Her yag değişiminde olması çok ilginç mis zira ayar istemesi vibrasyon ile kontratlı somunun gevşemesi (kenetleyici solüsyon cozum) veya cıvataların subaylara teması sonucu aşınması (2000km de aşınmasına o kadar kalitesiz malzeme mi) subapların üst kapağa oturması (o kadar çabuk oturma yapacağını hiç sanmam)
Genellikle servisler ses gelmediği surece (sakirdama yada iki metalin birbirine çarpma sesi) ellemiyorlar ilk yazımda yazdığım gibi diğer motorsikletleri çok bilmiyorum lakin xrv750 ler diğer motorların aksine subap cıvatalarını gevşeyemez tam tersi sikilastirir bu durum da ses yapmaz tam tersi sesi azaltır belirtileri performansta düşüş egzozda patlama özellikle motor ısındığında bu bulgular artıyor soğukken azalıyorsa %90 subap ayarıdır diyorum tekrar ediyorum crf1000L de bu durum boylamıdır yoksa diğer motorlar gibi gevşetip ses yaparmı o bilgiye sahip değilim ama iyi bir ustanın düzgün senteye alıp bakmasında bir zarar olacağını düşünmüyorum o konuda da kendimce önlemem şudur düzgün senteye aldıysam genelde aşınma oranları birbirine çok yakın oluyor alamamışsam zaten bi tuhaflık var bu işte diyor insan.....
Deniz abi yine diyorum mümkün olurda video şunu çekerseniz çok iyi olur takım taklavatta lazımsa bende var
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi