Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 16 Toplam 23 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 6121314151617181920 ... SonuncuSonuncu
151 den 160´e kadar. Toplam 224 Sayfa bulundu
  1. #151
    Enduroist Üye Enver kutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Enver Kutlu
    Üyelik tarihi
    05-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    179
    Motosiklet
    Africa Twin CRF 1000 DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Evet dunyanin en guvenli motosikleti oldugunu savunuyorlar MSC sisteminden dolayi.

    Elde kalan 2015 model 0km icin epey bir indirim yapilmis neredeyse %10-15

    Motor sicakliginin koltuk alrundan hissedilemsi ile ilgili bir problem disinda da birsey bulamadim acikcasi. Bu problem de 2015 modellerinden itibaren giderilmis.

    Hakaten yapilan indirimle insanin aklina giriyor.

  2. #152
    Enduroist Kıdemli Üye ahmet korkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet korkmaz
    Üyelik tarihi
    15-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,704
    Motosiklet
    R1200 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    bmw abs pro ile aynı sistemi kullanmaya başladı sanırım.

    diğer markalarda da yaygınlaşacaktır.

  3. #153
    Enduroist Kıdemli Üye Ediz Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ediz Gürkan
    Üyelik tarihi
    26-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,884
    Motosiklet
    1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Enver kutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AT den vaz gecip 1190R mi baksak.
    Tecrube eden arkadaslarin yorumunu alsak. Birkac videosunu izledim , hakaten cok guclu bir motoru var ve heybetli.
    Gerci benimki hayal biraz ,88cm bacak boyu ile 90cm sele yukesekligine sahip motor ancak topuklu ayakkabiyla surulur herhalde.

    Boy 185 bacak boyu 88cm. Ottoman style dedikleri bu olsa gerek.
    Sizin boy rahat yeter o motora oturunca süspansiyonlar inecek. Bir de bildiğim kadarıyla sele ayarlanabiliyor

  4. #154
    Enduroist Üye Enver kutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Enver Kutlu
    Üyelik tarihi
    05-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    179
    Motosiklet
    Africa Twin CRF 1000 DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Sele sabitmis sanirim ama suspansiyonlarin asagi inecegine 0.1 ton agirligimla garanti edebilirim.

    KTM den test surusu talep etmeyi dusunuyorum. Zaten Turkiye'de bir ktm bir bmw var test surusu talebini geri cevirmeyen bildigim. Mesela triump explorer xc icin 2014 yilindan beri en az 3 defa farkli tarihlerde test muracatim oldu her seferinde test motorumuz henuz gelmedi cevabini aldim.

    1190 veya 1190R hakaten uzerinde durulmasi gereken 2 motor.

  5. #155
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Benim boyum 176 cm ve 1190 adv yi cok rahatlıkla kullanıyorum. Ancak benim kimseye tavsiye etmediğim bir motosiklet. Bir defa kullandıktan ve 150 byg yi gördükten sonra başka her motosiklete eh işte 2 tekeri var gidiyor diye biniyorsunuz.

    CC düşüreyim diyorum. F 800 ADV test ettim . Yok gitmiyor motor... virajı bir acayip fren bir garip 660 Tenere ye bindim hayattan soğudum bir AT kaldı bakayım bir de onu tes edeceğim artık...

  6. omercem güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    Ediz Gürkan (15-04-2016),Ersan ÖZYURT (16-04-2016),fatih bekem (14-04-2016),sinansari (15-04-2016)

  7. #156
    Moderatör alper ozbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    alper özbaş
    Üyelik tarihi
    09-05-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,515
    Motosiklet
    1200 ADV Rally
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı omercem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim boyum 176 cm ve 1190 adv yi cok rahatlıkla kullanıyorum. Ancak benim kimseye tavsiye etmediğim bir motosiklet. Bir defa kullandıktan ve 150 byg yi gördükten sonra başka her motosiklete eh işte 2 tekeri var gidiyor diye biniyorsunuz.

    CC düşüreyim diyorum. F 800 ADV test ettim . Yok gitmiyor motor... virajı bir acayip fren bir garip 660 Tenere ye bindim hayattan soğudum bir AT kaldı bakayım bir de onu tes edeceğim artık...
    1200 adv denetelim sana Omer

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  8. #157
    Ordinaryus Enduroist ahmet f senel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet f senel
    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Bulunduğu yer
    ADANA
    Mesajlar
    1,876
    Motosiklet
    XT1200ZE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Şaka yapıyorsun.
    Değiştirmeyeceksin değil mi KTM yi?

