Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 7 Toplam 12 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 34567891011 ... SonuncuSonuncu
61 den 70´e kadar. Toplam 111 Sayfa bulundu
  1. #61
    Enduroist Kadim Üye Hakki Orun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakki Orun
    Üyelik tarihi
    23-12-2009
    Bulunduğu yer
    Istanbul TR - Mobil Alabama USA
    Mesajlar
    786
    Motosiklet
    2012 R1200GS Adventure Triple Black - CRF 250L
    Marka
    Bmw

    Standart

    Unutmadan ilave edeyim, yeni GS ler su sogutmali degil. Onlar maddeleri sikistirip uzerindeki isiyi alma teknigi ile calisiyor. Hani su heat pump denilen yazin sogutup kisin isitan air conditionlar gibi.
    Konu Hakki Orun tarafından (07-11-2013 Saat 02:12 ) değiştirilmiştir.

    The Member of RoSPA RoADAR
    www.orunbrothers.webs.com
    R 1200 GS ADV TripleBlack
    CRF 250 L Kirmizi Beyaz

  2. #62
    Enduroist Katılımcı Üye ahmet yaramış - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet yaramış
    Üyelik tarihi
    13-08-2012
    Bulunduğu yer
    tokat
    Mesajlar
    231
    Motosiklet
    1200 rt
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Hakki Orun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Unutmadan ilave edeyim, yeni GS ler su sogutmali degil. Onlar maddeleri sikistirip uzerindeki isiyi alma teknigi ile calisiyor. Hani su heat pump denilen yazin sogutup kisin isitan air cokditionlar gibi.
    hakkı abi ilk zamanlar sizin söylediğiniz gibi gelişmiş bir gazlı soğutma sistemi olacak dendi ama sonra motorun su soğutmalı olduğu ortaya çıktı.aşşağıda motorun teknik özellikleri yazıyor.

    2013 BMW R1200GS için Özellikler:

    Motor

    Tip - Hava / su soğutmalı dört zamanlı boxer motoru, üstten çift eksantrik, denge milli.

    Çap x Strok - 101 mm x 73 mm

    Kapasite - 1.170 cc

    Nominal Çıkış - 7.750 rpm'de 92 kW (125 hp)

    Maks. tork - 6,500 rpm 125 Nm (93 lb / ft)

    Sıkıştırma Oranı - 12.5: 1

    Motor Yönetim - Elektromotor kelebeği aktivatörü ile emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMS-K + dijital motor yönetimi.

    Emisyon Kontrolü - Kapalı döngü 3 yollu katalitik konvertör, emisyon standardı AB-3

    Performans

    Maksimum Hız - 200 km / h (125 mph)'den fazla.

    Yakıt Cinsi - Kurşunsuz süper, oktan değeri 95 (RON)

    Elektrik Sistemi

    Alternatör - Üç fazlı alternatör 580 W (nominal güç).

    Akü - 12 V / 11,8 Ah, bakım gerektirmeyen.

    Transmisyon

    Debriyaj - Yağ ile yağlanan debriyaj, hidrolik kumandalı.

    Şanzıman - Helisel dişli ile Constant mesh 6-vitesli şanzıman.

    Sürücü - Şaft.

    Şasi

    Çerçeve - İki bölüm çerçeve, ön ve arka çerçeve üzerinde cıvatalı, yük taşıyan motor.

    Ön Süspansiyon - BMW Motorrad Telelever; direk çapı 37 mm, merkezi yaylı amortisör.

    Arka Süspansiyon - BMW Motorrad Paralever ile alüminyum döküm tek taraflı salıncak; WAD destek (seyahat bağlı sönümleme), el çarkı (sürekli değişken) yay ön yükleme ayarlı hidrolik, ayarlanabilir el çarkı rebound damping.

    Süspansiyon - 190 mm (ön) / 200 mm (arka).

    Dingil - 1.507 mm.

    Castor - 99.6 mm.

    Direksiyon Kafa Açısı - 64.5 °

    Tekerlekler - alüminyum döküm jantlar.

    Ön Lastik - 120/70 R 19

    Arka Lastik - 170/60 R 17

    Fren, ön - Çift disk fren, yüzen fren diskleri, çapı 305 mm, 4 pistonlu radyal kaliperler.

    Fren, arka - Tek diskli fren, çapı 276 mm, çift pistonlu yüzer tip kaliper.

    ABS - BMW Motorrad Integral ABS (kısmen entegre), kapatılabilir.

    Boyutlar / Ağırlık

    Uzunluk - 2.210 mm.

    Genişlik - 953 mm (37.5 inç).

    Yükseklik - 1.450 mm (57 inç).

    Sele yüksekliği - 33.46 / 34.25 inç (alçak sele: 32.28 / 33.07 inç) (alçaltılmış süspansiyon: 31.10 / 31.88 inç).

    Yüksüz Ağırlık - 238 kg (524 lbs).

    Yük - 212 kg (467 lbs).

    Yakıt Kapasitesi - 20 litre (5.28 galon).
    Konu ahmet yaramış tarafından (06-11-2013 Saat 14:03 ) değiştirilmiştir.

  3. #63
    Ordinaryus Enduroist HALİDUN KAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    h.kaya
    Üyelik tarihi
    10-04-2010
    Bulunduğu yer
    İST/HAREM/GARAJ
    Mesajlar
    1,099
    Motosiklet
    gv 650
    Marka
    Hyosung

    Standart

    Alıntı ahmet yaramış Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bu motoru biliyorum, sıradışı bir alet ,arkadaşımda vardı.üzerindeki motor suzuki vstrom dl 650 nin aynısıymış.
    Evet gerçekten sıra dışı ama dl 650 den çok farklı motorun dış görüntüsü az benziyor sistem tamamen farklı 650 cc de 80 beygir güç üretiyor.
    GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353

  4. #64
    Enduroist Kıdemli Üye Kağan Dalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kağan Dalak
    Üyelik tarihi
    11-10-2013
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    367
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Bak şimdi elin amerikalısının yaptığına, Sen git 4000 motosiklet sürücüsüne sor sonra da aşağıdaki raporu hazırla
    http://www.consumerreports.org/cro/m...cles/index.htm
    üstüne video ya da çek



    gerçi yazıda şöyle bir yorum da var.
    It turns out Harley-Davidson and BMW were more repair-prone than Japanese brands Yamaha, Kawasaki, and Honda. But the survey showed owners of Harleys and BMWs were among the most satisfied with their motorcycles
    (Sonuçlar, HD ve BMW nin, Japon markaları olan Yam. Kawa, Honda dan daha fazla tamir gereksinimi duyduklarını fakat HD ve BMW sahiplerinin motorlarından memnun olduklarını gösterdi.)

    Hadi bakalım, gel de çık işin içinden.

  5. Kağan Dalak güzel mesajın için 3 üye sana teşekkür etti :

    Can Ekin (06-11-2013),Ersan ÖZYURT (06-11-2013),ozgurcakici (04-09-2015)

  6. #65
    Enduroist Katılımcı Üye Özgür Özsoylar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Özgür Özsoylar
    Üyelik tarihi
    05-05-2013
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ/Çorlu
    Mesajlar
    346
    Motosiklet
    R1200GS '13
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bu sağlam geldi


    Bu arada bende 2013 Mayıs çıkışlı NC700 var. Daha 3000 km'de. 2 hafta önce serviste sis farı taktırdım, 300 km sürdüm sisler sürekli açıkken sonra motor 1 hafta yattı. 2 gün önce akşam kontağı çevirdim, elektrik namına bir şey yok. Acaba bu Japon lar BMW aküsü mü koydu motora?
    Konu Özgür Özsoylar tarafından (06-11-2013 Saat 17:42 ) değiştirilmiştir.
    Aşka düştüm ben de geldim

    http://www.facebook.com/birikitekersevdasi

  7. #66
    Enduroist Üye Ali HAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ali hakan
    Üyelik tarihi
    08-10-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    87
    Motosiklet
    R1250GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    ben bu güne kadar bmw sülalesinden ;r80 kalahari (40,000 km)/r1500gs (75,000 km) ve şu anda r1200gsa (80,000 km) kullanıyorum,tek kronik sorunu ,hep binmek istiyorsun,
    evde hatun ile papaz oluyorsun,diğer sorunları ise son zamanlarda ayda ortalam 300 tl benzin parası veriyorum,her sene lastik alıyorum ve hep radara giriyorum......
    ben başka sorun yaşamadım
    ali hakan


    +90 532 422 30 56
    O Rh(+)

  8. Ali HAKAN güzel mesajın için 9 üye sana teşekkür etti :

    Can Ekin (06-11-2013),dogan zilan ozcan (15-11-2015),Engin Öksüz (06-11-2013),Ersan ÖZYURT (06-11-2013),Eser Kara (06-11-2013),harun solmaz (29-08-2019),Kağan Dalak (06-11-2013),Oytun Uskan (06-11-2013),YASEMİN AYDIN (07-11-2013)

  9. #67
    Enduroist Kıdemli Üye şafak ilgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    şafak ilgin
    Üyelik tarihi
    16-03-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    399
    Motosiklet
    R 1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    yine ağzına sağlık hakkı abi..

    harika yorumlar ve fikirler dökülüyor. herkesin eline diline sağlık..

    devam devam

    Alıntı Hakki Orun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Unutmadan ilave edeyim, yeni GS ler su sogutmali degil. Onlar maddeleri sikistirip uzerindeki isiyi alma teknigi ile calisiyor. Hani su heat pump denilen yazin sogutup kisin isitan air cokditionlar gibi.
    Sami Safak ILGIN Arh+
    532 638 31 18
    BMW R1200 GS
    BMW F650 GS DAKAR

  10. #68
    Ordinaryus Enduroist Engin Öksüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ENGİN ÖKSÜZ
    Üyelik tarihi
    16-08-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,097
    Motosiklet
    R 1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ali HAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bu güne kadar bmw sülalesinden ;r80 kalahari (40,000 km)/r1500gs (75,000 km) ve şu anda r1200gsa (80,000 km) kullanıyorum,tek kronik sorunu ,hep binmek istiyorsun,
    evde hatun ile papaz oluyorsun,diğer sorunları ise son zamanlarda ayda ortalam 300 tl benzin parası veriyorum,her sene lastik alıyorum ve hep radara giriyorum......
    ben başka sorun yaşamadım
    Sorma aynı kronik sorunlar bendede var ne kontör nede benzin yetiyor nolcak bilemedim

  11. #69
    Enduroist Katılımcı Üye ahmet yaramış - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet yaramış
    Üyelik tarihi
    13-08-2012
    Bulunduğu yer
    tokat
    Mesajlar
    231
    Motosiklet
    1200 rt
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Özgür Özsoylar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sağlam geldi


    Bu arada bende 2013 Mayıs çıkışlı NC700 var. Daha 3000 km'de. 2 hafta önce serviste sis farı taktırdım, 300 km sürdüm sisler sürekli açıkken sonra motor 1 hafta yattı. 2 gün önce akşam kontağı çevirdim, elektrik namına bir şey yok. Acaba bu Japon lar BMW aküsü mü koydu motora?
    sis farı motorunuzun bünyesine ağır gelmiş, bence daha fazla yüklenmeyin ,konjektör ve dinamoyuda yaka bilirsiniz, o zaman sağlam fatura ödersiniz,japonların elektrik sistemi çok zayıf fazla abanmamak lazım,yamaha fazer motoruma uzun kısa zenon bağlamıştım,sıfır yuasa akümü 1 haftada öldürmüştü.
    Konu ahmet yaramış tarafından (06-11-2013 Saat 20:13 ) değiştirilmiştir.

  12. #70
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı ahmet yaramış Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sis farı motorunuzun bünyesine ağır gelmiş, bence daha fazla yüklenmeyin ,konjektör ve dinamoyuda yaka bilirsiniz, o zaman sağlam fatura ödersiniz,japonların elektrik sistemi çok zayıf fazla abanmamak lazım,yamaha fazer motoruma uzun kısa zenon bağlamıştım,sıfır yuasa akümü 1 haftada öldürmüştü.
    Hop yavaş daha fazlasını kullananlar var oyle sorunları yok. Burada durum farklı. 3 gundur topikde nedenini bulamadık o ayrı. Siz BMW den bahsetmeye devam edin. Valahi kayit edio saklayacagim. Ellerinize sağlık.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  13. Ersan ÖZYURT, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Can Ekin (06-11-2013)

 

 
Sayfa 7 Toplam 12 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 34567891011 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •