Unutmadan ilave edeyim, yeni GS ler su sogutmali degil. Onlar maddeleri sikistirip uzerindeki isiyi alma teknigi ile calisiyor. Hani su heat pump denilen yazin sogutup kisin isitan air conditionlar gibi.
Unutmadan ilave edeyim, yeni GS ler su sogutmali degil. Onlar maddeleri sikistirip uzerindeki isiyi alma teknigi ile calisiyor. Hani su heat pump denilen yazin sogutup kisin isitan air conditionlar gibi.
Konu Hakki Orun tarafından (07-11-2013 Saat 02:12 ) değiştirilmiştir.
The Member of RoSPA RoADAR
www.orunbrothers.webs.com
R 1200 GS ADV TripleBlack
CRF 250 L Kirmizi Beyaz
hakkı abi ilk zamanlar sizin söylediğiniz gibi gelişmiş bir gazlı soğutma sistemi olacak dendi ama sonra motorun su soğutmalı olduğu ortaya çıktı.aşşağıda motorun teknik özellikleri yazıyor.
2013 BMW R1200GS için Özellikler:
Motor
Tip - Hava / su soğutmalı dört zamanlı boxer motoru, üstten çift eksantrik, denge milli.
Çap x Strok - 101 mm x 73 mm
Kapasite - 1.170 cc
Nominal Çıkış - 7.750 rpm'de 92 kW (125 hp)
Maks. tork - 6,500 rpm 125 Nm (93 lb / ft)
Sıkıştırma Oranı - 12.5: 1
Motor Yönetim - Elektromotor kelebeği aktivatörü ile emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMS-K + dijital motor yönetimi.
Emisyon Kontrolü - Kapalı döngü 3 yollu katalitik konvertör, emisyon standardı AB-3
Performans
Maksimum Hız - 200 km / h (125 mph)'den fazla.
Yakıt Cinsi - Kurşunsuz süper, oktan değeri 95 (RON)
Elektrik Sistemi
Alternatör - Üç fazlı alternatör 580 W (nominal güç).
Akü - 12 V / 11,8 Ah, bakım gerektirmeyen.
Transmisyon
Debriyaj - Yağ ile yağlanan debriyaj, hidrolik kumandalı.
Şanzıman - Helisel dişli ile Constant mesh 6-vitesli şanzıman.
Sürücü - Şaft.
Şasi
Çerçeve - İki bölüm çerçeve, ön ve arka çerçeve üzerinde cıvatalı, yük taşıyan motor.
Ön Süspansiyon - BMW Motorrad Telelever; direk çapı 37 mm, merkezi yaylı amortisör.
Arka Süspansiyon - BMW Motorrad Paralever ile alüminyum döküm tek taraflı salıncak; WAD destek (seyahat bağlı sönümleme), el çarkı (sürekli değişken) yay ön yükleme ayarlı hidrolik, ayarlanabilir el çarkı rebound damping.
Süspansiyon - 190 mm (ön) / 200 mm (arka).
Dingil - 1.507 mm.
Castor - 99.6 mm.
Direksiyon Kafa Açısı - 64.5 °
Tekerlekler - alüminyum döküm jantlar.
Ön Lastik - 120/70 R 19
Arka Lastik - 170/60 R 17
Fren, ön - Çift disk fren, yüzen fren diskleri, çapı 305 mm, 4 pistonlu radyal kaliperler.
Fren, arka - Tek diskli fren, çapı 276 mm, çift pistonlu yüzer tip kaliper.
ABS - BMW Motorrad Integral ABS (kısmen entegre), kapatılabilir.
Boyutlar / Ağırlık
Uzunluk - 2.210 mm.
Genişlik - 953 mm (37.5 inç).
Yükseklik - 1.450 mm (57 inç).
Sele yüksekliği - 33.46 / 34.25 inç (alçak sele: 32.28 / 33.07 inç) (alçaltılmış süspansiyon: 31.10 / 31.88 inç).
Yüksüz Ağırlık - 238 kg (524 lbs).
Yük - 212 kg (467 lbs).
Yakıt Kapasitesi - 20 litre (5.28 galon).
Konu ahmet yaramış tarafından (06-11-2013 Saat 14:03 ) değiştirilmiştir.
Bak şimdi elin amerikalısının yaptığına, Sen git 4000 motosiklet sürücüsüne sor sonra da aşağıdaki raporu hazırla
http://www.consumerreports.org/cro/m...cles/index.htm
üstüne video ya da çek
gerçi yazıda şöyle bir yorum da var.
It turns out Harley-Davidson and BMW were more repair-prone than Japanese brands Yamaha, Kawasaki, and Honda. But the survey showed owners of Harleys and BMWs were among the most satisfied with their motorcycles
(Sonuçlar, HD ve BMW nin, Japon markaları olan Yam. Kawa, Honda dan daha fazla tamir gereksinimi duyduklarını fakat HD ve BMW sahiplerinin motorlarından memnun olduklarını gösterdi.)
Hadi bakalım, gel de çık işin içinden.
Can Ekin (06-11-2013),Ersan ÖZYURT (06-11-2013),ozgurcakici (04-09-2015)
Bu sağlam geldi
Bu arada bende 2013 Mayıs çıkışlı NC700 var. Daha 3000 km'de. 2 hafta önce serviste sis farı taktırdım, 300 km sürdüm sisler sürekli açıkken sonra motor 1 hafta yattı. 2 gün önce akşam kontağı çevirdim, elektrik namına bir şey yok. Acaba bu Japon lar BMW aküsü mü koydu motora?
Konu Özgür Özsoylar tarafından (06-11-2013 Saat 17:42 ) değiştirilmiştir.
ben bu güne kadar bmw sülalesinden ;r80 kalahari (40,000 km)/r1500gs (75,000 km) ve şu anda r1200gsa (80,000 km) kullanıyorum,tek kronik sorunu ,hep binmek istiyorsun,
evde hatun ile papaz oluyorsun,diğer sorunları ise son zamanlarda ayda ortalam 300 tl benzin parası veriyorum,her sene lastik alıyorum ve hep radara giriyorum......
ben başka sorun yaşamadım
ali hakan
+90 532 422 30 56
O Rh(+)
Can Ekin (06-11-2013),dogan zilan ozcan (15-11-2015),Engin Öksüz (06-11-2013),Ersan ÖZYURT (06-11-2013),Eser Kara (06-11-2013),harun solmaz (29-08-2019),Kağan Dalak (06-11-2013),Oytun Uskan (06-11-2013),YASEMİN AYDIN (07-11-2013)
sis farı motorunuzun bünyesine ağır gelmiş, bence daha fazla yüklenmeyin ,konjektör ve dinamoyuda yaka bilirsiniz, o zaman sağlam fatura ödersiniz,japonların elektrik sistemi çok zayıf fazla abanmamak lazım,yamaha fazer motoruma uzun kısa zenon bağlamıştım,sıfır yuasa akümü 1 haftada öldürmüştü.
Konu ahmet yaramış tarafından (06-11-2013 Saat 20:13 ) değiştirilmiştir.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Can Ekin (06-11-2013)