyoruz. Mantıklarıda ahbap çavuş ilişkisinden öte bir kalitede olması lazım diye düşünüyorum. 6000 km de servise gitmemiz bizleri manen rahatlatırken başkalarınıda madden rahatlatıyor. Servis sayısı artmaz iken de motosiklet sayısı artarak alınan kaliteyi de günden güne düşürüyor. Yetkili servisler içinde iyisi yok mudur? Tabii ki de vardır. Ama basit hesapla bu kadar motosiklete düzgün servis verebilmelerine imkan yoktur. Bu benim 2 senelik motosiklet kullanıcısı olarak gördügüm. Tersi bir tez de geçerli olabilir. Bu bende oluşan kanaat..

  2. #12
    Enduroist Katılımcı Üye ALPER TÜRKŞEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ALPER TÜRKŞEN
    Üyelik tarihi
    23-11-2015
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    112
    Motosiklet
    CRF 1000L MT
    Marka
    Honda

    Standart

    problem beyinden kaynaklanıyor muhtemelen bu sorunu çözebilecek donanım malesef d&b de mevcut değil. Nede olsa adamlar genelde scooter tarzı yada ufak cc li motorlara bakım yapıyorlar genelde. Ayrıca serviste çalışan deneyimli usta malesef yok hep çoluk cocuk. Büyük cc li motorlar için yetkili servis olarak esengül honda yı tercih etmenizde fayda var. Ayrıca dct şanzuman teknolojisi yeni bir teknoloji ve malesef tr de bu şanzumanda oluşacak sorunları çözecek pek fazla servis olduğunuda sanmıyorum.

  3. #13
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı cemkucuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahmet,
    bunu kullanacak yetki ve alet bilgisi varmı acep ben onu düşünüyorum.
    çoğu manueli bile okumuyor.
    yetkili olduğu iddia edilen çoğu servis bence gerekli bilgiye sahip değil.
    Benim bildiğim yetkili servis gözünü kapat git tarzı güven verici bir yer olmalı ama anladığım kadarıyla neyi söktüler acaba söktüklerini geri taktılar mı gibi kontrol edilesi yerler olmuş.Çok şükür bir manuel edindim de az çok kendim idare ediyorum kitapçığa göre.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  4. AHMET GÖKER güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    cemkucuk (21-04-2016),fatihçayır (20-04-2016)

  5. #14
    Moderatör Emir ÇELTEK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emir Çeltek
    Üyelik tarihi
    23-01-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    962
    Motosiklet
    R 1250 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Özhan hocam var mı gelişme?

  6. #15
    Enduroist Üye ozhanozbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Özhan Özbek
    Üyelik tarihi
    26-04-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    65
    Motosiklet
    NC750X DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Bi gelişme yok henüz, bilgisayara bağlandı hiç hata çıkmıyor. Genel merkez bazı sensörleri değiştirmesini iletmiş değiltirip bakıcaklardı. Sensörler sipariş edildi gelmelerini bekliyoruz :/


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #16
    Moderatör Emir ÇELTEK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emir Çeltek
    Üyelik tarihi
    23-01-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    962
    Motosiklet
    R 1250 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı ozhanozbek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi gelişme yok henüz, bilgisayara bağlandı hiç hata çıkmıyor. Genel merkez bazı sensörleri değiştirmesini iletmiş değiltirip bakıcaklardı. Sensörler sipariş edildi gelmelerini bekliyoruz :/
    Vay be yaşanmamış bir sorun yaşıyorsun. Honda için bir kazanım, yeni bir motor iste:P

  8. #17
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı ozhanozbek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi gelişme yok henüz, bilgisayara bağlandı hiç hata çıkmıyor. Genel merkez bazı sensörleri değiştirmesini iletmiş değiltirip bakıcaklardı. Sensörler sipariş edildi gelmelerini bekliyoruz :/


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Elektroniği ve teknolojisi bol bir motoru bilgisayara bağlıyorlar ve sorun çıkmıyor.Demek ki elektronik bir arıza yok diye aklıma geliyor.Mekanik bir arızanın da sensörleri değiştirilmesi ile giderimesi olayı bayağı bir ilginç.Bu nasıl bir teknolojidir ki bilgisayarda hata gözükmüyor fakat sensör değişmesi gerekiyor.Yok arkadaş ben hale kabul etmiyorum.Sağlam giren bir motor servisten arızalı çıkıyorsa burda bir iş bilmemezlik var.
    Benim merak ettiğim yeni bir motor ya da şanzıman için Honda
    , yetkili servislerine eğitim semineri uyguluyor mu
    , uygulanıyor mu ?
    Yoksa bu servisler sadece kara düzen scooter ve cbf 150 için mi?
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  9. AHMET GÖKER güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    ALPER TÜRKŞEN (22-04-2016),ozhanozbek (21-04-2016)

  10. #18
    Enduroist Üye ozhanozbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Özhan Özbek
    Üyelik tarihi
    26-04-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    65
    Motosiklet
    NC750X DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Normal şartlarda hata olmalı bu nedenle sensörlerde sorunu arıyorlar. Bana da mantıklı geliyor. Anlamadığım kısım Ahmetin de dediği gibi servise sağlam giren motorun bu hale gelmesi ve bunun şanzıman arızasıyla aynı ana denk gelmesi manidar.

    Biran önce yapılır diye umuyorum, motorumdan uzak kalmak çok zor 😫

    Tozlu istanbul kartıma kontür yüklemek çok koydu


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #19

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Umarım yazılımsal bir durumdur. Geçmiş olsun


    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  12. #20
    Enduroist Üye ozhanozbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Özhan Özbek
    Üyelik tarihi
    26-04-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    65
    Motosiklet
    NC750X DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Durum komik

    Arka dişli farklı bir modele ait takıldığından şanzıman bi devirden sonra geçiş aralığını tutturamadığından vitesi değiştiremiyormuş. Doğru dişli takıldı ve sorun çözülmüş. Yarın teslim alıcam.

    Şaşıran oldu mu?

    Ben şaşırmadım


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. ozhanozbek, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Emir ÇELTEK (23-04-2016)

 

 
Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •