çok agresif oldugunu soyledier ben o yüzden f800 yonlendimki ki kaskıma kadar ktm adrenalin makinası ama yumusak huylu değil ayrıca soylenilen 950 karbüratorlü ama 990 efi yani enjeksiyonlu ama yakıt akısları ikisininde birbirine yakın hatta 990lar için hatta cogu ktm için karburator kiti mevcut 950nin daha mantıklı bir secim oldugunu soyluyorlar tavsiye derim karakoyde ata motor 990 950 ve bir dunya daha ktm mevcut ikinci el bir elden bilgi versin ben nedesem bos ama benimde bir gonlumde 990 yada 950 yatmıyor degil hani
Kardeşim hayırlısı olsun diyelim.
_____
Hayırlısı olsun , alçak bir motor al da bir iki tur atabilelim
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...
0 532 4258807
Canlar Makina , Canlar A.Ş.
.
Arkadaşlar bu yazacaklarımı lütfen kimse üzerine alınmasın peşinen söyleyeyim.
Şimdi bu adam her ne kadar arada dağa bayıra gitse de yaptığı yolun çoğunu şehir içinde oraya buraya giderken geçiriyor. Her daim büyük bir topcase taşımaya ihtiyacı var.
Bu durumda KTM biraz fazla ağır kaçmıyor mu? 900 cc lik olanlarını bilmiyorum ama 640 kullandığım kadarıyla, değil taş düşüren böbrek patlatan titreşimi, anlamsız derecede hassas gaz tepkisiyle şehir içinde biraz fazla olmayacak mı? Ayrıca devamlı asfaltta kullandığı için anekee lastik takıp topcase ile dolaşması biraz garip kaçmayacak mı? Servis tarafına hiç girmiyorum, ama kendim de merak ettiğim için sorayım, KTM lerin bakım ve yürütme masrafları hangi seviyededir?
atilla abi hayırlı olsun
kaan ktmlerın bakımları bıldıgım kadarı le 7500 km bir ama soyle bıseyde var bmwden ucus ktmın eskıden belen gelen ozellıgı yuksek gaz tepkısı zaten o yüzden neden nıcın alııor bakılması gerek yurt dısı seruven yapan col gecen bir adam degilseniz bence almak sadece fantezi tatmini oluır ki cok yol yapıosan araba gibide yakar 8 9 lt civarı ben tas catlasın 5.4 lt yakıorum 5bin devirin altına inmeden artden once 4.3 lerde geziodum