İki gün evvel bu tarz bir konu ile ilgili Honda Türkiye'ye ve japonya'ya (japonca)mail attım. Bugün Türkiye dönüş yaptı ve servisteki şikayetlerle ilgili mail attıgım için teşekkür ettiler. Ben bu tarz sorunların duyarlı olmamız ile çözülecegine inananlardanım. Madem ki dünya markaları motosiklete biniyoruz. Mantıklarıda ahbap çavuş ilişkisinden öte bir kalitede olması lazım diye düşünüyorum. 6000 km de servise gitmemiz bizleri manen rahatlatırken başkalarınıda madden rahatlatıyor. Servis sayısı artmaz iken de motosiklet sayısı artarak alınan kaliteyi de günden güne düşürüyor. Yetkili servisler içinde iyisi yok mudur? Tabii ki de vardır. Ama basit hesapla bu kadar motosiklete düzgün servis verebilmelerine imkan yoktur. Bu benim 2 senelik motosiklet kullanıcısı olarak gördügüm. Tersi bir tez de geçerli olabilir. Bu bende oluşan kanaat..