Gaz/debriyaz teller degisti, header temizlenip parlatildi. Coook vakit harcadim, henuz susturucuyu yaomadim, montaj sonrasi kisa surede kararacak, asla tekrar yapmam
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu Deniz Kupeli tarafından (15-09-2020 Saat 01:39 ) değiştirilmiştir.
Ali KORKMAZ (15-09-2020),Arif Oral Unal (15-09-2020),Serdar ZIMBA (15-09-2020)
Abi emeğine sağlık sıfır olmus cincikkk cincikkkk olmuş kısa sürede kararsa da cok guzel olmuş
SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Deniz Kupeli (08-10-2020)
On tekere 320mm disk takildi, orjinal 250mm. Balatalar degisti. Sirada celik hortumlar ve tubeless
OEM disk ufacik kaldi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Osman Somuncu (08-10-2020),Serdar ZIMBA (08-10-2020)
Deniz, tubeless işini nasıl halledeceksin. Ben de düşünüyorum. En büyük korkum lastik patlaması. zehir ediyor geziyi ... Tubeless olsa fitili at çakmak pompa ile şişir devam et olacak. İç lastiğinde yerinde kaldığı bir tubeless den bahsetmişti birileri forumda bir ara aslında.
omercem (09-10-2020)
Ben Crf250 için tüm tel başlarına dayson yalıtım sürdüm, 3m bant geçtim. Uzunca bir süre tubeless kullandım.
omercem (16-10-2020)
Ic lastikli jant ile tubless jant formu farklı olduğundan çok tavsiye etmesem de daha önce 6 cift yaptik arazide de zorladik virajda da yanladik hic yariyolda bırakmadı bizi bende dayson silikon ile yaptim ama aramızda bundan para kazananlar olduğu için detay vermiyorum ama özelden yazabilirim isteyene (ben para karşılığı yapmadım hiç bir zaman)
SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İsmail iç lastiğinde kullanıldığı bir yöntem var denmişti. Tubeless yapıyorsun ama iç lastikte duruyor aynı şekilde. Normalde iç lastik ile kullanıyorsun . patlarsa fitil takıp hava basıp yapıp devam ediyorsun. Dolayısı ile jant tan ve lastik yanağından kaynaklanan risk ortadan kalkıyor. Bu yöntemi yapan var mı istanbul da .