  9. ahmet f senel, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ali KORKMAZ (15-04-2016)

  10. #158
    Enduroist Kıdemli Üye sinansari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan Sarı
    Üyelik tarihi
    21-03-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    340
    Motosiklet
    BMW G650 X Moto
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı omercem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim boyum 176 cm ve 1190 adv yi cok rahatlıkla kullanıyorum. Ancak benim kimseye tavsiye etmediğim bir motosiklet. Bir defa kullandıktan ve 150 byg yi gördükten sonra başka her motosiklete eh işte 2 tekeri var gidiyor diye biniyorsunuz.

    CC düşüreyim diyorum. F 800 ADV test ettim . Yok gitmiyor motor... virajı bir acayip fren bir garip 660 Tenere ye bindim hayattan soğudum bir AT kaldı bakayım bir de onu tes edeceğim artık...


    Arkadaşımda KTM 1190 RC8 var,kullandıktan sonra bir daha binmemek için kendimi dizginliyorum 1190 adv de aynı motor var.

  11. #159
    Enduroist Üye Semih SERBEST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Semih SERBEST
    Üyelik tarihi
    11-10-2016
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Mesajlar
    20
    Motosiklet
    1190 Adventure
    Marka
    Ktm

    Standart

    Yaklaşık 5 ay ve 11.000 km dir KTM 1190 Adventure kullanmaktayım. Yakında bir uzun dönem kullanım testi yazacağım. Motoru almadan ve aldıktan sonra özellikle çok karşılaştırıldığı BMW 1200 GS/GSA kullandım. BMW yi uzun zaman kullanmadım, sahibi olmadım. Gözleyebildiğim kadarıyla birbirine olan üstünlükleri şöyle;

    1200 GS/GSA

    +Aşırı rahat sele; KTM den inip GS'e binince arabaya binmiş gibi oluyorsunuz
    +Orjinal ön camda dahi daha iyi rüzgar koruması. İlk başta camın eğilip bükülmesi hoşuma gitmemişti ancak sürate gelince gerçekten de daha iyi koruyor.
    +Düşük hızlardaki mükemmel kontrol edilebilirlik hissi, düşük süratlerdeki viraj kabiliyeti.
    +Parça ve işçilik kalitesi
    +Satış sonrası hizmetler
    +Yaygın aksesuar ve parça bulunabilirliği
    +Standart elcik ve popocuk ısıtma

    -Sesi (ne ben ne KTM ye binen arkadaşlarım bir sevemedik sesini ki belki de en subjektif yorum)
    -Düşük hızlarda ayaklara gelen sıcaklık
    -Gösterge paneli ; hız göstergesinin gözüne gözüne sokulmasına alıştım ben galiba
    -Hız; 2016 model, 220 dedin mi tıkanıyor sonra ite kaka gidiyor
    -Satış sonrası hizmetler

    1190 Adv

    +Güç ve tork; artçı ile 256 da gaz vermeyi bırakıyorsunuz korkudan; internette 270 ler var
    +Ses (çok subjektif; V- motorun sesi güzel geliyor)
    +İnce atletik derli toplu yapısı
    +Görece yüksek hızlardaki viraj performansı
    +Gösterge paneli ve yol bilgisayarı kullanımındaki ergonomi
    +Frenler 320 mm çift ön + 267 mm arka Brembo + MSC ile (viraj içi ABS - 2016 da geldi BMW 'ye) çok çok iyi

    -Ön cam (kendisi yüksek gibi duruyor, ayarlanabiliyor ama GS kadar koruma sağlamıyor)
    -Nispeten yüksek sele ( sele ayarlanabiliyor, aynı zamanda elektronik süspansiyon sayesinde motorun yerden yüksekliğini de ayarlayabiliyorsunuz ama GS; 172 cm olan bana göre çok daha rahat)
    -Satış sonrası destek ? ( Konuşmak için erken, sorun yaşayınca göreceğiz parça durumunu)
    -Düşük hızlarda ayağa vuran sıcaklık (bu konuda aslında ikisi de benzer bence)
    -Aşırı güç ( artçı ile 4. viteste tekere geliyor) En çok alışikanlık gerektiren, en çok da bağımlılık yapan özelliği)
    -Tek kişi topcase varsa ya da iki kişi üçlü çanta varsa süratte kafa sallama yapıyor (180-220 sonrası)

    Olabildiğince tarafsız kalmaya çalışarak yorum yapmaya çalıştım; belki kalamamışımdır. Ekleme yapmak isteyen ya da farklı düşünen üyelerin yorumlarını beklerim.

    Şimdi ben bu iki motosikletin de çok kaliteli hatta sınıfın en iyi iki motoru olduğunu düşünmekteyim. Arada şöyle bir ilişki var; Mercedes ve BMW. Mercedesin otomobilleri muadil aynı fiyatlı BMW lere göre daha konforlu ancak performansı daha düşüktür. İkisi de iyi otomobildir, standartları belirler. Birbirine göre üstün yönleri vardır. KTM burada BMW otomobili; BMW de Mercedes otomobili gibi benim gözümde. GS ile gideceğiniz yere çok daha konforlu gidiyorsunuz ama 1190 ile sürekli bir heyecan - adrenalin fırtınasıyla gidiyorsunuz. BMW daha uysal, daha kullanıcı dostu, daha rahatken diğeri Her daim sizi ayakta tutan kontrolsüz güç (Rain modda 150 den 100 hp ye düşürülebiliyor motor gücü). Ne var ki işte bu güç ve viraj performansı, özellikle de sesi eklenince kendine aşık ediyor. Başkasına katlanamıyorsunuz. Başka bir foruma şunu yazmıştım

    " Aşk

    Şimdiye kadar iki kez tanıştığım gün aşık oldum. Birincisi ile evlendim, ikincisini de dün satın aldım. Kafamda bir sürü acaba varken dün yapılan güzel bir teklifi kaçırmam mümkün değildi.

    Son zamanlarda nedense bir kaşıntı başladı diyorum ya, uzun süredir kullandığım motoru değiştirmek zor da geliyor ama bir yandan da ufak ufak motorlar test etmeye başlamıştım. Bunlar arasında XT 660 tenere, F 700 GS, F 800 GS, R 1200 GS, R 1200 GS ADV, XR1000 ( 4 silindirli) Kawasaki Versys ( teşekkürler Salim) ve yeni Africa Twin (teşekkürler Tuğberk) vardı. Hepsini tartışmak için ayrı ayrı konular ve sayfalarca yazı yazılabilir. Denediğim motorlardan sadece bir tanesi ilk birlikteliğimde beni kendisine aşık etti. Belki de biner binmez sürüş modunu sporta almış olmamdır, bilmiyorum. Ne var ki ilk bindiğimde trafiğin içinde sanki kendi motorumu kullanıyor gibiydim, sadece daha yüksek geldi. Yalnız yol biraz boşalıp da bir gaz vermeye başlayınca hepsi bitti.... Artık sadece o vardı. Kullandığım motosiklet bana tek cümle ile şunu hissettirdi.

    "Altında vahşi bir kaplan var ve sen gazı açınca aynı kaplanın kükremesi gibi kükrüyor ve asfalta pençelerini geçirerek ileri doğru atılıyor"

    Kullandığım motorlardan en güçlüsü BMW XR 1000 di (160 hp) ama o bile belli devirlerden sonra çıldırıyor olsa da ne yapacağı önceden kestirilebiliyordu. Bunda ise bambaşka, ne devirse olursa olsun fırlıyor. Biraz kafadan sakat... Tam bana göre. Eğer beni bir gün alırsan adımı kaplan koy diyordu bana.

    Dün bir üstteki mesajımı buraya yazdıktan sonra yaptığım telefon görüşmelerinden sonra akşam 10'da yüz yüze yapılan pazarlıklar sonucunda; gece 02 da onunla eve gelmemle birlikte gün sona erdi. Hayatımda artık bir "Kaplan" var. KLE 500"ü de (Tay) böyle öğleden sonra üçte duyup, gece otobüsü ile Ankara'ya gidip, sabah 10 da satın almış ve 15.00 gibi Bursa'ya getirmek üzere yola çıkmıştım. Aynı hikaye desek yeridir. Arada 9 yıl ve hacim farkı var sadece. Umarım kendisi ile KLE 500 ile olduğu gibi uzun yıllar keyifli ve sorunsuz kilometreler geçiririz, inşallah."



    Sonuç olarak aradaki farkı kullanıcının tercihleri belirliyor.

    Son olarak iki tespitimi yazmak istiyorum. Birincisi her ne kadar yanlış olduğunu düşünsem de aramızda da vardır belki; GS ile motosiklete başlayan kullanıcılar var. Eğitim alıyorlar ve pek çoğu iyi de sürücü oluyor. Ben 950-990 ve üzeri KTM ile motosiklet kullanmaya başlayan görmedim. Varsa bilgilendirmenizden memnun olurum. İkinci olarak da biz 1190 ile 1200 GS karşılaştırıyoruz ama; GS parasına 1290 var ki o da ayrı bir dünya...

  12. Semih SERBEST güzel mesajın için 7 üye sana teşekkür etti :

    ahmet f senel (11-10-2016),ahmet korkmaz (13-10-2016),Arif Oral Unal (12-10-2016),Burak Zeytincioğlu (13-10-2016),Çağın Sarılar (12-10-2016),cemkucuk (11-10-2016),Tuğberk Çelikkol (13-10-2016)

  13. #160
    Ordinaryus Enduroist ahmet f senel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet f senel
    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Bulunduğu yer
    ADANA
    Mesajlar
    1,876
    Motosiklet
    XT1200ZE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Semih SERBEST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 5 ay ve 11.000 km dir KTM 1190 Adventure kullanmaktayım. Yakında bir uzun dönem kullanım testi yazacağım. Motoru almadan ve aldıktan sonra özellikle çok karşılaştırıldığı BMW 1200 GS/GSA kullandım. BMW yi uzun zaman kullanmadım, sahibi olmadım. Gözleyebildiğim kadarıyla birbirine olan üstünlükleri şöyle;

    1200 GS/GSA

    +Aşırı rahat sele; KTM den inip GS'e binince arabaya binmiş gibi oluyorsunuz
    +Orjinal ön camda dahi daha iyi rüzgar koruması. İlk başta camın eğilip bükülmesi hoşuma gitmemişti ancak sürate gelince gerçekten de daha iyi koruyor.
    +Düşük hızlardaki mükemmel kontrol edilebilirlik hissi, düşük süratlerdeki viraj kabiliyeti.
    +Parça ve işçilik kalitesi
    +Satış sonrası hizmetler
    +Yaygın aksesuar ve parça bulunabilirliği
    +Standart elcik ve popocuk ısıtma

    -Sesi (ne ben ne KTM ye binen arkadaşlarım bir sevemedik sesini ki belki de en subjektif yorum)
    -Düşük hızlarda ayaklara gelen sıcaklık
    -Gösterge paneli ; hız göstergesinin gözüne gözüne sokulmasına alıştım ben galiba
    -Hız; 2016 model, 220 dedin mi tıkanıyor sonra ite kaka gidiyor
    -Satış sonrası hizmetler

    1190 Adv

    +Güç ve tork; artçı ile 256 da gaz vermeyi bırakıyorsunuz korkudan; internette 270 ler var
    +Ses (çok subjektif; V- motorun sesi güzel geliyor)
    +İnce atletik derli toplu yapısı
    +Görece yüksek hızlardaki viraj performansı
    +Gösterge paneli ve yol bilgisayarı kullanımındaki ergonomi
    +Frenler 320 mm çift ön + 267 mm arka Brembo + MSC ile (viraj içi ABS - 2016 da geldi BMW 'ye) çok çok iyi

    -Ön cam (kendisi yüksek gibi duruyor, ayarlanabiliyor ama GS kadar koruma sağlamıyor)
    -Nispeten yüksek sele ( sele ayarlanabiliyor, aynı zamanda elektronik süspansiyon sayesinde motorun yerden yüksekliğini de ayarlayabiliyorsunuz ama GS; 172 cm olan bana göre çok daha rahat)
    -Satış sonrası destek ? ( Konuşmak için erken, sorun yaşayınca göreceğiz parça durumunu)
    -Düşük hızlarda ayağa vuran sıcaklık (bu konuda aslında ikisi de benzer bence)
    -Aşırı güç ( artçı ile 4. viteste tekere geliyor) En çok alışikanlık gerektiren, en çok da bağımlılık yapan özelliği)
    -Tek kişi topcase varsa ya da iki kişi üçlü çanta varsa süratte kafa sallama yapıyor (180-220 sonrası)

    Olabildiğince tarafsız kalmaya çalışarak yorum yapmaya çalıştım; belki kalamamışımdır. Ekleme yapmak isteyen ya da farklı düşünen üyelerin yorumlarını beklerim.

    Şimdi ben bu iki motosikletin de çok kaliteli hatta sınıfın en iyi iki motoru olduğunu düşünmekteyim. Arada şöyle bir ilişki var; Mercedes ve BMW. Mercedesin otomobilleri muadil aynı fiyatlı BMW lere göre daha konforlu ancak performansı daha düşüktür. İkisi de iyi otomobildir, standartları belirler. Birbirine göre üstün yönleri vardır. KTM burada BMW otomobili; BMW de Mercedes otomobili gibi benim gözümde. GS ile gideceğiniz yere çok daha konforlu gidiyorsunuz ama 1190 ile sürekli bir heyecan - adrenalin fırtınasıyla gidiyorsunuz. BMW daha uysal, daha kullanıcı dostu, daha rahatken diğeri Her daim sizi ayakta tutan kontrolsüz güç (Rain modda 150 den 100 hp ye düşürülebiliyor motor gücü). Ne var ki işte bu güç ve viraj performansı, özellikle de sesi eklenince kendine aşık ediyor. Başkasına katlanamıyorsunuz. Başka bir foruma şunu yazmıştım

    " Aşk

    Şimdiye kadar iki kez tanıştığım gün aşık oldum. Birincisi ile evlendim, ikincisini de dün satın aldım. Kafamda bir sürü acaba varken dün yapılan güzel bir teklifi kaçırmam mümkün değildi.

    Son zamanlarda nedense bir kaşıntı başladı diyorum ya, uzun süredir kullandığım motoru değiştirmek zor da geliyor ama bir yandan da ufak ufak motorlar test etmeye başlamıştım. Bunlar arasında XT 660 tenere, F 700 GS, F 800 GS, R 1200 GS, R 1200 GS ADV, XR1000 ( 4 silindirli) Kawasaki Versys ( teşekkürler Salim) ve yeni Africa Twin (teşekkürler Tuğberk) vardı. Hepsini tartışmak için ayrı ayrı konular ve sayfalarca yazı yazılabilir. Denediğim motorlardan sadece bir tanesi ilk birlikteliğimde beni kendisine aşık etti. Belki de biner binmez sürüş modunu sporta almış olmamdır, bilmiyorum. Ne var ki ilk bindiğimde trafiğin içinde sanki kendi motorumu kullanıyor gibiydim, sadece daha yüksek geldi. Yalnız yol biraz boşalıp da bir gaz vermeye başlayınca hepsi bitti.... Artık sadece o vardı. Kullandığım motosiklet bana tek cümle ile şunu hissettirdi.

    "Altında vahşi bir kaplan var ve sen gazı açınca aynı kaplanın kükremesi gibi kükrüyor ve asfalta pençelerini geçirerek ileri doğru atılıyor"

    Kullandığım motorlardan en güçlüsü BMW XR 1000 di (160 hp) ama o bile belli devirlerden sonra çıldırıyor olsa da ne yapacağı önceden kestirilebiliyordu. Bunda ise bambaşka, ne devirse olursa olsun fırlıyor. Biraz kafadan sakat... Tam bana göre. Eğer beni bir gün alırsan adımı kaplan koy diyordu bana.

    Dün bir üstteki mesajımı buraya yazdıktan sonra yaptığım telefon görüşmelerinden sonra akşam 10'da yüz yüze yapılan pazarlıklar sonucunda; gece 02 da onunla eve gelmemle birlikte gün sona erdi. Hayatımda artık bir "Kaplan" var. KLE 500"ü de (Tay) böyle öğleden sonra üçte duyup, gece otobüsü ile Ankara'ya gidip, sabah 10 da satın almış ve 15.00 gibi Bursa'ya getirmek üzere yola çıkmıştım. Aynı hikaye desek yeridir. Arada 9 yıl ve hacim farkı var sadece. Umarım kendisi ile KLE 500 ile olduğu gibi uzun yıllar keyifli ve sorunsuz kilometreler geçiririz, inşallah."



    Sonuç olarak aradaki farkı kullanıcının tercihleri belirliyor.

    Son olarak iki tespitimi yazmak istiyorum. Birincisi her ne kadar yanlış olduğunu düşünsem de aramızda da vardır belki; GS ile motosiklete başlayan kullanıcılar var. Eğitim alıyorlar ve pek çoğu iyi de sürücü oluyor. Ben 950-990 ve üzeri KTM ile motosiklet kullanmaya başlayan görmedim. Varsa bilgilendirmenizden memnun olurum. İkinci olarak da biz 1190 ile 1200 GS karşılaştırıyoruz ama; GS parasına 1290 var ki o da ayrı bir dünya...
    güzel yazı...
    samimi ifadeler...
    beğendim hatta okurken heyecanlandım diyebilirim.

  14. ahmet f senel güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    MelihUlubilgen (11-10-2016),Semih SERBEST (11-10-2016)

 

 
Sayfa 16 Toplam 23 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 6121314151617181920 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •